Complex is weer homo van de dagquote:
Da weet ikquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet gewoon niet te veel nemen en in een vetrouwde omgeving nemen en al die bla bla.
neem anders om te beginnen een halve portie, ga je niet echt van hallucineren, je wordt er wel erg vreemd van
Jaja, 't is wat hèquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar een handleiding om een kettingkast op je fiets te zetten allemaal niet toe kan leiden![]()
Slijmbalquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik ben ff werke tot dalijk
doei poepie
als je het op een verantwoorde wijze neemt en inderdaad begeleid door iemand kan je 'voorbereid' zijn op de gevolgen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:55 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja elke drugs heeft zijn eige bijwerkingen.... maar sommige hebben dit erg extreem... daarom raad ik zeker dingen zoals paddo's af....
@ Balli zorg wel dat er iemand bij je is die het niet gebruikt... zeker voor je eerste keer wel handig
Je wordt anaal genomen door dracoquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
welke prijs win ik dan?in t echt hou ik natuurlijk van goddess
kut user awardquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
dan is het goedquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je wordt anaal genomen door draco![]()
een date met ijsmeisquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Dat was Dracoquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:00 schreef stribe het volgende:
En door onze Amerikaanse vriend die het normaal op de hond van de buren heeft voorzien
subaru blauw enzoquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uber-pimp-fietsen, hoe komen ze erbij?![]()
Onze vriend?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:00 schreef stribe het volgende:
En door onze Amerikaanse vriend die het normaal op de hond van de buren heeft voorzien
nog 'n keerquote:
Bij welk topic nr ongeveerquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef goddess-in-heaven het volgende:
@stribe: dan moet je maar ff terug lezen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef somegirl het volgende:
ik wacht op m'n stagebegeleider of ie ook echt komt voor de strippoker
Lees de feedback van SES maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef stribe het volgende:
ijsmeis zou nog een mooie groepsfoto van ons maken, door onze ingezonden foto's te editten en bij elkaar te plaatsen. Ik heb eigenlijk gemist waarom ze is weggegaan, can someone inform me?
Het niveau daalde drastisch en daar deed ijsmeis zelf natuurlijk niet aan mee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef stribe het volgende:
ijsmeis zou nog een mooie groepsfoto van ons maken, door onze ingezonden foto's te editten en bij elkaar te plaatsen. Ik heb eigenlijk gemist waarom ze is weggegaan, can someone inform me?
ik kan invallenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef somegirl het volgende:
hoe oud is ie?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef somegirl het volgende:
ik wil ook wel meedoen.. op 1 voorwaarde: dat ik winquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef somegirl het volgende:
Kan ik het helpen, ben blondt ze moet gewoon niet teveel van me verwachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het niveau daalde drastisch en daar deed ijsmeis zelf natuurlijk niet aan mee.
Enkel inhoudelijke posts van haar![]()
29,quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
Kan ik het helpen, ben blondt ze moet gewoon niet teveel van me verwachten
leg dat eens uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:06 schreef somegirl het volgende:
[..]
29,
maar t is wel een beetje een apparteling hoor
komt allen naar de drankopslagruimte in Delfzijl!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:05 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik wil ook wel meedoen.. op 1 voorwaarde: dat ik win
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |