Onze buren zijn fruittelers en leven van de humana-bakken en een stuiver per jaarquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
appels kan je rijk mee worden dwaas, of mossels vissen. Dat wil jij niet weten hoeveel geld daar inzit
mosselvissenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
appels kan je rijk mee worden dwaas, of mossels vissen. Dat wil jij niet weten hoeveel geld daar inzit
ik betaal je welquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee ik wijzig haast nooit iets
policy you know...
KLopt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee ik wijzig haast nooit iets
policy you know...
laat idd maarquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mosselvissen
weten jullie.... ach laat maar.
Maar ze hebben wel een mooie smalspoortractorquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onze buren zijn fruittelers en leven van de humana-bakken en een stuiver per jaar
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
appels was misschien wat overdreven, maar mosselbusiness is de shitEn ja alleen in zeeland, omdat ongeveer alle mossels uit zeeland komen he dwaas, algemene kennis anyone
ongeveer jaquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
appels was misschien wat overdreven, maar mosselbusiness is de shitEn ja alleen in zeeland, omdat ongeveer alle mossels uit zeeland komen he dwaas, algemene kennis anyone
Als je pooier bent zit je ook in de mosselbusinessquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
nee niet.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ongeveer ja
Of niet natuurlijk
En dan wordt iedereen lyrisch als ik jou een mosseldregger noem...quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Fugie het volgende:
Nee ik ga geen foto's postenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een mooie smalspoortractormaar dan woon je dus wel aan de pauperkant van het water
ja zijn wel kansloze mensen in die mosselbusiness, allemaal van die domme vissers. Zeg maar de equivalenten van kampers, alleen mosselvissers werken dan welquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan wordt iedereen lyrisch als ik jou een mosseldregger noem...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
trusten
Post eerst eens nog even en foto van je auto?
Ik zie genoeg smalspoortractoren bij onze plaatselijke smalspoortractorhandel, douwe dokter.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee ik ga geen foto's posten![]()
d.rosequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoe heet die gast met die amerikaan ook alweer? die hier ook wel eens op fok komt..
die handelt in palingen.. zal dat ook vette handel zijn?
morequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Hoe heet die gast met die amerikaan ook alweer? die hier ook wel eens op fok komt..
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
neequote:Op donderdag 2 juni 2005 01:07 schreef hermandeperman het volgende:
TjabbO+ zou je AUB kunnen stoppen met het wijzigen van mijn posts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |