Kalou is 1 keer onder van Marwijk ingevallen tegen Ajax uit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:
Mis ik iets, of hoort Salomon Kalou hier ook thuis? Die speelde afgelopen seizoen voor Feyenoord, en daarvoor nog voor Excelsior.In dat geval overtreft hij Yildirim denk ik nog net.
was de rest wel goed dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo fantastisch was yildirim (met name de 2e competitiehelft) nou ook weer niet..
Zijn er zat hoor (gras, mindlight, VoreG, fanneke, dndiek, ik.) Ik vond hem opvallend sterk spelen hier in het Oosterpark.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:39 schreef DutchGooner het volgende:
Toch opvallend dat de vaste FC-bezoekers Verhaegh allemaal boven Ouweland zetten en de niet FC-supporters juist andersom.
OK,ik heb ze niet geteld maar ik dacht dat het anders was.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zijn er zat hoor (gras, mindlight, VoreG, fanneke, dndiek, ik.) Ik vond hem opvallend sterk spelen hier in het Oosterpark.
Blijven ze eigenlijk allebei bij Den Bosch?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,ik heb ze niet geteld maar ik dacht dat het anders was.
vd Ouweland gaat naar Roda en Verhaegh is afwachtenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Blijven ze eigenlijk allebei bij Den Bosch?
Vind ik wel. Ik vind dat bijv. Verhaegh het relatief zeer goed heeft gedaan en misschien wel beter dan yildirim. Het is nogal een verschil of je rechtsback bent bij een ploeg die tegen degradatie strijd. Of dat je een rechtsbuiten bent bij een goed voetballende ploeg met veel spelers met eredivisie ervaring. Sowieso val je als rechtsbuiten eerder op dan als rechtsback.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |