Dan kan ik het ook jaquote:Op donderdag 28 juli 2005 23:54 schreef RikDeMan het volgende:
Je hebt drie abo's afgesloten als ik het goed begrijp...?
Jij loopt nu dus met 3 simkaarten rond? Heel gedoe zoveel nummers en je moet ook nog je belminuten op zien te krijgen op al die simkaarten? En hoeveel betaal je dan precies per simkaart?quote:Op donderdag 28 juli 2005 19:57 schreef nbhardstyle het volgende:
0 euro. 3 x 1 jaar tmobile zakelijk optimaal 3 x 1 jaar ook. totaal 45 euro per maand.
dus 12 x 45 = 540 euro in totaal.
koopje dacht ik zo
die 3 kaarten gebruik ik niet. liggen in de kast.zitten geen belminuten bij en kosten per simkaart 15 euro in de maand. Verkapte aflossing van mijn toestel om het zomaar te zeggen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij loopt nu dus met 3 simkaarten rond? Heel gedoe zoveel nummers en je moet ook nog je belminuten op zien te krijgen op al die simkaarten? En hoeveel betaal je dan precies per simkaart?
dat zeg ik ook,het is idd erg omslachtig. En ja het is ook op afbetaling zegmaar,maar het scheelt toch al gauw 200 euro minimaal als ik hem los zou kopen(volgens pricewatch tweakers.net. toch makkelijk weer verdient die 200 euro,kan ik een hoop andere leuke dingen van doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:36 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik vind het maar een heel gedoe om 3 abbo's af te sluiten voor een toestel.
Je koopt dus eigenlijk voor 550 euro een telefoon op afbetaling voor 45 euro per maand. Want die abbo's heb je niets aan want je mag er nog geen belminuut gratis voor bellen. En dan heb je daarnaast nog je normale telefoonabbonement. Ik weet niet maar zo graag wil ik die telefoon nu ook weer niet dat je elke maand bereid bent om 45 euro extra te lopen dokken naast je normale telefoon abonnement.![]()
kan je mij uitleggen hoe dit werkt en waar je dit kan regelen, dat wil ik ook welquote:Op donderdag 28 juli 2005 19:57 schreef nbhardstyle het volgende:
0 euro. 3 x 1 jaar tmobile zakelijk optimaal 3 x 1 jaar ook. totaal 45 euro per maand.
dus 12 x 45 = 540 euro in totaal.
koopje dacht ik zo
Die 8850 heb ik nu weer tijdelijk in gebruik, maar ik wil de 8800 toch wel graag hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:18 schreef ShaoliN het volgende:
Toch haalt ie het qua design bij lange na niet bij de 8810 en 8850. Beide heb ik in mijn bezit gehad. Beide rete irritante klote toestellen als het gaat om gemak, maar ook zo mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Daar is de 8800 echt niks bij.
1 dag accuquote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef nbhardstyle het volgende:
jazeker! ik heb hem nu bijna 3 maanden.
positieve punten
-prima toestel, erg gelikt uiterlijk.
-bluetooth met pc en pc suite werkt prima. agenda met outlook uitwisselen werkt prima.
-de extra's zijn top,extra accu,mooie bureaulader.
minpunten,
- toetsenbord kraakt.
-accu max 1 dag meegaan bij regelmatig gebruik.
-soms slechte verstaanbaarheid.
meer weten?
eigen bedrijf hebben,maar ze zijn niet meer zo soepel zie ik netquote:Op donderdag 29 september 2005 16:16 schreef Pechanga het volgende:
[..]
kan je mij uitleggen hoe dit werkt en waar je dit kan regelen, dat wil ik ook wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |