hmm, ik had gehoord dat ie rond de 900 zou zitten..quote:Op maandag 6 juni 2005 00:17 schreef TimmyAsd het volgende:
Verwachting is midden juli.
Losprijs zal rond de 800 euro worden
Ik zag hem voor 750 afgelopen week. (-edit_ mss was dat zonder BTW)quote:Op maandag 6 juni 2005 00:23 schreef Ruis het volgende:
[..]
hmm, ik had gehoord dat ie rond de 900 zou zitten..
Voor betere grafische afbeeldingen, denk gewoon meer diepgang in de plaatjesquote:Op maandag 6 juni 2005 07:44 schreef tonks het volgende:
Wat houd die 3d-engine precies in?
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, maar bij mij in de winkel heb ik alleen al iets van 7 reserveringen. Nu al dus..quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:59 schreef speedfreakssj het volgende:
er zitr maar een 0,5MP cam in......
Als je mooie foto's wilt maken moet je dat doen met een camera, niet met een GSM.quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als je mooie foto's wilt maken moet je dat doen met een camera, niet met een GSM.
Heb je het ding al in je handen gehad? Een iets mindere camera zegt niets over het totale toestel...quote:
Ik gebruik PI's voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb je het ding al in je handen gehad? Een iets mindere camera zegt niets over het totale toestel...
Een camera vind ik ook niet zo belangrijk. Als ik een mooie foto wil maken dan doe ik dat met een fototoestel, niet met een GSM.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Heb je het ding al in je handen gehad? Een iets mindere camera zegt niets over het totale toestel...
Eensch. De 8800 wordt een topper in de verkoop, zeker als je kijkt naar de relatief hoge prijs. Deze is het trouwens wel waardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een camera vind ik ook niet zo belangrijk. Als ik een mooie foto wil maken dan doe ik dat met een fototoestel, niet met een GSM.
Ja, de 8800 wordt zeker een topper. 900 is de prijs in de winkel toch? De waarde op internet ligt momenteel rond de ¤ 1200,00 en voor die prijs worden die telefoons verkocht. Toppertje wordt dit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Eensch. De 8800 wordt een topper in de verkoop, zeker als je kijkt naar de relatief hoge prijs. Deze is het trouwens wel waard
Een topmodel. 1200 euro.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, de 8800 wordt zeker een topper. 900 is de prijs in de winkel toch? De waarde op internet ligt momenteel rond de ¤ 1200,00 en voor die prijs worden die telefoons verkocht. Toppertje wordt dit.
Werd tijd ook voor Nokia dat ze weer eens met een topmodel zouden komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |