quote:Performance
0-62 mph: 3.87 sec
0-1 Mile: 30.3 sec
Top Speed: 202 mph
[bBHP: 521 @ 8500 RPM[/b]
BHP / Ton: 386 BHP/Ton
lbs / BHP: 6
BHP / cu.in.: 1.82
ja ik deed vanaf m'n 4e aan motorcrossquote:
nue, ik heb nue geen tjidquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee zeker niet luek
psst Tjab nuecken?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
tommeh
lang niet gezien kerel?alles lekker?
![]()
hey anders he? dan ga je ff naar bed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik ga naar bed (ik dacht ik zeg het ff)
niet eens met foto's van je Delta erbij posten?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef -Xerxes- het volgende:
het is een 3-eiige éénling.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
XERXES LEEFT! XERXES LEEFT!
Momentquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet eens met foto's van je Delta erbij posten?
ja doei ehquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef -Xerxes- het volgende:
hier ook zo.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb mn moeder ooit plechtig moeten beloven dat ik nooit brommer of motor zou gaan rijden
Iets te veel ongelukken in de familie...
nog 700 pk erbij danquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hier ook zo.
met de supra met 300bhp is ze dan ook minder blij
jezelf jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
In m'n zeilboottje trek ik iedereen eruit
eenzame rukkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
In m'n zeilboottje trek ik iedereen eruit
je mag niet deeplinkenquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht bij een restaurant in Epen, Zuid-Limburg, waar ik afgelopen weekend gezellig () met heel de familie heb zitten eten
quote:
quote:
Van m'n exquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef DeltaHF het volgende:
Hey zeg maar herman; wiens kont is dat eik?
Allen jammer dat een of andere mongool zn auto voro het raam zette en het uitzicht verprutstequote:Op donderdag 2 juni 2005 00:35 schreef -Xerxes- het volgende:
[afbeelding]
Uitzicht bij een restaurant in Epen, Zuid-Limburg, waar ik afgelopen weekend gezellig () met heel de familie heb zitten eten
fuck die banner man dwaas, dat is echt het stomste idee ooitquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en weer geen banner in je op
vos, je plaatje doet het niet.
iets met hotlinken
mooie vertaling van babelfish ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
"dit ben ik vlak na de spuitbeurt. In tegensteling tot jaap ben ik wle in staat bomen te ontwijken. De foto is genoemn in Oost-Sauerkraut. Ik heb 50 euro aan benzine uitgegeven om daar 1 foto te maken van mij met mijn auto"
JE PLAATJE IS TE GROOT VUILE KAKKERLAKquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
"dit ben ik vlak na de spuitbeurt. In tegensteling tot jaap ben ik wle in staat bomen te ontwijken. De foto is genoemn in Oost-Sauerkraut. Ik heb 50 euro aan benzine uitgegeven om daar 1 foto te maken van mij met mijn auto"
Hu-morquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
waar heb jij het overquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo'n ding heb ik ook ooit nog gehadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tsss, wedstrijd-Schakel, ex-NL-kampioensboot
quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
JE PLAATJE IS TE GROOT VUILE KAKKERLAK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |