Dat moet dus een mede-crewlid geweest zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Horen we op radio-1.
'De stemming is zonder noemenswaardige incidenten verlopen, behalve in sexbierum, waar een dronken medewerker de stellage afbrak en de stemlokaaltje tot puin verbrijzelde. De man die al schreeuwend : 'ik ken golfer ik ken golfer, pas maar op.' niet in bedwang te houden was is ter ontnuchtering in een politiecel gezet. Zijn laatste woorden : 'ik laat jullie bannen.' maakte weinig indruk op de politiefunctionarissen.![]()
Ik wist wel dat N. bij jullie thuis de verstandigste is.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:25 schreef SCH het volgende:
Ik verander niet - hij gaat ineens een beetje de Tong80 uithangen hier in huis![]()
Dan is het inderdaad erg jammer. Hij is dus voor altijd down en niet tijdelijk....quote:
Geen dank! Vond je het interessant?quote:
nog niet of nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen dank! Vond je het interessant?
* methodmich heeft niet gestemd.
Ik kan precies uittekenen wie er tegenstemmen, heb een honderd procent score gehaald vandaag. Het zijn vooral de wat zurige, bokkige mensen die vaak mopperen die tegen stemmen. En mijn N. hoort daar niet bij....quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat N. bij jullie thuis de verstandigste is.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet. Het maakt toch geen bal uit.
Dank, dan wil ik vanaf volgende week ook wel meedoenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best leuk he?![]()
Iedere maandag om 21.00 is er een Fok Tournooitje, blijkbaar. 5 dollar inleg, afgelopen keer waren er 10 deelnemers en won ik van Pyth in de finale toch mooi 25 dollar.![]()
En je vond mijn moeder zo leuk.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan precies uittekenen wie er tegenstemmen, heb een honderd procent score gehaald vandaag. Het zijn vooral de wat zurige, bokkige mensen die vaak mopperen die tegen stemmen. En mijn N. hoort daar niet bij....
Sexuele voorlichting van Methodmich.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de kinderen uit je klas iets anders vertelt
Man ze heeft op mij ingesproken.quote:
Die zitten in groep 4 en stemmen allemaal dat wat pa en ma zeggen. Wel leuk als je ze hoort verkondigen tegen te zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je de kinderen uit je klas iets anders vertelt
Zeg Peter Slager, hou je inquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:46 schreef methodmich het volgende:
want dat is water naar zee dragen.
Zoo weerquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Ga jij eens eventjes heeeel snel bier drinken![]()
Lood om oud ijzer, water naar de zee,quote:
Gelukkig wel.quote:
ben je niet naar de ambassade geweest stemmenquote:
inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie ik daar nou voetbalzone.nl in de VI staan met daarbij een lofzang?
hoe zit dat? mag jij nu niet gewoon vanuit t buitenland stemmen?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik snap er geen kut van, spreken ze de hele tijd over JA of NEE stemmen.
Kun je alleen VOOR of TEGEN stemmen!
Cool. Met guns.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Of we een Amerikaanse grondwet willen, popolon.
Rasheed Wallace zou vloekend nee zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |