quote:Performance
0-62 mph: 3.87 sec
0-1 Mile: 30.3 sec
Top Speed: 202 mph
[bBHP: 521 @ 8500 RPM[/b]
BHP / Ton: 386 BHP/Ton
lbs / BHP: 6
BHP / cu.in.: 1.82
ja ik deed vanaf m'n 4e aan motorcrossquote:
nue, ik heb nue geen tjidquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee zeker niet luek
psst Tjab nuecken?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
tommeh
lang niet gezien kerel?alles lekker?
![]()
hey anders he? dan ga je ff naar bed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ga naar bed (ik dacht ik zeg het ff)
niet eens met foto's van je Delta erbij posten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef -Xerxes- het volgende:
het is een 3-eiige éénling.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
XERXES LEEFT! XERXES LEEFT!
Momentquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet eens met foto's van je Delta erbij posten?
ja doei ehquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef -Xerxes- het volgende:
hier ook zo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb mn moeder ooit plechtig moeten beloven dat ik nooit brommer of motor zou gaan rijden
Iets te veel ongelukken in de familie...
nog 700 pk erbij danquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hier ook zo.
met de supra met 300bhp is ze dan ook minder blij
jezelf jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
In m'n zeilboottje trek ik iedereen eruit
eenzame rukkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
In m'n zeilboottje trek ik iedereen eruit
je mag niet deeplinkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht bij een restaurant in Epen, Zuid-Limburg, waar ik afgelopen weekend gezellig () met heel de familie heb zitten eten
quote:
quote:
Van m'n exquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef DeltaHF het volgende:
Hey zeg maar herman; wiens kont is dat eik?
Allen jammer dat een of andere mongool zn auto voro het raam zette en het uitzicht verprutstequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht bij een restaurant in Epen, Zuid-Limburg, waar ik afgelopen weekend gezellig () met heel de familie heb zitten eten
fuck die banner man dwaas, dat is echt het stomste idee ooitquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en weer geen banner in je op
vos, je plaatje doet het niet.
iets met hotlinken
mooie vertaling van babelfish ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
"dit ben ik vlak na de spuitbeurt. In tegensteling tot jaap ben ik wle in staat bomen te ontwijken. De foto is genoemn in Oost-Sauerkraut. Ik heb 50 euro aan benzine uitgegeven om daar 1 foto te maken van mij met mijn auto"
JE PLAATJE IS TE GROOT VUILE KAKKERLAKquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
"dit ben ik vlak na de spuitbeurt. In tegensteling tot jaap ben ik wle in staat bomen te ontwijken. De foto is genoemn in Oost-Sauerkraut. Ik heb 50 euro aan benzine uitgegeven om daar 1 foto te maken van mij met mijn auto"
Hu-morquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar heb jij het overquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo'n ding heb ik ook ooit nog gehadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tsss, wedstrijd-Schakel, ex-NL-kampioensboot
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
JE PLAATJE IS TE GROOT VUILE KAKKERLAK
Xerxes na zn spuitbeurtquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wie is die aap?
Ding is sneller dan alles in dezelfe maat, gaat met de lichtste wind nog in de planeequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zo'n ding heb ik ook ooit nog gehad
niet vooruit te kakken man
je kan je foto ook NIET posten..quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:40 schreef DeltaHF het volgende:
Die hoerige smerige kut tyfus klote imageshack, daar word je toch verdomme niet goed van![]()
Waar is de tijd gebleven dat picserver nog gewoon werkte zonder eerst 15 minuten te moeten wachten voordat die klotefoto online staat?!![]()
www.javelin.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ding is sneller dan alles in dezelfe maat, gaat met de lichtste wind nog in de planee
Ja hallo; er werd om gevraagd; wie ben ik dan om daar niet aan te voldoenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je kan je foto ook NIET posten..
denk daar maar eens over na.
BMmetjes zien er mooi uit maar zeilen net zo snel als een optimistquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:41 schreef Hugster het volgende:
ik heb ook nog een BM en een Spanker gehad, die teringdingen waren echt altijd lek
nu een polyesther Flytour met alu mast
je moest es weten waar ik aan denk bij het woord 'kut'zeilbootje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef Fugie het volgende:
ik heb ook nog een kleinkutzeilbootje gehad, ik flikkerde er altijd uit
Het is dan ook de bedoeling dat je met je zeilen zeilt ipv je orenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef Fugie het volgende:
huge sarcasmquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ja hallo; er werd om gevraagd; wie ben ik dan om daar niet aan te voldoen
je moet ook heeeel rechtop blijven zitten..quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef Fugie het volgende:
Ook netjes.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
www.javelin.nlMijn bootsjie nu
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je moest es weten waar ik aan denk bij het woord 'kut'zeilbootje.
HE KAKKERLAK, WAT ZIT JE XERXES NOU TE DISSE ?! JALOERS DAT HIJ WEL EEN NORMALE AUTO KAN KOPEN EN JIJ NOG STEEDS JE BOEKJE OVER STINKENDE DIESELMOTOREN AAN HET SCHRIJVEN BENT ?! WAT OVERIGENS VRIJ NUTTELOOS IS WANT IN HET FRIES SNAPT TOCH NIEMAND HET, MAAR DAAR HEB JE NATUURLIJK NOG NIET OVER NAGEDACHT, WANT ZO SLIM BEN JE NU EENMAAL NIET HE, NEE, ALTIJD GEZEIK MET DIE FRIEZEN.quote:
ja? wat spuit je allemaalquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik spuit altijd gewoon zelf.
gebeurd in een handomdraai.
Waarschijnlijk aan iets dat lijkt op wat ik in gedachten hadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Do not even TRY to post itquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
HE KAKKERLAK, WAT ZIT JE XERXES NOU TE DISSE ?! JALOERS DAT HIJ WEL EEN NORMALE AUTO KAN KOPEN EN JIJ NOG STEEDS JE BOEKJE OVER STINKENDE DIESELMOTOREN AAN HET SCHRIJVEN BENT ?! WAT OVERIGENS VRIJ NUTTELOOS IS WANT IN HET FRIES SNAPT TOCH NIEMAND HET, MAAR DAAR HEB JE NATUURLIJK NOG NIET OVER NAGEDACHT, WANT ZO SLIM BEN JE NU EENMAAL NIET HE, NEE, ALTIJD GEZEIK MET DIE FRIEZEN.
Een lelijk oud wijf dat in de dode zee dobbert met een slechts hema-onderbroek aan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
DMTAquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan iets dat lijkt op wat ik in gedachten had
hé ff niet zo schreeuwenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
HE KAKKERLAK, WAT ZIT JE XERXES NOU TE DISSE ?! JALOERS DAT HIJ WEL EEN NORMALE AUTO KAN KOPEN EN JIJ NOG STEEDS JE BOEKJE OVER STINKENDE DIESELMOTOREN AAN HET SCHRIJVEN BENT ?! WAT OVERIGENS VRIJ NUTTELOOS IS WANT IN HET FRIES SNAPT TOCH NIEMAND HET, MAAR DAAR HEB JE NATUURLIJK NOG NIET OVER NAGEDACHT, WANT ZO SLIM BEN JE NU EENMAAL NIET HE, NEE, ALTIJD GEZEIK MET DIE FRIEZEN.
je caps wat doe je?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja jeweettochquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
HEt zijn er overigens 2; niet 1quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een lelijk oud wijf dat in de dode zee dobbert met een slechts hema-onderbroek aan?
Laser 5k is GEIL!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef Hugster het volgende:
ik in kleine zeilbootjes
tering ik moet er niet aan denken dat ik met een optimist of een laser op pad moet ofzo
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
bij mij is die F een Squote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Er zit bestnogwel een F tussen de D en de G; bij mij althans
voel eens aan je neusquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]In het Nederlands, met vertalingen in het Engels en Duits, eventueel Frans en Russisch
nee die is van de pliesie om je snelheid mee te metenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Laser 9k ook?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:48 schreef DeltaHF het volgende:
WTF?!?!?!?
Tjab, koop een nieuw tobo ofzo man!
welke uitgever?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al een uitgever en tientalen kopers
dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:49 schreef DeltaHF het volgende:
Ja dankje, jullie ook alvast welterusten
TIENTALLEN KOPERS, NOU ALEXXX DAN KAN JE OVER 20 JAAR ALS HET AF IS EEN MOOIE 3DE GENERATIE UNIMOG KOPEN, EN AL DIE 20 KATTEN EENS FATSOENLIJK ETEN GEVEN IN PLAATS VAN TE DUMPEN BIJ ANDERE MENSEN.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb al een uitgever en tientalen kopers
Alex is lievquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
TIENTALLEN KOPERS, NOU ALEXXX DAN KAN JE OVER 20 JAAR ALS HET AF IS EEN MOOIE 3DE GENERATIE UNIMOG KOPEN, EN AL DIE 20 KATTEN EENS FATSOENLIJK ETEN GEVEN IN PLAATS VAN TE DUMPEN BIJ ANDERE MENSEN.
Frankly; I like what you where thinking about that beaversailboot a few minutes agoquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
![]()
You like what you read?
uhuh?
do you? biatch? .
![]()
En gerennomeerde uitgeverij van vrachtwagenboeken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
welke uitgever?
en op je katten en vrindin na, welke kopers?
me too.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:50 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Frankly; I like what you where thinking about that beaversailboot a few minutes ago
nee je ziet er net zo uit als hun, tuig van de onderste richel.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En gerennomeerde uitgeverij van vrachtwagenboeken.
En de kopers zijn met name bedrijven die er zelf in vermeld staan. Hoe verder weg ze komen, hoe meer interesse (met name communistische landen hebben interessezouden ze me kennen? )
Wie kent jou niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En de kopers zijn met name bedrijven die er zelf in vermeld staan. Hoe verder weg ze komen, hoe meer interesse (met name communistische landen hebben interessezouden ze me kennen? )
ja of...... of niet... zeg maar...quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ja...........voor het geval dát zegmaar.......ofzo
nee, bovenste plankquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee je ziet er net zo uit als hun, tuig van de onderste richel.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan moet er toch staan 'ja', ipv 'nee' ??quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik weetquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja of...... of niet... zeg maar...
je weet toch.
Ik mag hopen dat de onderdirecteur van een van de grootse bedrijven van CHina (en dus de wereld) er verzorgder uitziet als/dan ik.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet spotten met het feit dat die jonge moet slapen op de bovenste plank van de kast in de gang die hij bij de leger des heils winkel heeft gekocht!quote:
laturrrrrrrquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:52 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Mensen; de groeten (zegmaar.......ofzo)
hij ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de onderdirecteur van een van de grootse bedrijven van CHina (en dus de wereld) er verzorgder uitziet als/dan ik.En ik stuurgeen foto's mee hoor
Damn herman. wat zeg je nuquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je veel gaat verkopen.
succes lieverd!
20*10 euro winstquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:54 schreef Hugster het volgende:
en 20 kopers al
schaapjes op het droge hoor
Nee, hij toevallig niet. Maar ík heb genoeg foto's van aziaten sinds ik de biografie van de oprichter van Hyundai toegestuurd heb gekregenquote:
Dat heb ik gedaan. Toen kreeg ik fuel cutquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga met je muil aan je air intake hangen
Dat heb ik allemaal al.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:55 schreef Fugie het volgende:
tjabbo heeft geen leven nodig, maar gewoon een sexpop en een kamasutra boek. Dan hebben we geen last meer van hem.
geen ideequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef Sjoewe het volgende:
Is de crackprijs gezakt ofzo, dit topic is crazy![]()
Ik vind het best veel, aangezien ik niet ben begionnen met verkopen, nog niet veel voorgepubliceerd heb, het boek op zn vroegst in 2010 uit komt, en ik aanvankelijk had geschat in totaal slechts 150 te verkopen van de luxe editie.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:54 schreef Hugster het volgende:
en 20 kopers al
schaapjes op het droge hoor
dan word je flink genaaidquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
geen idee
ik koop toch altijd voor 10 euro.
BINNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
20*10 euro winst
idd dan heb je het ff dik gemaakt.
nee maakt me niet wonder, maakt jou wonder en wonder en wonderquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al.
En nog dit gedrag.
makes you wonder...
luxe editiequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het best veel, aangezien ik niet ben begionnen met verkopen, nog niet veel voorgepubliceerd heb, het boek op zn vroegst in 2010 uit komt, en ik aanvankelijk had geschat in totaal slechts 150 te verkopen van de luxe editie.
* Tjabbo is 1 groot wonderquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee maakt me niet wonder, maakt jou wonder en wonder en wonder
WIJZIG JE DEZE POST NIET @#$)(*&@#$()*@$ ???????????????????? SLAMPAMPER!!!!!!!!!!!!!!!eeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oneone!!11111111111111!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan. Toen kreeg ik fuel cut
de luxe edititequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het best veel, aangezien ik niet ben begionnen met verkopen, nog niet veel voorgepubliceerd heb, het boek op zn vroegst in 2010 uit komt, en ik aanvankelijk had geschat in totaal slechts 150 te verkopen van de luxe editie.
aandoenlijk om je zo te zien dagdromenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zou ik jou posts wijzigen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WIJZIG JE DEZE POST NIET @#$)(*&@#$()*@$ ???????????????????? SLAMPAMPER!!!!!!!!!!!!!!!eeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oneone!!11111111111111!!!!!!!!
ja die is MET kaftquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
de luxe editite![]()
dat is echt te kansloos, over marketing mag je dan eerst nog even de nodige boekjes lezen.
We doen ons best ... enzo..quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:59 schreef Fugie het volgende:
he sletjes, ik ga zo slapen, nou zou ikg raag zien dat mijn bling bling topic er morge nog steeds is. Anders weet ik alweer dat er weer zon triest geval geopent wordt
Ik open op zn vroegst maandag weer een PTA SC hoor, dus vor mij hoef je neit bang te zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:59 schreef Fugie het volgende:
he sletjes, ik ga zo slapen, nou zou ikg raag zien dat mijn bling bling topic er morge nog steeds is. Anders weet ik alweer dat er weer zon triest geval geopent wordt
dan wordt het gewoon veel verkocht omdat wij hier inmiddels allemaal zwaar geslaagde zakenmensen zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
luxe editie is incl log's van de PTA SC
Jij dénkt dat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je zit te schuimbekken van al die knopjes
KUT dat is waar ja...quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan wordt het gewoon veel verkocht omdat wij hier inmiddels allemaal zwaar geslaagde zakenmensen zijnDan wil elk roddelblad dit lezen
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan wordt het gewoon veel verkocht omdat wij hier inmiddels allemaal zwaar geslaagde zakenmensen zijnDan wil elk roddelblad dit lezen
niet?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik open op zn vroegst maandag weer een PTA SC hoor, dus vor mij hoef je neit bang te zijn.
zo zit ie ook thuis, doet ie de deur van de badkamer op slot en zegtie: SLOTJEH!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat je zit te schuimbekken van al die knopjes
Ik ben een kloon van Yvonnequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jij dénkt dat.
En alleen omdat jij ze niet hebt.
houd die ranzige fantasiën bij je wil je
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
zo zit ie ook thuis, doet ie de deur van de badkamer op slot en zegtie: SLOTJEH!!!
appels kan je rijk mee worden dwaas, of mossels vissen. Dat wil jij niet weten hoeveel geld daar inzitquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij?
Hebben ze bedrijven in zeeland dan? Want daarbuiten verwachten ze wel dat je weet wat een appel is en andere basis-weetjes!
Als ik van de plee afkom zeg ik "BAGGER" "OPTIEFEN"quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
zo zit ie ook thuis, doet ie de deur van de badkamer op slot en zegtie: SLOTJEH!!!
edit edit edit EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT EDIT AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
appels kan je rijk mee worden dwaas, of mossels vissen. Dat wil jij niet weten hoeveel geld daar inzit
nee ik wijzig haast nooit ietsquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
KUT dat is waar ja...
Tjabbo kan jij al mijn posts ff deleten![]()
Onze buren zijn fruittelers en leven van de humana-bakken en een stuiver per jaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
appels kan je rijk mee worden dwaas, of mossels vissen. Dat wil jij niet weten hoeveel geld daar inzit
mosselvissenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik betaal je welquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee ik wijzig haast nooit iets
policy you know...
KLopt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee ik wijzig haast nooit iets
policy you know...
laat idd maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mosselvissen
weten jullie.... ach laat maar.
Maar ze hebben wel een mooie smalspoortractorquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onze buren zijn fruittelers en leven van de humana-bakken en een stuiver per jaar
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
appels was misschien wat overdreven, maar mosselbusiness is de shitEn ja alleen in zeeland, omdat ongeveer alle mossels uit zeeland komen he dwaas, algemene kennis anyone
ongeveer jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
appels was misschien wat overdreven, maar mosselbusiness is de shitEn ja alleen in zeeland, omdat ongeveer alle mossels uit zeeland komen he dwaas, algemene kennis anyone
Als je pooier bent zit je ook in de mosselbusinessquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
nee niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ongeveer ja
Of niet natuurlijk
En dan wordt iedereen lyrisch als ik jou een mosseldregger noem...quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
Nee ik ga geen foto's postenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een mooie smalspoortractormaar dan woon je dus wel aan de pauperkant van het water
ja zijn wel kansloze mensen in die mosselbusiness, allemaal van die domme vissers. Zeg maar de equivalenten van kampers, alleen mosselvissers werken dan welquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan wordt iedereen lyrisch als ik jou een mosseldregger noem...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
trusten
Post eerst eens nog even en foto van je auto?
Ik zie genoeg smalspoortractoren bij onze plaatselijke smalspoortractorhandel, douwe dokter.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ga geen foto's posten![]()
d.rosequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoe heet die gast met die amerikaan ook alweer? die hier ook wel eens op fok komt..
die handelt in palingen.. zal dat ook vette handel zijn?
morequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoe heet die gast met die amerikaan ook alweer? die hier ook wel eens op fok komt..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
neequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
TjabbO+ zou je AUB kunnen stoppen met het wijzigen van mijn posts?
tief op met je gore mossels dwaasquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kroon Fugie hiermee de Ere-Mossel Kapitein
[afbeelding]
Gefeliciteerd Knul !
bedoelde van het huisquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie genoeg smalspoortractoren bij onze plaatselijke smalspoortractorhandel, douwe dokter.
http://www.douwedokter.nl
Douwe Dokter, voor al uw fruit, smeedwerk en smalspoortractoren!
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Knul !
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
trusten
Post eerst eens nog even en foto van je auto?
okay bedankt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee
nah.
misschien.
Ah okay. vooruit dan
Lang leve de mosseldregger.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd Knul !
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja het allernieuwste model, daar heeft ie ook al weer bling bling rims onder gegooit
Beetje duur in de verzekering, maar ik sta nooit in de filequote:
?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nu nog dat snelle pickup geval.. en hij is helemaal tha man
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje duur in de verzekering, maar ik sta nooit in de file
werken?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vervelend mannetje ben je toch
ik vond je leuker toen je werkte
Het is zulk dankbaar werkquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De mensen voor je ook nooit meer
ik wist wel dat hij niet goed wijs was... maar ditquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die ja..
Die heeft MIchael Schumacher ook..
ja gekregenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Die ja..
Die heeft MIchael Schumacher ook..
ahhhh.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
naja toen je aanwezig was bij dieoverheids
instelling
jouw toekomstquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:14 schreef Fugie het volgende:
tjabbo en werken, systeembeheerder ofzo. Moet ie een stekkertje ergens in steken krijgtie gelijk weer allemaal rare gedachten en kan die zich niet meer concentreren. Gaat ie op karbo maar weer babes kijken ofzo
Kon werkenquote:
je zou het eventueel ook mogen latenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja dat waren nog eens tijden.
zal ik ze nog es posten?
jij weet niet eens wat je met al die knopjes aan moetquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:16 schreef hermandeperman het volgende:
Marco: KLIKKERDEKLIK je weet m'n email
Wat is er Lara? Staat het clubhuis in de brand? Allemamachiesquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:17 schreef Fugie het volgende:
woef woef
aan een..quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:17 schreef Fugie het volgende:
ik weet zeker dat tjabbo bij blaffen weer aan iets anders denkt
jij hebt echt de verkeerde bril op vandaag herman.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, jij krijgt gewoon helemaal geen baan?
hihiquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat je met al die knopjes aan moet
't is net een vliegtuig,zoveel knopjes.
JAWOHL HERR OBERST!quote:
IK MOEST LACHENquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat is er Lara? Staat het clubhuis in de brand? Allemamachies
Adriaaaaaan!!! ren achter lara aanquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat is er Lara? Staat het clubhuis in de brand? Allemamachies
Ja, m'n rozequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij hebt echt de verkeerde bril op vandaag herman.
Wat zeg je Robin?quote:
AUFMACHEN! WAFFEN SS!quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
NEIN, OBERSTURMBAHNFUHRER
nu echt slapen
OBERSTRUMFRONTPAGEquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij is OBERSTURMBAHNFÜHRER![]()
!!!!!!!!!!!!!!!ONEONEONE!!!111111
en dan lekker vredig slapen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
een lekkere kut volblaffen met je mannelijke sappen
MINININININININI MININININININININIquote:
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEIquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
aber herr soldat. Ich hab ja gar kein kinder.
und ich hab auch kein fahrrad
Peter Sellersquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
OMG The Pink Panther, Inspector Clouseau
Peter Sellers... dat is echt GEWELDIG![]()
hermandepermand ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:21 schreef Fugie het volgende:
jo je bent de D vergeten herman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |