Ongeveer 314 ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon bijna nooit films.
En 314 albums heb ik al ongeveer. Misschien wel meer.

quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moet wel een erge loser zijn om je geld uit te geven aan iets dat je gratis kunt krijgen.

Ja, ik koop/bestel ook gewoon liever gewoon Cd's dan dat ik download.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Sommige mensen hebben hun principes, ik doe daar overigens niet aan mee.

Illegaal is nog steeds makkelijker, nietwaar?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
ik vind dat legaal downloaden echt prima werken heb het nou al een paar keer gedaan werkt echt super

Ik vind het aso dat ID&T nu livesets aanbied voor 7 euro, ik heb in de meeste gevallen al over de 40 euro gedokt om ze te horen dus doe maar lekker gratis.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:
ik vind dat legaal downloaden echt prima werken heb het nou al een paar keer gedaan werkt echt super

Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:52 schreef Dos37 het volgende:

nee vind ik niet. Het risico dat je weer een verkeerde hebt gedownload of 1 van slechte kwaliteit of met zo'n kras erdoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:56 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Illegaal is nog steeds makkelijker, nietwaar?

MSN music.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.

iTunes?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Waar doe je dat eigenlijk? Vindt het ook wel ok om het zo te doen.

idd dat heb k laatst ook algezegd, ze zouden je de mogelijkheid moeten bieden om als bezoeker de sets gratis te kunnen downloaden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind het aso dat ID&T nu livesets aanbied voor 7 euro, ik heb in de meeste gevallen al over de 40 euro gedokt om ze te horen dus doe maar lekker gratis.....

hools verstandquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:02 schreef Bluezz het volgende:
023. 0613 Bluezz
Wát een VBL-verstand ook he

Klopt. DJ's moeten ook van die lijsten invullen met wat ze gedraaid hebben voor de Buma Stemra, zodat ze weer geld kunnen geven aan de producer ervan. Pas geleden was er ook gezeik geloof ik omdat iemand van Brein vond dat DJ's moesten betalen voor hn vynl die ze op cd hadden gezet. Het vreemde was dat de DJ en Producer werled het niks boeide, maar ze bij Brein (kan ook de BM geweest zijn btw) wat nodig hadden om over te zeiken...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd dat heb k laatst ook algezegd, ze zouden je de mogelijkheid moeten bieden om als bezoeker de sets gratis te kunnen downloaden.
dat ze zo duur zijn komt om dat ze alle rechthebbenden moeten betalen geloof k, die moeten ook allemaal toestemming geven

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |