quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd - maar mijn punt over de onzinnigheid van een referendum wordt extra duidelijk nu - ik geloof dat in meer dan 90 procent van de referenda wordt tegengestemd, dat schijnt in de menselijke aard te zitten.
Hoezo?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]mooie actie in je sig, boycotten en vervolgens toch gaan stemmen
Jij hebt niet iedere ochtend 35 demagogische radiospotjes van de SP moeten aanhoren.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Sch, mijn held, wat doe je toch
"Stem Niet"
er is geen meerderheid in Nederland voor de doodstraf, volgens de laatste keer dat daaar een onderzoek naar is gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ben voor Europa en tegen de angst die nu heeft gewonnen.
Maar als het zo doorgaat met die referenda hebben we over 40 jaar de doodstraf in Nederland.
![]()
Er hoeft maar 1 Dutroux in Nederland op te staan en dat slaat gelijk weer om. Dat zie je nu ook wel, zo beinvloedbaar allemaal...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is geen meerderheid in Nederland voor de doodstraf, volgens de laatste keer dat daaar een onderzoek naar is gedaan
Hij is trots op Tong80 en golfer zegt iequote:Op woensdag 1 juni 2005 21:14 schreef Suijk het volgende:
Als ik nu zo'n Wilders hoor...hoe kan je dan in godsnaam tegen zijn...
Nou vooruit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt niet iedere ochtend 35 demagogische radiospotjes van de SP moeten aanhoren.
Het is idd niet zo consequent maar dat referendum was er nou eenmaal toch en er is alleen maar aangetoond hoe onzinnig het is.
Mensen slaan zo snel om bij incidenten en op basis van sentimenten, dat zag je bij Fortuyn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is geen meerderheid in Nederland voor de doodstraf, volgens de laatste keer dat daaar een onderzoek naar is gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |