hmm, ik had gehoord dat ie rond de 900 zou zitten..quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Verwachting is midden juli.
Losprijs zal rond de 800 euro worden
Ik zag hem voor 750 afgelopen week. (-edit_ mss was dat zonder BTW)quote:Op maandag 6 juni 2005 00:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, ik had gehoord dat ie rond de 900 zou zitten..
Voor betere grafische afbeeldingen, denk gewoon meer diepgang in de plaatjesquote:Op maandag 6 juni 2005 07:44 schreef tonks het volgende:
Wat houd die 3d-engine precies in?
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, maar bij mij in de winkel heb ik alleen al iets van 7 reserveringen. Nu al dus..quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:59 schreef speedfreakssj het volgende:
er zitr maar een 0,5MP cam in......
Als je mooie foto's wilt maken moet je dat doen met een camera, niet met een GSM.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je mooie foto's wilt maken moet je dat doen met een camera, niet met een GSM.
Heb je het ding al in je handen gehad? Een iets mindere camera zegt niets over het totale toestel...quote:
Ik gebruik PI's voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb je het ding al in je handen gehad? Een iets mindere camera zegt niets over het totale toestel...
Een camera vind ik ook niet zo belangrijk. Als ik een mooie foto wil maken dan doe ik dat met een fototoestel, niet met een GSM.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb je het ding al in je handen gehad? Een iets mindere camera zegt niets over het totale toestel...
Eensch. De 8800 wordt een topper in de verkoop, zeker als je kijkt naar de relatief hoge prijs. Deze is het trouwens wel waardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een camera vind ik ook niet zo belangrijk. Als ik een mooie foto wil maken dan doe ik dat met een fototoestel, niet met een GSM.
Ja, de 8800 wordt zeker een topper. 900 is de prijs in de winkel toch? De waarde op internet ligt momenteel rond de € 1200,00 en voor die prijs worden die telefoons verkocht. Toppertje wordt dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Eensch. De 8800 wordt een topper in de verkoop, zeker als je kijkt naar de relatief hoge prijs. Deze is het trouwens wel waard
Een topmodel. 1200 euro.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, de 8800 wordt zeker een topper. 900 is de prijs in de winkel toch? De waarde op internet ligt momenteel rond de € 1200,00 en voor die prijs worden die telefoons verkocht. Toppertje wordt dit.
Werd tijd ook voor Nokia dat ze weer eens met een topmodel zouden komen.
Dat ga ik hier niet allemaal knippen. Een link naar de Nokia-site is net zo handig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:10 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Een topmodel. 1200 euro.Wat zijn de mogelijkheden ..
Ik vind persoonlijk de N91 er niet echt mooi uitzien, de 8800 is wel een waardige goeduitziende opvolger in die serie..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:51 schreef Alessandro het volgende:
De nokia 91 is meer een topmodel van nokia dan de 8800 vind ik en hij is van hetzelfde staal gemaakt. En heeft veel meer mogelijkheden
Ik kreeg van de week een mailtjke van de nokiaclub dat je hem voor rond de 800 kon voorbestellen, maar je moest wel opschieten, want er waren er maar 40 ofzo. Maar ik vind het idd ook een afschuwelijk ding.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Verwachting is midden juli.
Losprijs zal rond de 800 euro worden
De N91 is groter dan de 8800...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:37 schreef Alessandro het volgende:
http://www.mobile-review.com/phonemodels/nokia/nokia-n91-en.shtml
De N91>>>>>8800. 8800 is gewoon zo lelijk en groot lijkt wel een broodrooster. Maar ieder zijn smaak.
Nokia N91quote:
Zijn model is lelijk en groot en zwaar en ga niet zeggen dat de 8800 klein is. Oke vergeleken met de n91 is hij iets kleiner maar de N91 heeft een minder broodrooster uiterlijk en lijkt zo minder groot en ugly. Niet dat ik de N91 ga kopen maar vind de N91 gewoon meer de gadget topper gsm van nokia dan de 8800 en vergeet niet dat de N91 een hardeschijf heeft van 4 gb en 2 megapixel camera en nog zoveel meer dingen waar de 8800 alleen maar van kan dromen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Je zegt als negatief punt dat hij lelijk en groot is. De 8800 is gewoon kleiner dan de N91, dus de grootte moet dan geen minpunt meer zijnEn de 8800 koop je niet voor de specs...
Mijn punt is alleen waarom hebben ze de N91 niet de opvolger gemaakt van de 88/89 serie. Vind hem veel beter op zijn plaats daar dan de 8800. En de N91 heeft ook een klepje en metaal uitvoering. Maar oke ik heb nokia al nooit begrepen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:18 schreef TimmyAsd het volgende:
De 8800 is de opvolger van de 88/89 serie. Iets waar veel mensen lang op hebben gewacht. En tuurlijk mag je hem lelijk vindenMaar ik zie persoonlijk een beweging van mensen die het toestel gaan kopen. Hierdoor kom ik tot de conclusie dat het een topper gaat worden, waarschijnlijk meer dan welk toestel uit de N-serie ook.
Omdat de N91 niet in de serie past. Die serie bestaat uit simpele, maar mooie degelijke toestellen. De N-serie is multimedia. Ik snap je punt wel, maar er zit gewoon een hele gedachtegang achter deze keuze die ik opzich ook wel begrijp.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:21 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Mijn punt is alleen waarom hebben ze de N91 niet de opvolger gemaakt van de 88/89 serie. Vind hem veel beter op zijn plaats daar dan de 8800. En de N91 heeft ook een klepje en metaal uitvoering. Maar oke ik heb nokia al nooit begrepen.
Die serie bestaat uit simpele, maar mooie degelijke toestellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:36 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat de N91 niet in de serie past. Die serie bestaat uit simpele, maar mooie degelijke toestellen. De N-serie is multimedia. Ik snap je punt wel, maar er zit gewoon een hele gedachtegang achter deze keuze die ik opzich ook wel begrijp.
Wie weetquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Die serie bestaat uit simpele, maar mooie degelijke toestellen.
Als de 8800 dat nou was okeMischien ziet hij er in real life beter en geiler uit wie weet.
De N91 is dus gewoon groter dan de 8800. Je noemde dat als minpunt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:04 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Nokia N91
Afmetingen: 113x55x22mm
Gewicht: 160 gram
Nokia 8800
Afmetingen: 107x45x17mm
Gewicht: 134 gram
Als je ziet wat de n91 heeft en wat de 8800 dan is hij helemaal niet zo heel groot.
Kijk hij kan dan kleiner zijn maar zo op het oog lijkt de 8800 veel groter en lelijker en zwaarder. Nogmaals ik ga hem in real life ook eens bekijken en mischien bevalt hij me dan welquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De N91 is dus gewoon groter dan de 8800. Je noemde dat als minpunt.
Volgens mij is de bodemprijs 289 met een 2-jarige abonnement.
Plaatjes zeggen niet zoveel of je moet plaatjes hebben van dezelfde afmeting en op dezelfde schaal.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:08 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Kijk hij kan dan kleiner zijn maar zo op het oog lijkt de 8800 veel groter en lelijker en zwaarder. Nogmaals ik ga hem in real life ook eens bekijken en mischien bevalt hij me dan wel![]()
Dat is mogelijk, met wss 300 euro bijbetalingquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:55 schreef superheist het volgende:
ik zit er ook aan te denken.. jammer dat ie er nog niet is. Wil hem icm een 2 jarig abbo. van max 30 euro per maand.
Hahahaquote:Op zondag 10 juli 2005 05:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, met wss 300 euro bijbetaling
Nou, nee. Je zit er toch wat naast. Een collega van me heeft 300 euro betaald en heeft geen T-Mobile abonnement van 62,50 per maand. Zijn abonnement is een stuk minder hoog.quote:Op zondag 10 juli 2005 08:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Hahaha.
Hij is iets van 549 met 2 jaar abbo van 62,50 per maand
O-M-Gquote:Op zondag 10 juli 2005 08:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Hahaha.
2 jaar een maand abbo van 62,50 betalen en dan ook nog 350 bijbetalenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
350 euro icm Orange Free 62,50 2 jaar bij Belcompany..
Kan wel wat goedkoper, Orange staat immers synoniem voor minder leuke acties..
Sommige mensen bellen ook daadwerkelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:59 schreef Alessandro het volgende:
[..]
2 jaar een maand abbo van 62,50 betalen en dan ook nog 350 bijbetalenKoop hem dan los voor 900 euro ben je veel goedkoper
![]()
Nee ik heb ze al gezien voor 319 euro bijbetalen met 2 jarig T-mobile 150 abbo.quote:Op zondag 10 juli 2005 08:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Hahaha.
www.gsmstunts.nlquote:Op maandag 18 juli 2005 10:31 schreef RikDeMan het volgende:
[..]
Nee ik heb ze al gezien voor 319 euro bijbetalen met 2 jarig T-mobile 150 abbo.
[/quote
Waar was dat halfgedraaide?]
Hij is ook erg slecht leverbaar vind ik.quote:
Dat klopt, exclusiviteit hequote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is ook erg slecht leverbaar vind ik.
dat is nog een behoorlijke understatement.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij is ook erg slecht leverbaar vind ik.
Heeft te maken denk ik met de hoeveelheid die men aangeleverd krijgt en de voortdurende uitstel van de official release. Daardoor is de vraag alleen maar toegenomen en het geleverde aantal toestellen niet echt afgestemd op de vraag...quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat klopt, exclusiviteit he![]()
Geen idee waarom hij eigenlijk zo beperkt leverbaar is..
Dan kan ik het ook jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef RikDeMan het volgende:
Je hebt drie abo's afgesloten als ik het goed begrijp...?
Jij loopt nu dus met 3 simkaarten rond? Heel gedoe zoveel nummers en je moet ook nog je belminuten op zien te krijgen op al die simkaarten? En hoeveel betaal je dan precies per simkaart?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:57 schreef nbhardstyle het volgende:
0 euro. 3 x 1 jaar tmobile zakelijk optimaal 3 x 1 jaar ook. totaal 45 euro per maand.
dus 12 x 45 = 540 euro in totaal.
koopje dacht ik zo
die 3 kaarten gebruik ik niet. liggen in de kast.zitten geen belminuten bij en kosten per simkaart 15 euro in de maand. Verkapte aflossing van mijn toestel om het zomaar te zeggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij loopt nu dus met 3 simkaarten rond? Heel gedoe zoveel nummers en je moet ook nog je belminuten op zien te krijgen op al die simkaarten? En hoeveel betaal je dan precies per simkaart?
dat zeg ik ook,het is idd erg omslachtig. En ja het is ook op afbetaling zegmaar,maar het scheelt toch al gauw 200 euro minimaal als ik hem los zou kopen(volgens pricewatch tweakers.net. toch makkelijk weer verdient die 200 euro,kan ik een hoop andere leuke dingen van doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik vind het maar een heel gedoe om 3 abbo's af te sluiten voor een toestel.
Je koopt dus eigenlijk voor 550 euro een telefoon op afbetaling voor 45 euro per maand. Want die abbo's heb je niets aan want je mag er nog geen belminuut gratis voor bellen. En dan heb je daarnaast nog je normale telefoonabbonement. Ik weet niet maar zo graag wil ik die telefoon nu ook weer niet dat je elke maand bereid bent om 45 euro extra te lopen dokken naast je normale telefoon abonnement.![]()
kan je mij uitleggen hoe dit werkt en waar je dit kan regelen, dat wil ik ook welquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:57 schreef nbhardstyle het volgende:
0 euro. 3 x 1 jaar tmobile zakelijk optimaal 3 x 1 jaar ook. totaal 45 euro per maand.
dus 12 x 45 = 540 euro in totaal.
koopje dacht ik zo
Die 8850 heb ik nu weer tijdelijk in gebruik, maar ik wil de 8800 toch wel graag hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef ShaoliN het volgende:
Toch haalt ie het qua design bij lange na niet bij de 8810 en 8850. Beide heb ik in mijn bezit gehad. Beide rete irritante klote toestellen als het gaat om gemak, maar ook zo mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Daar is de 8800 echt niks bij.
1 dag accuquote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef nbhardstyle het volgende:
jazeker! ik heb hem nu bijna 3 maanden.
positieve punten
-prima toestel, erg gelikt uiterlijk.
-bluetooth met pc en pc suite werkt prima. agenda met outlook uitwisselen werkt prima.
-de extra's zijn top,extra accu,mooie bureaulader.
minpunten,
- toetsenbord kraakt.
-accu max 1 dag meegaan bij regelmatig gebruik.
-soms slechte verstaanbaarheid.
meer weten?
eigen bedrijf hebben,maar ze zijn niet meer zo soepel zie ik netquote:Op donderdag 29 september 2005 16:16 schreef Pechanga het volgende:
[..]
kan je mij uitleggen hoe dit werkt en waar je dit kan regelen, dat wil ik ook wel
Mazzeraarquote:Op maandag 27 februari 2006 23:20 schreef nelisb het volgende:
hoor veel mensen klagen,snap er niks van,.
heb hem nu sinds juli 2005 en nog geen kras op me scherm,wel wat op achterkant ,maar ja dat hoort erbij.
software problemen nog nooit gehad. loopt nooit vast,valt niet uit. toptoestel
Dat is absoluut een boel geld (waarvoor ik dan ook een tijdje moet sparen), maar daar krijg je dan ook daadwerkelijk zaken voor terug waar je wat aan hebt:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:36 schreef tonks het volgende:
je hebt de e70 in je ondertitel staan die ook nog 500 euro ofzo kost en dat is ook weer 1200 gulden
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:44 schreef tonks het volgende:
mensen betalen graag meer voor iets unieks
Jij snapt niets van marketing??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:40 schreef JeroenH het volgende:
Nogmaals: het zal aan mij liggen, maar ik snap het concept achter de 8800 gewoon niet. Je betaalt je blauw voor een apparaat wat eigenlijk welbeschouwd kreupel is....
Van die kansloze sjonnies bedoel je. Niet die kamperkrengen, maar die gladde jongens met poloshirtjes in de begin 30 jaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
Tevens in bepaalde kringen hebben mobiele telefoons status (lees opgeschoten allochtonen) en de 8800 is the ultimate.
Patsers met veel geld zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:23 schreef nelisb het volgende:
in amsterdam zeker?
waar ik werk,klein plaatsje heb ik hem tot nu toe alleen verkocht aan mensen met eigen bedrijven of hoge functies binnen bedrijven. dus denk dat het wel meevalt met jullie meningen.
zeker geen patsers, tot nu toe niet.quote:
Wat niet onkrasbaar is.... al een aantal boze Nokia-klanten over de vloer gehad omdat hun 'onkrasbare' 8800-venster toch gekrast was. En zeggen allemaal '...en dat voor een toestel van deze prijs!'.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
Als ik hem zou kopen zou ik hem alleen kopen voor het onkrasbare scherm
Dan beschadigd het klepjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:47 schreef tonks het volgende:
maar dan kan je ook wel een telefoon met klepje kopen
ligt eraan hoe je ermee omgaat. heb hem nu 11 maanden en heb geen enkele kras op mijn display. standaard in een broekzak zonder sleutel,kleingeld of wat dan ook en gaat dus al bijna een jaar goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:57 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Wat niet onkrasbaar is.... al een aantal boze Nokia-klanten over de vloer gehad omdat hun 'onkrasbare' 8800-venster toch gekrast was. En zeggen allemaal '...en dat voor een toestel van prijs!'.
Volgens Nokia is het scherm krasvast. Punt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef nelisb het volgende:
ligt eraan hoe je ermee omgaat.
zit jij altijd met je mes op het scherm van je telefoon te kuttequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Krasvast bij normaal gebruik denk ik.. als je met een mes erop zit te krassen dan krast hij hoor
Ja op mijn scherm staat een plaatje van mijn arm.. ik ben namelijk cybergothicquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:07 schreef kebabkever het volgende:
[..]
zit jij altijd met je mes op het scherm van je telefoon te kutte![]()
owquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja op mijn scherm staat een plaatje van mijn arm.. ik ben namelijk cybergothic
desing,uitstraling,materiaal(rvs),en het is gewoon mooier,als de 8800 dezelfde inhoud zou hebben als bv de w810i en dezelfde prijs koopt bijna iedereen die 8800 ipv die lelijke zwarte w810i, exclusief moeilijk te krijgen,geen massa toestel waar de hele wereld meeloopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:06 schreef kebabkever het volgende:
Ik zou wel is heeeel graag willen weten, wat dit toestel (8800) zo ongelooflijk duur maakt? Bedoel ik heb een W810i en die heeft nog meer functies...
Gozer, kijk is even naar de specs....dan ga jij mij toch niet vertellen dat je het een eerlijke prijs vind.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:24 schreef nelisb het volgende:
[..]
desing,uitstraling,materiaal(rvs),en het is gewoon mooier,als de 8800 dezelfde inhoud zou hebben als bv de w810i en dezelfde prijs koopt bijna iedereen die 8800 ipv die lelijke zwarte w810i, exclusief moeilijk te krijgen,geen massa toestel waar de hele wereld meeloopt.
waarom is een bmw duurder dan een ford??
waarom is een breitling duurder dan een seiko??
beter zijn ze niet,inhoudelijk kunnen ze minder zijn,ligt aan de opties die je erbij neemt
waarom is een pak ah vulkoeken duurder dan een pak euroshopper vulkoeken??
ga je je bij alles afvragen waarom iets duurder is?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
zeker geen patsers, tot nu toe niet.
degene die er veel om vragen zijn omhooggevallen allochtonen die hem van zijn leven nooit kopen. alleen maar gratiz vragen.
Je spreekt jezelf zwaar tegen. Valt die andere mening dan nog mee?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:23 schreef nelisb het volgende:
in amsterdam zeker?
waar ik werk,klein plaatsje heb ik hem tot nu toe alleen verkocht aan mensen met eigen bedrijven of hoge functies binnen bedrijven. dus denk dat het wel meevalt met jullie meningen.
jezus zeg, speel je nou dom of ben je het echt? je verkoopt dat ding zelf toch ook zeg je? Dan weet je ook wel waarom mensen achterlijk veel geld neerleggen voor een toestel dat vaker terugkomt met gebreken, dat nauwelijks spectaculaire specs heeft en ook nog een een kut-toetsenbordje heeft.quote:
Dus als Nokia het zegt dan klopt het. ze zeggen ook dat sommige toestellen een standy hebben van 400 uur. Klopt ook geen reet van, zelfs al leg je hem alleen maar op de tafel en verder niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:46 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Volgens Nokia is het scherm krasvast. Punt.
heb van degene die ik er heb verkocht pas 1tje teruggehad. vind het dus wel meevallen met problemen. de mijne heeft na 11 maanden ook nog geen echte klachten gehad.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jezus zeg, speel je nou dom of ben je het echt? je verkoopt dat ding zelf toch ook zeg je? Dan weet je ook wel waarom mensen achterlijk veel geld neerleggen voor een toestel dat vaker terugkomt met gebreken, dat nauwelijks spectaculaire specs heeft en ook nog een een kut-toetsenbordje heeft.
Percentueel komen er wel redelijk wat toestelletjes terug. Er zijn nog meer zaken dat die zaak waar jij werkt.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:16 schreef nelisb het volgende:
[..]
heb van degene die ik er heb verkocht pas 1tje teruggehad. vind het dus wel meevallen met problemen. de mijne heeft na 11 maanden ook nog geen echte klachten gehad.
niet zoveel problemen dus als de toestellen waar de massa meeloopt.
idd omdat ze hem mooi vinden en alleen willen bellen,meer niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
jezus zeg, speel je nou dom of ben je het echt? je verkoopt dat ding zelf toch ook zeg je? Dan weet je ook wel waarom mensen achterlijk veel geld neerleggen voor een toestel dat vaker terugkomt met gebreken, dat nauwelijks spectaculaire specs heeft en ook nog een een kut-toetsenbordje heeft.
Dat is het dus niet... Het is een svga camera. Niets bijzonders dus.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:18 schreef Chinless het volgende:
Denk wel dat 0,5 mp een typfout is over de camera, aangezien elk toestel minimaal 1.3 heeft zelfs de 6230i.
dan weet je ookdat van elke type of merk er procentueel veel toestellen terug komen.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:18 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Percentueel komen er wel redelijk wat toestelletjes terug. Er zijn nog meer zaken dat die zaak waar jij werkt.
Als je alleen maar wilt bellen koop je een 1110. Als je een toestel mooit vind, wil je ermee patsen, zeker als dat kreng 750 euro kost.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:19 schreef nelisb het volgende:
[..]
idd omdat ze hem mooi vinden en alleen willen bellen,meer niet.
degene die hem hebben gekocht bij mij patsen er dus echt niet mee,geloof me.
discussie blijft toch altijd lopen. mensen die er geen geld voor over hebben( of hebben) moeten toch altijd wat te zeuren hebben over dingen die ze niet willen of kunnen betalen
Merk heeft er niets mee te maken. Sommige toestellen van Nokia komen weinig terug. Maar de laatste tijd is het trouwens zowiezo huilen geblazen met Nokia, de N70 uitgezonderd.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
dan weet je ookdat van elke type of merk er procentueel veel toestellen terug komen.
noem eens een merk type die niet veel terugkomt?
onzin. dus iedereen die wat duurs koopt patst ermee?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als je alleen maar wilt bellen koop je een 1110. Als je een toestel mooit vind, wil je ermee patsen, zeker als dat kreng 750 euro kost.
d520 en e900 zijn nog ok,maar ook nog niet lang in de handel, komt nog wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Merk heeft er niets mee te maken. Sommige toestellen van Nokia komen weinig terug. Maar de laatste tijd is het trouwens zowiezo huilen geblazen met Nokia, de N70 uitgezonderd.
Samsung daarentegen doet het gewoon goed. De d520 en vooral de e900 komen niet of nauwelijks terug.
De d520 is er al een maand, en de e900 al 3 weken. En ze zijn erg hard gegaan..quote:Op zondag 11 juni 2006 01:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
d520 en e900 zijn nog ok,maar ook nog niet lang in de handel, komt nog wel.
elk merk heeft zijn kuren
Nee, maar je wete net zo goed als ieder andere telefoonverkoper dat de 8800 daar echt voor bedoeld is..quote:Op zondag 11 juni 2006 01:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
onzin. dus iedereen die wat duurs koopt patst ermee?
maar goed voor mij einde discussie.dit zal nooit tot elkaar komen
TONKSquote:Op zondag 11 juni 2006 09:18 schreef tonks het volgende:
Timmmmyyyyy, vraagje, is het slim om voor mijn vader een S-Ek750 te kopen? hij heeft nu zo'n k700 maar die begint helemaal kapot te gaan.. is dat bij de k750 ook na een jaar al?
Volledig water- en stofdicht: www.boxit.netquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:25 schreef loentje het volgende:
iemand tips?!
Dit is een telefoon waar je standaard mee patst, ook al is dit niet de eigenlijke intentie. Net zoals een dikke BMW, Mercedes o.i.d.quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:25 schreef loentje het volgende:
ik heb hem ook,maar niet om te patsen!
vind het gewoon een degelijke stijlvolle gsm zonder poespas,ik gebruik hem alleen om te bellen,en soms een smsje.had hiervoor een samsung d500,met veel meer mogelijkheden.ook een prima gsm hoor.ik denk dat niemand zoveel geld uitgaat geven voor een gsm om te patsen,maar omdat ze hem gewoon zelf mooi vinden,net ff iets anders.............
Als je iets duurs koopt omdat het goed is is er niks mis mee. Het probleem met de 8800 van Nokia is dat het niks bijzonders is voor enorm veel geld.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:10 schreef nelisb het volgende:
[..]
onzin. dus iedereen die wat duurs koopt patst ermee?
maar goed voor mij einde discussie.dit zal nooit tot elkaar komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |