Hmm, hij heeft dus weleens meegedaan met de Superboeren blijkt...quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:40 schreef tha_dark het volgende:
Waarom staat Huntelaar er niet bij?
Huntelaar speelde Eredivisie voor De Graafschap (en volgens mij ook een paar keer voor PSV).quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:13 schreef Ludacriss het volgende:
Btw waarom staat Huntelaar er niet tussen of heeft ie al eens op Eredivisie niveau gespeelt?
Ook voor PSV inderdaad. 1 keer in ik dacht de laatste thuiswedstrijd van het seizoen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Huntelaar speelde Eredivisie voor De Graafschap (en volgens mij ook een paar keer voor PSV).
Ik hoop van wel!quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Paul heeft bij velen een behoorlijke indruk gemaakt, speelt hij volgend seizoen nog bij FCDB?
Kalou is 1 keer onder van Marwijk ingevallen tegen Ajax uit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:
Mis ik iets, of hoort Salomon Kalou hier ook thuis? Die speelde afgelopen seizoen voor Feyenoord, en daarvoor nog voor Excelsior.In dat geval overtreft hij Yildirim denk ik nog net.
was de rest wel goed dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo fantastisch was yildirim (met name de 2e competitiehelft) nou ook weer niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |