Nou vooruit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt niet iedere ochtend 35 demagogische radiospotjes van de SP moeten aanhoren.
Het is idd niet zo consequent maar dat referendum was er nou eenmaal toch en er is alleen maar aangetoond hoe onzinnig het is.
Mensen slaan zo snel om bij incidenten en op basis van sentimenten, dat zag je bij Fortuyn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is geen meerderheid in Nederland voor de doodstraf, volgens de laatste keer dat daaar een onderzoek naar is gedaan
Wil je op de radio?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Heb wel die filmpjes gezien van de VVD, daar werd ik al misselijk van.
Ik hou 't nieuws in de VS in de gaten dames.
jij wel ja als je zo door blijft zuipenquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:19 schreef VoreG het volgende:
weegaan eraaaaaaan
Dat meen je ook nog he?quote:
Ja tuurlijk, we zoeken voor het nachtprogramma 'gewone' Nederlandse correspondenten in het buitenland. www.ncrv.nl/casalunaquote:
ja je hebt hier nu aan meegedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, we zoeken voor het nachtprogramma 'gewone' Nederlandse correspondenten in het buitenland. www.ncrv.nl/casaluna
Ik heb trouwens alweer enorme spijt dat ik toch heb gestemd![]()
Jij hebt toch ook voor gestemd neem ik aan?quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja je hebt hier nu aan meegedaan
wees trouwens blij anders was voor nog lager uitgekomen
Ik heb zo'n idee van niet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook voor gestemd neem ik aan?
Ben ik het helemaal mee eens, in principe had hier nooit een referendum over gehouden moeten worden, maar omdat ze het zo graag wilden ben ik toch maar gaan stemmen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
maar mijn punt over de onzinnigheid van een referendum wordt extra duidelijk nu
lees maar terug, heb tegen gestemd om 20.55 wel te verstaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook voor gestemd neem ik aan?
Zo denken er veel over, ook ik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:30 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, in principe had hier nooit een referendum over gehouden moeten worden, maar omdat ze het zo graag wilden ben ik toch maar gaan stemmen.
Namens Geert Wilders: bedankt. Je hebt Nederland in de wachtstand gezetquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lees maar terug, heb tegen gestemd om 20.55 wel te verstaan
in t stemhokjequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik val van de ene verbazing in de andere. Waar is het gezonde verstand gebleven?
wat een zwakte om nu Geert Wilders erbij te halen, k kan zelf wel mn standpunt wel bepalen daar heb k rare rechtse aap niet voor nodigquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Namens Geert Wilders: bedankt. Je hebt Nederland in de wachtstand gezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |