Mazzeraarquote:Op maandag 27 februari 2006 23:20 schreef nelisb het volgende:
hoor veel mensen klagen,snap er niks van,.
heb hem nu sinds juli 2005 en nog geen kras op me scherm,wel wat op achterkant ,maar ja dat hoort erbij.
software problemen nog nooit gehad. loopt nooit vast,valt niet uit. toptoestel
Dat is absoluut een boel geld (waarvoor ik dan ook een tijdje moet sparen), maar daar krijg je dan ook daadwerkelijk zaken voor terug waar je wat aan hebt:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:36 schreef tonks het volgende:
je hebt de e70 in je ondertitel staan die ook nog 500 euro ofzo kost en dat is ook weer 1200 gulden
Iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:44 schreef tonks het volgende:
mensen betalen graag meer voor iets unieks
Jij snapt niets van marketing??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:40 schreef JeroenH het volgende:
Nogmaals: het zal aan mij liggen, maar ik snap het concept achter de 8800 gewoon niet. Je betaalt je blauw voor een apparaat wat eigenlijk welbeschouwd kreupel is....
Van die kansloze sjonnies bedoel je. Niet die kamperkrengen, maar die gladde jongens met poloshirtjes in de begin 30 jaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
Tevens in bepaalde kringen hebben mobiele telefoons status (lees opgeschoten allochtonen) en de 8800 is the ultimate.
Patsers met veel geld zeker.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:23 schreef nelisb het volgende:
in amsterdam zeker?
waar ik werk,klein plaatsje heb ik hem tot nu toe alleen verkocht aan mensen met eigen bedrijven of hoge functies binnen bedrijven. dus denk dat het wel meevalt met jullie meningen.
zeker geen patsers, tot nu toe niet.quote:
Wat niet onkrasbaar is.... al een aantal boze Nokia-klanten over de vloer gehad omdat hun 'onkrasbare' 8800-venster toch gekrast was. En zeggen allemaal '...en dat voor een toestel van deze prijs!'.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:45 schreef tonks het volgende:
Als ik hem zou kopen zou ik hem alleen kopen voor het onkrasbare scherm
Dan beschadigd het klepjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:47 schreef tonks het volgende:
maar dan kan je ook wel een telefoon met klepje kopen
ligt eraan hoe je ermee omgaat. heb hem nu 11 maanden en heb geen enkele kras op mijn display. standaard in een broekzak zonder sleutel,kleingeld of wat dan ook en gaat dus al bijna een jaar goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:57 schreef JeroenH het volgende:
[..]
Wat niet onkrasbaar is.... al een aantal boze Nokia-klanten over de vloer gehad omdat hun 'onkrasbare' 8800-venster toch gekrast was. En zeggen allemaal '...en dat voor een toestel van prijs!'.
Volgens Nokia is het scherm krasvast. Punt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:16 schreef nelisb het volgende:
ligt eraan hoe je ermee omgaat.
zit jij altijd met je mes op het scherm van je telefoon te kuttequote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:51 schreef tonks het volgende:
Krasvast bij normaal gebruik denk ik.. als je met een mes erop zit te krassen dan krast hij hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |