Hij heeft van die heeeeele rare opvattingen, en is echt zo'n adhd-er en volgensmij heeft ie ook last van manische depressiviteitquote:
Oh.. en lijkt ie op Ryan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:07 schreef somegirl het volgende:
[..]
Hij heeft van die heeeeele rare opvattingen, en is echt zo'n adhd-er en volgensmij heeft ie ook last van manische depressiviteit
Maar daar valt mee te levenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:07 schreef somegirl het volgende:
[..]
Hij heeft van die heeeeele rare opvattingen, en is echt zo'n adhd-er en volgensmij heeft ie ook last van manische depressiviteit
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
komt allen naar de drankopslagruimte in Delfzijl!!!
hijs tenminste mooier dan je nissanbruine fietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je ferrari-rode-uber-pimp-fiets![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
hijs tenminste mooier dan je nissanbruine fiets![]()
nee, hij is echt onwijs lelijk!quote:
net als ludo, de slechterik van het stukquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
nee, hij is echt onwijs lelijk!
Klein en dun, heeft eerder iets van Seth, qua houding, maar dan een veeeeeeeeee lelijkere kop en een pukkel op z'n neus, net als een heks
ik ook 16 juni!quote:
Ja... sprekend Sethquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:10 schreef somegirl het volgende:
[..]
nee, hij is echt onwijs lelijk!
Klein en dun, heeft eerder iets van Seth, qua houding, maar dan een veeeeeeeeee lelijkere kop en een pukkel op z'n neus, net als een heks
wanneer niet.. maar ze heeft in dat topic wel gelijkquote:
Het bier lacht je tegemoetquote:
altijd blijven lachenquote:
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
wanneer niet.. maar ze heeft in dat topic wel gelijk
Hou eens op met naar de klok kijken, duurt alleen maar langer danquote:
nog 76 minutenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou eens op met naar de klok kijken, duurt alleen maar langer dan![]()
welk?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben fan van Buzzer! hij gooide een topic op slot waar ik me gruwelijk aan ergerde!
en ik fan van mn baas.. hij gooide de deur dicht, toen t tochttequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben fan van Buzzer! hij gooide een topic op slot waar ik me gruwelijk aan ergerde!
naar de mac, wat klasgenoten komen daar ook.. gaan we ef bijkletsen enzoquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
Mensen, dit was mijn laatste stagedag.....
Bedankt voor de steun de afgelopen maand. Dinsdag zal ik nog een presentatie geven op m'n stage dus zal ik nog even langskomen.
Special thnx 2 Geitje, Tear (founder) en jitz (voor alle gmta's en grappen)!!!
Graag gedaan Megter,quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
Bedankt voor de steun de afgelopen maand. Dinsdag zal ik nog een presentatie geven op m'n stage dus zal ik nog even langskomen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
ik bedoelde jou niet met iedereenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
moet je dat aan mij nog vragen? fiets kopen en dan stukkie fietsen
Ja graag gedaan hoor knulquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |