jezelf jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
In m'n zeilboottje trek ik iedereen eruit
eenzame rukkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
In m'n zeilboottje trek ik iedereen eruit
je mag niet deeplinkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht bij een restaurant in Epen, Zuid-Limburg, waar ik afgelopen weekend gezellig () met heel de familie heb zitten eten
quote:
quote:
Van m'n exquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef DeltaHF het volgende:
Hey zeg maar herman; wiens kont is dat eik?
Allen jammer dat een of andere mongool zn auto voro het raam zette en het uitzicht verprutstequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht bij een restaurant in Epen, Zuid-Limburg, waar ik afgelopen weekend gezellig () met heel de familie heb zitten eten
fuck die banner man dwaas, dat is echt het stomste idee ooitquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en weer geen banner in je op
vos, je plaatje doet het niet.
iets met hotlinken
mooie vertaling van babelfish ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
"dit ben ik vlak na de spuitbeurt. In tegensteling tot jaap ben ik wle in staat bomen te ontwijken. De foto is genoemn in Oost-Sauerkraut. Ik heb 50 euro aan benzine uitgegeven om daar 1 foto te maken van mij met mijn auto"
JE PLAATJE IS TE GROOT VUILE KAKKERLAKquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
"dit ben ik vlak na de spuitbeurt. In tegensteling tot jaap ben ik wle in staat bomen te ontwijken. De foto is genoemn in Oost-Sauerkraut. Ik heb 50 euro aan benzine uitgegeven om daar 1 foto te maken van mij met mijn auto"
Hu-morquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar heb jij het overquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo'n ding heb ik ook ooit nog gehadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tsss, wedstrijd-Schakel, ex-NL-kampioensboot
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
JE PLAATJE IS TE GROOT VUILE KAKKERLAK
Xerxes na zn spuitbeurtquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wie is die aap?
Ding is sneller dan alles in dezelfe maat, gaat met de lichtste wind nog in de planeequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zo'n ding heb ik ook ooit nog gehad
niet vooruit te kakken man
je kan je foto ook NIET posten..quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:40 schreef DeltaHF het volgende:
Die hoerige smerige kut tyfus klote imageshack, daar word je toch verdomme niet goed van![]()
Waar is de tijd gebleven dat picserver nog gewoon werkte zonder eerst 15 minuten te moeten wachten voordat die klotefoto online staat?!![]()
www.javelin.nlquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ding is sneller dan alles in dezelfe maat, gaat met de lichtste wind nog in de planee
Ja hallo; er werd om gevraagd; wie ben ik dan om daar niet aan te voldoenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je kan je foto ook NIET posten..
denk daar maar eens over na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |