abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:32:49 #225
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_27586148
Het ridicuulste vond ik de reactie van Mat Herben die sprak over 'Berlusconi-achtige' praktijken. Pim Fortuyn, groot bewonderaar van Berlusconi had zich meerdere malen rondgedraaid in zijn graf.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_27586280
Alles leuk en wel maar wanneer gaat Balkenende nou aftreden?

Hij geilt zo op Frankrijk laat ie even het goeie voorbeeld geven dan kunnen we even lekker met z'n allen op Wilders stemmen.
pi_27586301
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:32 schreef Falco het volgende:
Het ridicuulste vond ik de reactie van Mat Herben die sprak over 'Berlusconi-achtige' praktijken. Pim Fortuyn, groot bewonderaar van Berlusconi had zich meerdere malen rondgedraaid in zijn graf.
Vertel mij eens welke elementen Fortuyn boeiend vond aan Berlusconi?
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:37:55 #228
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_27586308
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Alles leuk en wel maar wanneer gaat Balkenende nou aftreden?

Hij geilt zo op Frankrijk laat ie even het goeie voorbeeld geven dan kunnen we even lekker met z'n allen op Wilders stemmen.
Snap jij niet hoe ons politiek systeem werkt ofzo?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:39:02 #229
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_27586343
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef pberends het volgende:

[..]

Vertel mij eens welke elementen Fortuyn boeiend vond aan Berlusconi?
Ik denk zijn charisma en daarbij ook zijn grootheidswaanzin enzo. Hij vond ook JFK en den Uyl helemaal toppie.
pi_27586472
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:39 schreef Falco het volgende:

[..]

Ik denk zijn charisma en daarbij ook zijn grootheidswaanzin enzo. Hij vond ook JFK en den Uyl helemaal toppie.
Fortuyn had zeker geen grootheidswaan. Hij had het in z'n uppie bijna tot premier geschopt. Charisma had hij zeker voor een Nederlands politicus.
  donderdag 2 juni 2005 @ 19:54:42 #231
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_27586747
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 18:34 schreef pberends het volgende:
"De Europarlementariers vinden de uitslag onbegrijpelijk"
Ik vind de uitslag ook onbegrijpelijk. Ik dacht de gemiddelde burger in staat was de voordelen van de grondwet in te zien maar blijkbaar was dat een te hoge inschatting.
quote:
Onbegrijpelijk???????????? Kan je zien hoe ver ze van de burger afstaan, vieze kloteratten.
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien; de burger staat te ver van de politiek. Hoe dan ook, de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Het is dus niet alleen zaak dat de politiek meer moeite doet om naar de bevolking te luisteren, maar ook omgekeerd. Na dit referendum heb ik echter het sterke vermoeden dat men alles kant en klaar voorgekauwd wil hebben, en als het niet bevalt dan spuugt men het gewoon uit.
  donderdag 2 juni 2005 @ 20:33:04 #232
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_27587968
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:54 schreef NewOrder het volgende:

Na dit referendum heb ik echter het sterke vermoeden dat men alles kant en klaar voorgekauwd wil hebben, en als het niet bevalt dan spuugt men het gewoon uit.
Nou en?
pi_27588353
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:21 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Al hoewel dat niks te maken heeft met mijn vraag, wil ik die best beantwoorden.

Ja.

Dan gaan werknemers niet staken en is er meer geld voor zorg/onderwijs en dergelijke.
Ze kunnen ook hun prioriteiten anders stellen en dan is er ook geld voor zorg/onderwijs.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_27588382
Waarom zeggen sommige dat het referendum te moeilijk was. Volgens mij zijn de EP-verkiezingen een stuk ingewikkelder met al die partijen. En daar hoor je niemand over klagen. Terwijl de opkomst veel hoger was bij het referendum.
pi_27588459
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 12:43 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mjah, als iedereen rijk zou zijn
Als iedereen rijk is, is niemand rijk en willen we alsnog alleen maar meer.

Geld is níet essentieel voor een gezonde staat van geest. Een goede geestelijke gezondheid is minimaal de helft van je lichamelijke gezondheid. Dus het geld alle mensen die dan níet ziek worden omdat dat voorkomen wordt door hun geestelijke gezondheid, kan dan naar de mensen met de 'ongelukjes': voeten onder bussen en zo.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
pi_27588615
KOPENHAGEN - Ook in Denemarken is nu een meerderheid tegen de Europese grondwet. In een peiling die tussen maandag en woensdag is gehouden, zei 39 procent tegen het verdrag te zijn. 30 Procent is voor, 29,7 procent weet het nog niet, meldde het onderzoeksbureau Greens donderdag.

pi_27588727
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:54 schreef Koos Voos het volgende:
KOPENHAGEN - Ook in Denemarken is nu een meerderheid tegen de Europese grondwet. In een peiling die tussen maandag en woensdag is gehouden, zei 39 procent tegen het verdrag te zijn. 30 Procent is voor, 29,7 procent weet het nog niet, meldde het onderzoeksbureau Greens donderdag.

Wanneer was dat Deense referendum ook alweer?
pi_27589012
quote:
Steun aan zwakke regio's zinloos
DEN HAAG Het heeft geen zin economisch
zwakke regio's financieel te steunen om
werkgelegenheid te scheppen.Dat blijkt
uit een onderzoek van het Centraal
Planbureau en de universiteiten van
Utrecht en Groningen.Die onderzochten
meer dan 1000 regio's in Europa.

Staatssecretaris Van Gennip maakte
vorig jaar bekend dat Noord-Nederland
over enkele jaren niet meer op extra
geld hoeft te rekenen.Zij wil het geld
in economisch sterke regio's steken.

De onderzoeksresultaten onderstrepen
die visie.Zo wordt geconcludeerd dat
wegen en sporen in zwakke regio's de
economie van sterke regio's versterken.
En de EU doen niet normaal veel aan steun aan zwakke regio's .
pi_27590137
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 19:37 schreef Falco het volgende:
Snap jij niet hoe ons politiek systeem werkt ofzo?
Ik denk niet dat Balkenende het beter begrijpt dan ik. Mij interesseerd het echt geen ene reet, maar ik weet wel dat hij er ongeveer net zo goed op zijn plek zit als Michael Jackson in een kindercreche.
  donderdag 2 juni 2005 @ 21:53:41 #241
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_27590667
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 20:33 schreef Blood_Money het volgende:
Nou en?
I rest my case.
pi_27591984
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:53 schreef NewOrder het volgende:
I rest my case.
Het is altijd goed je koffer eens in de zoveel tijd te laten uitrusten, zeker als het dicht bij de vakantietijd is.
pi_33256948
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 21:53 schreef NewOrder het volgende:

[..]

I rest my case.
Zeker!
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:12:48 #244
959 opa
De man met de witte shawl
pi_33259313
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 21:13 schreef MiRRoRMaN het volgende: