Waarom zou ik dat niet moeten hebben??? Heb jij ze ooit zien spelen, kan jij er een oordeel over geven? NEE. Ik geef ze vertrouwen, de kans om zich te bewijzen. Verdienen ze ook. Dat supporters sceptisch tegen zulke aankopen aankijken kan ik vertrouwen, maar brand ze niet bij voorbaat af. Dat is simpelweg dom.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:31 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Heb jij veel vertrouwen in onbekendere spelers gehaald door Wotte en co. uit verre oorden dan?
quote:Ook Goor waarschuwt Feyenoord
BRON: La Derniere Heure
In een interview met La Derniere Heure in Belgie liet Bart Goor niets aan duidelijkheid te wensen over naar aanleiding van de interesse van Anderlecht. "Het hangt allemaal af van wat Feyenoord koopt. Tot nu toe zijn er veel geruchten maar geen transfers. Ik ben van plan om volgend week de directie te spreken. Versterking is nodig! Anders moet ik me gaan herbezinnen op mijn situatie. Ik ben een ambitieuze speler."
Bart Goor kijkt met plezier terug op zijn jaren bij Anderlecht en hij zou er dan ook graag zijn carriere afsluiten. Dan zullen de clubs er wel uit moeten komen, en als ze dat doen dan Goor ook. Wellicht wil hij bij een langer contract wel wat salaris inleveren om terug te gaan naar zijn oude liefde. Vooralsnog verwacht hij echter niet dat het zover komt, aangezien Feyenoord hem niet wil laten gaan.
Volgens hem is Anderlecht te vergelijken met Feyenoord. Het voordeel van de Belgische club is echter dat zij jaarlijks meespelen om de titel en meedoen in de Champions League. "De Champions League is een enorme uitdaging voor mij. Ik wil mijn carriere beeindigen met prijzen."
Tsssquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:33 schreef fransie102 het volgende:
Alleen in spelers die Jansen getipt heeft zal ik vertrouwen hebben. Maar je kunt nog wel zoveel vertrouwen hebben in spelers Cart_Man, maar als ze niet goed genoeg zijn dan houdt het op. En in de meeste gevallen zijn de spelers die Wotte gehaald heeft niet goed genoeg helaas.
Een topper in Belgie. Zegt niet veel. Wil hem eerst wel eens zien spelen in de Nederlandse competitie, dan ga ik pas een oordeel over hem geven. Dat hij international bij België is zegt imo ook weinig tegenwoordig. En of het middenveld beter wordt met Simons in de basis is pure speculatie, hou er toch mee op. Eerst zien spelen, dan pas een oordeel.quote:Simons is gewoon een topper, en alleen met zulke spelers komen we voorruit. Voorbeeldje : ajax thuis, met name ons middenveld werd compleet overlopen en ook niemand daar die de moeite deed om even achter die bal aan te gaan als er weer een ajacied mee weg ging. Met iemand als Simons zal dat veel minder zijn. Niet de verlosser, maar wel een speler die het verschil kan maken.
Ik snap niet dat jij nog vertrouwen hebt in Wottequote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tsss
Wat een gelul zeg, sorry hoor. Je hebt het over spelers die nog gehaald moeten worden door Wotte of Jansen. En niet over spelers die gehaald zijn.
Daar waren ze al mee bezig lang voordat Wim kwam. Als ze hem vragen of ze Simons moeten halen, zegt ie echt wel ja.quote:Jansen is ook geen god, ja, die heeft er veel verstand van, maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat hij ook de juiste mensen op de juiste plaats weet te zetten. Simons wordt iig niet op advies van hem gehaald.
Beter dan een belofte in Ghana ofzoquote:Een topper in Belgie. Zegt niet veel.
Tuurlijk, maar bij Simons is de kans heel groot dat je een goede binnen haalt en bij onbekendere jonge spelers is die kans veel kleiner.quote:Wil hem eerst wel eens zien spelen in de Nederlandse competitie, dan ga ik pas een oordeel over hem geven. Dat hij international bij België is zegt imo ook weinig tegenwoordig. En of het middenveld beter wordt met Simons in de basis is pure speculatie, hou er toch mee op. Eerst zien spelen, dan pas een oordeel.
Toppers uit ivoorkust hebben we ook slechte ervaring mee ja. Niet dat wotte die gehaald heeft maar dat hij een aantal slechte spelers heeft gehaald wil nog niet zeggen dat per definitie de toekomst ook bagger isquote:
tja is ook maar afwachtenquote:Tuurlijk, maar bij Simons is de kans heel groot dat je een goede binnen haalt en bij onbekendere jonge spelers is die kans veel kleiner.
Het is niet alleen Simons die komt, het is ook de uitstraling die dat geeft naar andere spelers bij Feyenoord. Kalou, Kuijt en Goor (zie boven) kijken met argusogen naar het transferbeleid dat Feyenoord de komende weken gaat voeren. Als ze wéér met halfbakken koopjes aan komen zetten, dan vergroot dat de kans dat bovenstaande spelers hun heil elders gaan zoeken. En ik kan ze geen ongelijk geven, al had ik natuurlijk liever dat hun hart overstroomde van liefde voor Feyenoord en ze alleen daarom al nog járen in Rotterdam zouden blijven.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef Staanplaats het volgende:
Ajoh jongens, als die Simons niet komt is dat jammer, maar echt niet het einde van de wereld.
Kuijt geeft het al 2 jaar een kans, maar hij begint het wanbeleid spuugzat te worden. En gelijk heeft ie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:43 schreef Cart_man het volgende:
Dat is gewoon vluchten voor de malaise en dus laf, vind ik. Er is een nieuwe trainer nu. Een beetje voetballer geeft het een kans, zij blijkbaar niet. Rotten ze maar lekker op, hoe jammer het ook is.
Kan het een klein beetje begrijpen dat ze het doen, maar blijf het laf vinden. Weglopen voor problemen, terwijl Feijenoord nu van alles probeert om het technische beleid te verbeteren. Wim Jansen wordt als adviseur aangesteld, Gullit wordt er (terecht) uitgetrapt en Koeman, een relatief onbekende, maar in potentie, goede trainer wordt terug gehaald.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
Je moet er op z'n minst toch een béétje begrip voor hebben dat spelers als Kalou en Kuijt, die het in zich hebben om de absolute top de bereiken, geen zin hebben om nog een jaar stil te staan, zonder prijzen. Als Feyenoord gaat voor middelmaat, dan moet je niet raar opkijken als spelers die ver boven die middelmaat uitstijgen het hogerop gaan zoelen. De tiid van pure clubliefde is toch al lang voorbij? Ik denk dat Kalou en Kuijt echt wel om Feyenoord geven, en graag nog een jaar willen blijven, maar niet als alles er op gaat wijzen dat er weer zo'n kutseizoen aan zit te komen als het afgelopen jaar.
weet je ook hoeveel die gasten gekost hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:48 schreef fransie102 het volgende:
Overigens :
Smolarek voor 1 miljoen verkocht.
Lurling voor 1 miljoen verkocht.
Babos gaat ook weg voor ong. 1 miljoen.
Lazovic ook voor ong. 1 miljoen.
Hoezo geen geld
Maar paste totaal niet in het 4-3-3 systeem wat Ajax speelde.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:49 schreef Staanplaats het volgende:
Pffff die Sonck was ook zo''n toppert in België..
quote:4/6/2005 - RD: TRansfer Simons nadert ontknoping
(Gepost door K)
Volgens het Rotterdams Dagblad nadert de transfer van Simons langzaamaan de ontknoping. Wotte weerspreekt in de krant de kritiek op Feyenoord dat het opnieuw naast het net zou vissen. Feyenoord zou volgens hem niet stil hebben gezeten. 'Feyenoord heeft met de speler en zijn zaakwaarnemer een afspraak gemaakt om de persoonlijke eisen van Simons verder in te vullen. Daarna wil Feyenoord met het bestuur van Club Brugge zaken doen' zo meldt het RD.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:14 schreef Moreno het volgende:
Transfer Simons naar de Kuip nadert ontknoping
Rotterdam - Feyenoord heeft goede hoop dat het de Belg Timmy Simons kan binnenhalen als eerste grote versterking voor het nieuwe seizoen. Trainer Erwin Koeman staat achter de komst van de middenvelder van Club Brugge.
Feyenoord heeft met de speler en zijn zaakwaarnemer een afspraak gemaakt om de persoonlijke eisen van Simons verder in te vullen. Daarna wil Feyenoord met het bestuur van Club Brugge zaken doen.
Technisch directeur Mark Wotte zei gisteravond dat Feyenoord de afgelopen weken niet stil heeft gezeten. ,,De kritiek dat wij weer achter het net vissen slaat nergens op.''
Bron: Het RD van vandaag
Alleen Lazovic koste (te) veel. Volgens mij waren Lurling en Smolarek niet zo duur.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weet je ook hoeveel die gasten gekost hebben
Je mist nog 3 miljoen van Lazoquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Smolarek voor 1 miljoen verkocht.
Lurling voor 1 miljoen verkocht.
Babos gaat ook weg voor ong. 1 miljoen.
Lazovic ook voor ong. 1 miljoen.
Voor hoeveel is Lurling gekocht? Lazovic voor 7 mio, dus je verliest er sowieso al 3, komt het geld van Lurling nog bij dan.
Ik bedoelde meer in je verlies... Lazo voor 7 miljoen gekocht, voor 1 miljoen verkocht, dus 6 miljoen verlies.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Lazovic gekocht voor 10 mio, ik dacht 7 mio? Als Lazo 10 mio heeft gekost en Lurling 3 mio dan is het verlies al 9 mio.
Ik telde die 1 mio van die andere 3 ook mee, da's 3 mio winst, 6 verlies op Lazo. Al heeft Lurling volgens mij ook geld gekost.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer in je verlies... Lazo voor 7 miljoen gekocht, voor 1 miljoen verkocht, dus 6 miljoen verlies.
i rest my casequote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:39 schreef Cart_man het volgende:
Bronnen vroeg ik naar, niet onbenullige berekeningen...
die bedragen kloppen ook niet. Lurling en smolarek zijn beide voor 750.000 verkocht.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:14 schreef Cart_man het volgende:
Smolarek is niet gekocht, komt uit de jeugdopleiding van Feijenoord. Lurling is zeker voor meer dan 1 miljoen gekocht...
Hoe kom je trouwens aan die info omtrent de bedragen? Heb er namelijk nergens iet s gelezen of over gehoord.
Oh ok, dan was ik niet wakker. Excusesquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik telde die 1 mio van die andere 3 ook mee, da's 3 mio winst, 6 verlies op Lazo. Al heeft Lurling volgens mij ook geld gekost.
Het transferbedrag van Lurling is nooit naar buiten gebracht....................quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:07 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
die bedragen kloppen ook niet. Lurling en smolarek zijn beide voor 750.000 verkocht.
En al dat geld kan dan gelijk naar partizan want van die 7 miljoen voor dramovic moet er nog een paar miljoen betaald worden aan die club.
quote:Transfer Simons naar Feyenoord nadert ontknoping
04-06-2005 om 11:15 | Door: pieter
Feyenoord heeft goede hoop dat het de Belg Timmy Simons kan binnenhalen als eerste grote versterking voor volgend seizoen. Trainer Erwin Koeman staat achter de komst van de middenvelder van Club Brugge.Feyenoord heeft me de speler en zijn zaakwaarnemer een afspraak gemaakt om de persoonlijke eisen van Simons verder in te vullen.Daarna wil Feyenoord met het bestuur van Club Brugge zaken doen.
Technisch directeur Mark Wotte zei gisteravond dat Feyenoord afgelopen weken niet stil heeft gezeten. "De kritiek dat wij weer achter het net vissen slaat nergens op. Er is om de drie dagen contact geweest met de zaakwaarnemer van Simons en met Marc Degryse van Club Brugge. Door de trainerswissel is de zaak alleen opgeschoven".
Feyenoord heeft gisteren ook een verhelderend gesprek met aanvoerder Bart Goor gehad. Het resultaat is dat de Belgisch international geen moeite meer doet om te vertrekken uit de kuip en het aanbod van Anderlecht terzijde heeft geschoven.
De leiding van Feyenoord heet aan Anderlecht laten blijken uiterst verbolgen te zijn over de manier waarop de speler is benaderd en hoe het hoofd van Goor op hol is gebracht. Wotte: "wij zijn niet blij geweest met de actie van Anderlecht. Het vertrek van Bart Goor is onbespreekbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |