in google kom ik bij een museum in Maastricht uit. Bedoel je die?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef du_ke het volgende:
Vind het Bonnefantenmuseum uit ongeveer de zelfde tijd persoonlijk mooier.
is ook wel mooiquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:10 schreef du_ke het volgende:
Yep ongeveer in dezelfde tijd gebouwd volgens een wat meer klassiek ontwerp.
Maar ja smaken verschillen.
Kut...quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:49 schreef du_ke het volgende:
Heb m'n stembiljet teruggevonden
Bron:www.rtvnoord.nlquote:GRONINGEN - De opkomst bij het referendum over de Grote Markt viel woensdagmorgen tegen.
Om half twaalf had nog maar 9,3 procent van de Stadjers een stem uitgebracht. Dit is de helft minder dan bij het referendum over de Europese grondwet begin deze maand.
Als deze trend doorzet, is het twijfelachtig of de vereiste ‘gekwalificeerde meerderheid’ van dertig procent wordt gehaald. Het referendum wordt dan als niet gehouden beschouwd.
quote:
Idd, je mag zovaak mogelijk om alle redenen tegen stemmen, maar niet zeggen dat het groninger museum lelijk is!quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:59 schreef George-Butters het volgende:
Mensen, die zeggen dat ze het Groningse museum tegenover het station lelijk vinden, hebben het niet goed begrepen
Dat zal sowieso moeten gebeuren aangezien er nog geen concreet plan op tafel ligt, en al helemaal niet de ambtelijke molen is ingegaan, dus met bezwaarschriften en alles.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:01 schreef du_ke het volgende:
[..]. Ach stemmen is een democratisch recht en ook mijn stem helpt mee de drempel te halen
.
Overigens hoop ik stiekem op een kleine overwinning voor voor. Zodat ze wel degelijk rekening moeten blijven houden met andere geluiden.
Joehoe, gelukkig doen er maar heel weinig mensen mee met dit verderfelijke initiatief.quote:
Ik heb toch het idee er aardig mee dood gegooid te zijn. Vooral door de Noordelijke media, maar ook in de nationale kwam ik het af en toe tegen. Naar mijn idee heeft het de gemoederen toch aardig bezig gehouden juist.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:28 schreef gelly het volgende:
Het schoot mij vanmorgen te binnen maar heb nog niet gestemd... Veel groningers weten het niet eens denk ik, de gemeente heeft ook vrij weinig reclame gemaakt voor dit referendum..
quote:GRONINGEN - De opkomst bij het referendum over de Grote Markt viel woensdagmorgen tegen.
Even na 14.00 uur had nog maar 15,2 procent van de Stadjers een stem uitgebracht. De opkomst bij het referendum over de Europese grondwet, enkele weken geleden, was rond 14.00 uur hoger.
Als deze trend doorzet, is het twijfelachtig of de vereiste ‘gekwalificeerde meerderheid’ van dertig procent wordt gehaald. Het referendum wordt dan als niet gehouden beschouwd.
Als je het hebt over een referendum over een 'moeilijk' onderwerp: dan ben ik het met je eens. Maar het referendum is juist wel een goed middel voor onderwerpen waar de emotionele mening voornamelijk telt. Wil je wel dat de oostwand vernieuwd wordt? Het argumentatie van het nee-kamp over het geld is dus als je over het emotionele mening kijkt geen juiste argument: dat is een taak voor het gemeente raad.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Joehoe, gelukkig doen er maar heel weinig mensen mee met dit verderfelijke initiatief.
Referenda![]()
Nee, 30%. Dan moeten wel alle stemmen op Noord-Koreaanse wijze verdeeld zijn. 100% ja of 100% nee dus.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:25 schreef the_disheaver het volgende:
Ik ben blij dat het een meerderheid is gewoorden voor de Voor stemmers. Maar wat me wel verbaade was de grote eis om het referndum geldig te doen zijn. De opkomst zou dan minimaal 60% moeten zijn.
Volgens mij is dit de normale eis, die bij elk gemeentelijk referendum wordt gesteld.quote:Het besluit was dus al goedgekeurd, een grote eis (maar wel de normale meerderheid) is wel begrijpelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |