Hmm, hij heeft dus weleens meegedaan met de Superboeren blijkt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:40 schreef tha_dark het volgende:
Waarom staat Huntelaar er niet bij?
Huntelaar speelde Eredivisie voor De Graafschap (en volgens mij ook een paar keer voor PSV).quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
Btw waarom staat Huntelaar er niet tussen of heeft ie al eens op Eredivisie niveau gespeelt?
Ook voor PSV inderdaad. 1 keer in ik dacht de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Huntelaar speelde Eredivisie voor De Graafschap (en volgens mij ook een paar keer voor PSV).
Ik hoop van wel!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Paul heeft bij velen een behoorlijke indruk gemaakt, speelt hij volgend seizoen nog bij FCDB?
Kalou is 1 keer onder van Marwijk ingevallen tegen Ajax uit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:
Mis ik iets, of hoort Salomon Kalou hier ook thuis? Die speelde afgelopen seizoen voor Feyenoord, en daarvoor nog voor Excelsior.In dat geval overtreft hij Yildirim denk ik nog net.
was de rest wel goed dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo fantastisch was yildirim (met name de 2e competitiehelft) nou ook weer niet..
Zijn er zat hoor (gras, mindlight, VoreG, fanneke, dndiek, ik.) Ik vond hem opvallend sterk spelen hier in het Oosterpark.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
Toch opvallend dat de vaste FC-bezoekers Verhaegh allemaal boven Ouweland zetten en de niet FC-supporters juist andersom.
OK,ik heb ze niet geteld maar ik dacht dat het anders was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zijn er zat hoor (gras, mindlight, VoreG, fanneke, dndiek, ik.) Ik vond hem opvallend sterk spelen hier in het Oosterpark.
Blijven ze eigenlijk allebei bij Den Bosch?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,ik heb ze niet geteld maar ik dacht dat het anders was.
vd Ouweland gaat naar Roda en Verhaegh is afwachtenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Blijven ze eigenlijk allebei bij Den Bosch?
Vind ik wel. Ik vind dat bijv. Verhaegh het relatief zeer goed heeft gedaan en misschien wel beter dan yildirim. Het is nogal een verschil of je rechtsback bent bij een ploeg die tegen degradatie strijd. Of dat je een rechtsbuiten bent bij een goed voetballende ploeg met veel spelers met eredivisie ervaring. Sowieso val je als rechtsbuiten eerder op dan als rechtsback.quote:
ga je hem zelf brengen, Michquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:10 schreef methodmich het volgende:
De inzending sluit morgenmiddag denk ik. Dan krijgt onze Ugur vermoedelijk de Papieren Schoen.
Aks je maar de hoofdprijs betaaldquote:Op zondag 5 juni 2005 11:08 schreef MaxPower het volgende:
Nog mooi op tijd:
1. YILDIRIM
2. Wellenberg
3. Verhaegh (h'veen zoekt nog een rechtsback...)
Heeft 9 wedstrijden eredvisie gespeeld voor de graafschap. 02-03quote:Op zondag 5 juni 2005 13:41 schreef Keijs het volgende:
Hoort Huntelaar niet in het rijtje? Of heeft ie een paar jaar gelden al eredivisie gevoetbald ?
Zullen ze leuk vinden, tussen alle duizenden mailtjes over seizoenkaarten en clubkaartenquote:Op zondag 5 juni 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Zal ik SC Heerenveen mailen over dit heuglijke feit?
Ik heb (nog) niet echt goede contacten binnen de club helaas, maar als ik weer eens ga stappen in Grunn kom ik Yildirim vast wel tegen. Ik zal hem ff een symbolisch biertje aanbieden namens Fok.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun jij niet iets regelen Max, zodat de onderscheiding wel goed op waarde wordt geschat?
MaxPower: "Geachte heren van SC Heerenveen. Ik wil bij deze Ugur Yildirim namens FOK! tot beste debuterende eredivisiespeler uitroepen. Ugur, gefeliciteerd!".quote:Op zondag 5 juni 2005 22:53 schreef MaxPower het volgende:
We hadden het eigenlijk iets eerder moeten doen, na de wedstrijd tegen NEC was ik een hapje aan het eten in hetzelfde restaurant als de selectie van Heerenveen. Had ik zo ff een speech kunnen geven
Zit maar één nop onder.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:00 schreef brighton het volgende:
Dan had ie deze moeten krijgen
http://www.geocities.com/Rachel_Katz/folding/hh_shoe.htm
Ik denk dat je hem beter een colaatje kunt aanbieden.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb (nog) niet echt goede contacten binnen de club helaas, maar als ik weer eens ga stappen in Grunn kom ik Yildirim vast wel tegen. Ik zal hem ff een symbolisch biertje aanbieden namens Fok.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem beter een colaatje kunt aanbieden.
Dan heeft ie het goed bekekenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik denk het niet.![]()
Ugur verenigt het nuttige met het aangename van beider culturen en religies.
Wordt ie niet meer afgeslacht als ie zich in Turkije vertoont?quote:
Dat jij dat allemaal onthoudt zeg.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wordt ie niet meer afgeslacht als ie zich in Turkije vertoont?
quote:
Dat kan ik ook wel hoor... gaat alleen niet gebeuren..quote:Op maandag 6 juni 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Jaap op de fansite van Heerenveen ook een leuke vermelding zetten.
Is niet zonde,als ze het dadelijk gaan vermelden wordt FOK! dadelijk overspoeld met allemaal van die nare Friezenquote:
nee stel je voor...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is niet zonde,als ze het dadelijk gaan vermelden wordt FOK! dadelijk overspoeld met allemaal van die nare Friezen
quote:
quote:
Daar zeg je wel weer wat. Brek me de bek net ypen!quote:Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is niet zonde,als ze het dadelijk gaan vermelden wordt FOK! dadelijk overspoeld met allemaal van die nare Friezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |