Die is inderdaad goed.quote:
of de dvd gewoon kopenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:35 schreef Suijk het volgende:
Vanavond dus al die Cruijff docu... net nu ik nog zoveel moet werken vanavond.
Komt er trouwens ook weer zo'n verkiezings-programma waarin die uitslagen allemaal binnen komen, is ook wel interessant. Dan neem ik die Cruijff docu wel op, is wel mooi om later nog eens terug te zien.
Dat gebeurt toch niet, daar heeft het referendum ook weinig mee te makenquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoop dat ie vanavond aftreedt. Maar vast een rondje op kosten van Rouvoet - hij drinkt zelf niet mee.
Mwah, bij 70% tegen zou ik in zijn geval de eer aan mezelf houden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch niet, daar heeft het referendum ook weinig mee te maken
Klopt ik was er niet helemaal uit, maar heb uiteindelijk toch tegen gestemd. Bij de stemwijzer kwam er wel uit dat ik het met 60% eens was, maar de belangrijkste punten voor mij lagen tegenover die van de grondwet. En dat vind ik dan wat zwaarder wegen dan punten die ik niet zo belangrijk vind.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:50 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je nu uiteindelijk gestemd, Noca? Je was er toch nog niet helemaal uit?
Ik zie niet helemaal in waaromquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah, bij 70% tegen zou ik in zijn geval de eer aan mezelf houden.![]()
Na 21 uur toch pas?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat de stemhokjes opruimen
Tot vannacht
Ja ik zag het al staan jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:59 schreef Suijk het volgende:
Hey Sandman, nu je bij MrB zit, kun je ook mee pokeren.
Horen we op radio-1.quote:
Briljant spel inderdaad!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:01 schreef appelsientje het volgende:
zo ik ga maar weer eens gamen
Railroad tycoon is echt verslavend..
Ik poker ook best vaak bij MrBquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:59 schreef Suijk het volgende:
Hey Sandman, nu je bij MrB zit, kun je ook mee pokeren.
Hij staat voor de volle honderd procent achter dat plan, probeert het te verkopen aan ons en wij lusten het niet. Ik zou dan aan mezelf gaan twijfelen als eerste burger.quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zie niet helemaal in waarom
Dit gaat immers over een europes grondwet en niet over Balkenende..
De grootste BitTorrent site ter wereld waar ik al een aantal jaar de nieuwste films, muziek en spellen vandaan pluk. RIP.quote:
Best leuk he?quote:
OK.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De grootste BitTorrent site ter wereld waar ik al een aantal jaar de nieuwste films, muziek en spellen vandaan pluk. RIP.
Er zijn huwelijken om minder verbroken...quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
Relatiecrisis hier, Nick wil toch tegenstemmen
lekere emtionele bheandeling :dquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:10 schreef Bos81 het volgende:
Downloadde je daar vaak/veel ?
Ga jij eens eventjes heeeel snel bier drinkenquote:
Dan zou het hele kabinet zo'n beetje af moeten tredenquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij staat voor de volle honderd procent achter dat plan, probeert het te verkopen aan ons en wij lusten het niet. Ik zou dan aan mezelf gaan twijfelen als eerste burger.
Dan ben je het contact met je volk kwijt, hebben ze geen vertrouwen in je plan.En het gaat hier om de belangrijkste politieke kwestie (die het meest leeft) in jaren.
Ja ik weet het, nog nooit de tijd gehad om mee te doen helaaSCH.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Best leuk he?![]()
Iedere maandag om 21.00 is er een Fok Tournooitje, blijkbaar. 5 dollar inleg, afgelopen keer waren er 10 deelnemers en won ik van Pyth in de finale toch mooi 25 dollar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |