Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeldquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.
Daar kan je elke club invullen waar hij actief geweest is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeld
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar kan je elke club invullen waar hij actief geweest is.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:51 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was zonder die malloot ook wel gelukt.
Ja presenteerde het als een feit, maar was natuurlijk een meningquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.
Maar in Rotterdam worden Heus de Wolf en Wijnstekers de helden.
Ieders mening hoor maar de helft van degene die mochten kiezewn was ouder dan 60.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja presenteerde het als een feit, maar was natuurlijk een mening![]()
Precies, hoewel het wel mooi is eigenlijk dat een keer niet iemand van de pakweg laatste 40 jaar wintquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieders mening hoor maar de helft van degene die mochten kiezewn was ouder dan 60.
Abbonees bij Barca gaat op leeftijd.
Ja, het is alweer een tijd geleden, maar ik weet nog dat ik dat met mijn vader zat te kijken. Ik vroeg nog iets van: dat kan hier toch niet gebeuren? Mijn vader heeft daar geen antwoord op gegeven, zat alleen maar met afschuw naar die beelden te kijken, net als ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen alleen maar tranen als je die brand ziet.
Goede voetballer, ok. Maar de grootste.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cruijff de grootste voetballer die ooit voor Feijenoord heeft gespeeld
Van Loen was een stuk groter inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 00:10 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goede voetballer, ok. Maar de grootste.![]()
Die beelden zijn echt heel erg, je kunbt je er bijna de geur bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:07 schreef Againzender het volgende:
Ja, het is alweer een tijd geleden, maar ik weet nog dat ik dat met mijn vader zat te kijken. Ik vroeg nog iets van: dat kan hier toch niet gebeuren? Mijn vader heeft daar geen antwoord op gegeven, zat alleen maar met afschuw naar die beelden te kijken, net als ik.
Verschrikkelijke fik was dat
Wou je beweren dat jij dat nooit hebt gehadquote:
maak je maar vast klaar voor bizarre beelden, die brand, brrrrrrquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die wil ik dus ook zien, ik heb er ook maar zo nu en dan iets over gehoord.
je vergeet Kiprichquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou in Barcelona werd Kubila als beste speler van de eeuw gekozen.
Maar in Rotterdam worden Heus de Wolf en Wijnstekers de helden.
Denk maar aan mij dan, lieviequote:Op woensdag 1 juni 2005 23:42 schreef tong80 het volgende:
Bluezzie nog een paar heerlijke verjaardagsminuten gewenst._
Cultheld heb k trouwens ook al dagen niet meer gezien.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Kiprich was meer een cultheld.
ik vond het al zo lekker rustigquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Cultheld heb k trouwens ook al dagen niet meer gezien.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik vond het al zo lekker rustig
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]je mist Diego zeker ook als kiespijn
Het kind van Bluezz had HS ook nog niet gezien,dus ik zit nu ook weer mee te kijken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:
Cultheld heb k trouwens ook al dagen niet meer gezien.
doe nog maar één biertje tijdens de HH van Holland Sport
hij was voor 2 maanden geschorst, k weet niet hoelang dat al geleden is. K zie m dr wel voor aan, alles bijgehouden te hebben en een enorm worddocument gemaakt te hebben met allemaal quotes waar hij dan eens even op zal reagerenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel weer terugkeren lijkt mij
Dat zou nou leuk zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was voor 2 maanden geschorst, k weet niet hoelang dat al geleden is. K zie m dr wel voor aan, alles bijgehouden te hebben en een enorm worddocument gemaakt te hebben met allemaal quotes waar hij dan eens even op zal reageren
het grote Diego is back topicquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij was voor 2 maanden geschorst, k weet niet hoelang dat al geleden is. K zie m dr wel voor aan, alles bijgehouden te hebben en een enorm worddocument gemaakt te hebben met allemaal quotes waar hij dan eens even op zal reageren
k denk sowieso dat zn comeback van korte duur zal zijn, aangezien hij waarschijnlijk even koppig zal zijnquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Daar moet een nog langere afwezigheid uit te halen vallen
Zit er dik in. Maar heb ik iig weer even lol met posten/lezen van een topicquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk sowieso dat zn comeback van korte duur zal zijn, aangezien hij waarschijnlijk even koppig zal zijn
jij als mod moet je wel iets neutraler opstellen hoorquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:35 schreef golfer het volgende:
Damn..is het alweer bijna zover dat DAM terug is?
Nee toch?
kun jij terugzoeken per welke datum hij geschorst is?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:35 schreef golfer het volgende:
Damn..is het alweer bijna zover dat DAM terug is?
Nee toch?
en ik er maar steeds op reagerenquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:36 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zit er dik in. Maar heb ik iig weer even lol met posten/lezen van een topic
Ja op 1 of andere manier mis ik het altijd en moet ik achteraf teruglezen. Maar heb goeie hoop bij zijn terugkomst. Zodra ik weet wanneer dat is kan ik iig klaar gaan zittenquote:
per 25 aprilquote:Op donderdag 2 juni 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun jij terugzoeken per welke datum hij geschorst is?
ow nog een kleine maand is ie wegquote:
en niet meer jarigquote:
met zicht op een paal?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:42 schreef Bluezz het volgende:
nu mét webcam
denk je dat t lukt?quote:Op donderdag 2 juni 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
Is het leuk om hem nú nog te installeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |