Ik dacht dat het over Cruijff gingquote:
Ach Cruijff maakte Rotterdam kampioen toen ze 20 jaar droog stonden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Rare combinatie inderdaad als je weet dat Hazes een F'noord-supporter was.
Lijkt me ook, maar ik moet het zeker zien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:41 schreef Mindlight het volgende:
Morgen minder genieten schat ik in.
Morgen alleen maar tranen als je die brand ziet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:41 schreef Mindlight het volgende:
Neej Cruijff vanavond van genoten. Morgen minder genieten schat ik in.
Ja ik ook, ook stukje algemene ontwikkeling natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar ik moet het zeker zien.
En welterusten Tong!
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Cruijff maakte Rotterdam kampioen toen ze 20 jaar droog stonden.
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.
Daar kan je elke club invullen waar hij actief geweest is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeld
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar kan je elke club invullen waar hij actief geweest is.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.
Ja presenteerde het als een feit, maar was natuurlijk een meningquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.
Maar in Rotterdam worden Heus de Wolf en Wijnstekers de helden.
Ieders mening hoor maar de helft van degene die mochten kiezewn was ouder dan 60.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja presenteerde het als een feit, maar was natuurlijk een mening![]()
Precies, hoewel het wel mooi is eigenlijk dat een keer niet iemand van de pakweg laatste 40 jaar wintquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieders mening hoor maar de helft van degene die mochten kiezewn was ouder dan 60.
Abbonees bij Barca gaat op leeftijd.
Ja, het is alweer een tijd geleden, maar ik weet nog dat ik dat met mijn vader zat te kijken. Ik vroeg nog iets van: dat kan hier toch niet gebeuren? Mijn vader heeft daar geen antwoord op gegeven, zat alleen maar met afschuw naar die beelden te kijken, net als ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen alleen maar tranen als je die brand ziet.
Goede voetballer, ok. Maar de grootste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeld
Van Loen was een stuk groter inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goede voetballer, ok. Maar de grootste.![]()
Die beelden zijn echt heel erg, je kunbt je er bijna de geur bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:07 schreef Againzender het volgende:
Ja, het is alweer een tijd geleden, maar ik weet nog dat ik dat met mijn vader zat te kijken. Ik vroeg nog iets van: dat kan hier toch niet gebeuren? Mijn vader heeft daar geen antwoord op gegeven, zat alleen maar met afschuw naar die beelden te kijken, net als ik.
Verschrikkelijke fik was dat
Wou je beweren dat jij dat nooit hebt gehadquote:
maak je maar vast klaar voor bizarre beelden, die brand, brrrrrrquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die wil ik dus ook zien, ik heb er ook maar zo nu en dan iets over gehoord.
je vergeet Kiprichquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.
Maar in Rotterdam worden Heus de Wolf en Wijnstekers de helden.
Denk maar aan mij dan, lieviequote:Op woensdag 1 juni 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie nog een paar heerlijke verjaardagsminuten gewenst._
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |