Doe mij maar een metertje.quote:
ik stem VOOR, Spongebob is erg coolquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
Wij gaan lekker Spongebob kijken op Nickelodeon, zolang het nog mag van de NEE-stemmers
Dat heb ik dan denk ik niet volgens jouquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een zwakte om nu Geert Wilders erbij te halen, k kan zelf wel mn standpunt wel bepalen daar heb k rare rechtse aap niet voor nodig
k hoorde mijn naam niet en als Geert spreekt luister ik nietquote:
Genieten inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:35 schreef golfer het volgende:
Prachtige beelden weer van JC in die film.![]()
Anders was je wel Heerenveen geworden tochquote:
Heb je echt tegen gestemd???quote:Toch raar dat alleen mensen die in jouw straatje stemmen een gezond verstand hebben..
en daar komt JaWi:quote:
Hij lijkt een beetje op Jan Peterquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik stem VOOR, Spongebob is erg cool
hoe die man verteld over de vrije trap van Koemanquote:
Croif de grootste Nederlander.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe die man verteld over de vrije trap van Koeman
k hoor net dat Jan Peter liever een Ja had gehad...... daar heb k dan weer niet zoveel meequote:
Jup.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Anders was je wel Heerenveen geworden toch
iddquote:
Ik ook, wat is dat een lul. Denkt hij zeker ook nog dat die mensen door hem zijn gaan tegenstemmen..blegh.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:44 schreef Suijk het volgende:
Ik ben blij dat ik het nog altijd vol kan houden om het altijd met Wilders oneens te zijn.
Het 'voor' kamp had hem in moeten zetten in hun campagne, maar ja...quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik ook, wat is dat een lul. Denkt hij zeker ook nog dat die mensen door hem zijn gaan tegenstemmen..blegh.
Kippenvel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe die man verteld over de vrije trap van Koeman
idd een mooi stelquote:Op woensdag 1 juni 2005 21:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kippenvel.
Koeman, Guardiola, Bakero, Laudrup![]()
Wat een elftal
geweldig idd!quote:
http://teletekst.nos.nl/quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:02 schreef rubbereend het volgende:
is er ergens een site waar k alle uitslagen kan bekijken?
ja, ik ga ook were even verder smullenquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Smullen voor de voetballiefhebber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |