nog 76 minutenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou eens op met naar de klok kijken, duurt alleen maar langer dan![]()
welk?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben fan van Buzzer! hij gooide een topic op slot waar ik me gruwelijk aan ergerde!
en ik fan van mn baas.. hij gooide de deur dicht, toen t tochttequote:Op donderdag 2 juni 2005 15:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben fan van Buzzer! hij gooide een topic op slot waar ik me gruwelijk aan ergerde!
naar de mac, wat klasgenoten komen daar ook.. gaan we ef bijkletsen enzoquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
Mensen, dit was mijn laatste stagedag.....
Bedankt voor de steun de afgelopen maand. Dinsdag zal ik nog een presentatie geven op m'n stage dus zal ik nog even langskomen.
Special thnx 2 Geitje, Tear (founder) en jitz (voor alle gmta's en grappen)!!!
Graag gedaan Megter,quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
Bedankt voor de steun de afgelopen maand. Dinsdag zal ik nog een presentatie geven op m'n stage dus zal ik nog even langskomen.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
ik bedoelde jou niet met iedereenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
moet je dat aan mij nog vragen? fiets kopen en dan stukkie fietsen
Ja graag gedaan hoor knulquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:17 schreef Megter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |