Wat! Tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Zoals ik al zei±
Vanochtend weer in slaap gevallen tot een paar uur geleden. Voel me nog steeds niet denderend, maar hopelijk gaat die douche wonderen verrichten. Ik ga mijn chagerijnige humeur zo het putje door spoelen. Daarna ga ik tegen de grondwet stemmen.
Zodra je tegen hebt gestemd voel je je ook gelijk een stuk beter. Toch weer een goeie daad gedaan vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Vanochtend weer in slaap gevallen tot een paar uur geleden. Voel me nog steeds niet denderend, maar hopelijk gaat die douche wonderen verrichten. Ik ga mijn chagerijnige humeur zo het putje door spoelen. Daarna ga ik tegen de grondwet stemmen.
Linkje naar het vorige deeltje : HVJJN 331
Dom is zo relatief, dom tenopzichte van wat/wie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het zo jammer dat zoveel mensen zo dom zijn
(nee, dit heeft niets met de verkiezingen te maken)
Dom ten opzichte van hoe ik zou willen dat ze zouden zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dom is zo relatief, dom tenopzichte van wat/wie?
Aha..is dat geen utopie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dom ten opzichte van hoe ik zou willen dat ze zouden zijn
quote:
*voelt meequote:
Ik ken dat gevoel....(zie boven).quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
Beetje last van hoofdpijn...
Oeh lekker, doe ik daarna jou...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel....(zie boven).
*pakt hoofd van -Marjo- en begint hoofdmassage...![]()
Ik werk in de thuiszorg, dus ik ben drie keer in de week huishoudsterquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:16 schreef DarkElf het volgende:
* DarkElf zal zich even voorstellen:
Hallo, ik ben DE en vandaag ben ik huishoudster
blegh, pokke werk , maar goed; mijn huis is mega schoon
Niet alleen de jouwequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef TopStyle het volgende:
Wat! Tegen?![]()
Nouja zeg dan doe je mijn stem al teniet.
Daar kun jij toch niets aan doen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:05 schreef An24 het volgende:
griep terwijl ik foto's zou maken voor het afscheid van een collega...boos op mezelf dus
![]()
antwoord a: weet ik wel, heb niet alles in de handquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Daar kun jij toch niets aan doen?.
Tssss weetje je ut al zeker dat je het gehaald hebtquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen laatste examen maken en morgenavond krijg ik een verrassing omdat ik het (waarschijnlijk) wel gehaald heb!
Hey look on the bright side: dikke knaken in de zak.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat ik vanmiddag mijn allerallerlaatste college gehad heb.
![]()
![]()
![]()
Nu nog die tentamens. EN EEN BAAN GVD
Bij de uni hebben ze zo´n lelijke met beton omrande vijver. Daar zaten enorm veel piepkleine eendjes in.Dat was toch wel mijn
-moment voor vandaag
Herstel: geen baan, maar nog meer bergen sollicitaties. Voorlopig geen cent, en mijn OV is ook verleden tijd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:45 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey look on the bright side: dikke knaken in de zak.
OT: Zometeen lekker leren JippieBelastingrecht.. Zal ik t ooit onder de knie krijgen??
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:54 schreef Twinkeltwin het volgende:
Heb t koud en een enorme ik voel me zielig bui![]()
Gelukkig is dat volgende week weer voorbij![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moe, dadelijk maar eens naar m'n nest.
Nog steeds. Logische reactie: Naar bed gaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef Viperdesign het volgende:
Vermoeid
Herkenbaar, gelukkig kan ik uitslapenquote:Op donderdag 2 juni 2005 02:00 schreef gekke_sandra het volgende:
Pff ik kan niet slapen.. toch maar proberen..
Rustig aan he meidquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:36 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ontzettend verkouden, bijna geen stem meer en totaal niet lekker, toch ben ik aan het werk. Kijken hoe het gaat en anders naar huis.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ben bevroren.. lijkt wel.. mijn voeten zijn helemaal paars van de kou.. dit heb ik nou echt altijd als ik me kut voel..gvd.. de tranen rollen over mn wangen..
Snel een telefoon halenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ben bevroren.. lijkt wel.. mijn voeten zijn helemaal paars van de kou.. dit heb ik nou echt altijd als ik me kut voel..gvd.. de tranen rollen over mn wangen..
Sterkte...quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Ja, datte.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef Christine het volgende:
Voel me klote, rot, vergeten, eenzaam
Dit moet echt eens ophouden.
Ja! Ophouden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef Christine het volgende:
Het antwoord ligt dus echt bij jezelf. Eenzaamheid ook. Maar dat is voor mij makkelijk praten misschien nu ik alles een beetje onder de knie heb en dat gisteren op mijn verjaardag 3 oude vrienden die ik al 20 jaar ken gebeld hebben.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef Christine het volgende:
Dit topic is eigenlijk niet de beste plek om hierop in te gaan... maar ff kort dan. Ik ben nog niet zo heel erg lang vrijgezel na een lange relatie (incl. samenwonen) en het altijd dichtbij me hebben van mijn "maatje" mis ik op sommige momenten vreselijk. Tuurlijk heb ik vrienden en mensen die aan me denken, maar soms hoor je helemaal niks van ze terwijl je in de put zit, en dan voelt dat gewoon zo verlaten en leeg.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het antwoord ligt dus echt bij jezelf. Eenzaamheid ook. Maar dat is voor mij makkelijk praten misschien nu ik alles een beetje onder de knie heb en dat gisteren op mijn verjaardag 3 oude vrienden die ik al 20 jaar ken gebeld hebben.
Hoezo eenzaam? Heb je helemaal geen mensen die aan je denken?
Kan me voorstellen dat wanneer er niemand om je heen is, dat je dan eenzaam bent. Maar zelfs op dat moment moet je met jezelf kunnen omgaan en mensen leren kennen.
EN jah, makkelijk praten vanaf dit toetsenbord.
Tijd voor een nieuwe relatie dus? Zelf ben ik als "eeuwige" vrijgezel niet zo gewend aan vaste relaties dus ik weet niet hoe het voelt om eerst 7 jaar samen te zijn geweest en daarna niet meer. Tijd voor nieuwe relatie is ook makkelijk praten, kom maar eens je partner tegen waar je langer mee wilt omgaan, allemaal makkelijk praten.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Dit topic is eigenlijk niet de beste plek om hierop in te gaan... maar ff kort dan. Ik ben nog niet zo heel erg lang vrijgezel na een lange relatie (incl. samenwonen) en het altijd dichtbij me hebben van mijn "maatje" mis ik op sommige momenten vreselijk. Tuurlijk heb ik vrienden en mensen die aan me denken, maar soms hoor je helemaal niks van ze terwijl je in de put zit, en dan voelt dat gewoon zo verlaten en leeg.
Overigens is mijn dipje alweer redelijk voorbij... ik moet mezelf soms er ook een beetje uitpraten. Als je alleen thuis zit (ik werk thuis aan mijn scriptie) dan is het soms moeilijk om niet jezelf de put in te denken, en als je dat wel doet: om jezelf er weer uit te denken.
Het is gewoon allemaal heel erg wennen, en het ene moment gaat het beter dan het andere moment. Gaat wel goed komen.
Met migraine achter de pc??? Kssjt terug in bed jij! Beterschap.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:29 schreef -Marjo- het volgende:
Lig al de hele dag op bed met een migraineaanval...
Wat????quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:38 schreef DarkElf het volgende:
blegh
Nee allebei nietquote:Op donderdag 2 juni 2005 20:20 schreef Neva het volgende:
[..]
heb je je beepje vandaag gezien dan![]()
en gaat jij morgen in ondertrouw
Klinkt dapper en wijs, Duchess, succes ermeequote:Op donderdag 2 juni 2005 19:03 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Met migraine achter de pc??? Kssjt terug in bed jij! Beterschap.
Heb vandaag voor het eerst aandacht geschonken aan iets heel pijnlijks dat ik al heel lang met mij meedraag. En nu ga ik er iets mee doe. De vraag is alleen hoe? Maar de eerste stap is gezet.
Doe je goed!quote:
toch maar wel ff doenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:27 schreef Sjowhan het volgende:
Heb totaal geen zin om wat aan school te doen... Beetje duf ook trouwens...
Sjonge.. knap zeg. Had je het nog wel een dag extra volgehouden?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:39 schreef Thomas_M het volgende:
Ik voel me goed. Vanavond, NA HAAR DRIE WEKEN NIET GEZIEN TE HEBBEN, weer fijn naar mijn vriendinnetje!
Snuif voor mij ook een paar keer ajbquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:44 schreef DarkElf het volgende:
ik ben echt helemaal verliefd op mijn woonomgeving
even naar de winkel en langs/door het bos terug, dat ruikt zoooo lekker!
Keejquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Snuif voor mij ook een paar keer ajbLekker!
Ben moe, wel redelijk geslapen maar veel te kort. Altijd druk zo'n dagje Hilversum
Maar wel weer gemotiveerder en opgepept door fijne mensen
Óf niet. Wat een regen zeg.. niet normaal dit! Pff.. wat een kut dag. Ik voel me vertiefd..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef gekke_sandra het volgende:
Pokke telefoon.. ik wil vandaag nog een nieuwe.Maybe zo dan maar naar Rdam.. meteen maar filmpje pakken dan.. ofzo.. weet ik veel. Verveel me dood..
Hey, zulke mensen kun je altijd bellen en staan altijd voor je klaar...omdat die weten wat je waard bent. Die zijn er voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Soms zou ik toch echt graag zien, dat mijn leven meer zou gaan zoals ík dat zou willen.. Maar ja, wie wil dat niet? Geluk en liefde is gewoon niet voor iedereen weggelegd, niet voor mij iig. Ik heb al meerdere keren vandaag mijn tranen door moeten slikken, maar die brok in mijn keel krijg ik niet meer weg.. tranen kan ik ook niet meer tegenhouden. Was mijn beste vriend maar hier.. kon ik maar in zijn armen uithuilen. Maar ja.. hij wil me niet verdrietig zien en al helemaal niet om deze reden. Pff zal ik hem bellen? Hmm.. nee.. hij neemt vast niet op, net als een ander..
Zo nou dat is gelukt hoor: was om kwart voor zes klaarwakker en sliep pas na tweeën sowiesoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
OT: ben slaperig, heel erg zelfs![]()
Misschien kan ik vannacht eens een normaal aantal uur slapen? Yeah right
niets is beter dan het gevoel dat iig 1 iemand je liefheeft omdat hij/zij je respecteert zoals je bent...quote:
Check!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:41 schreef Sjowhan het volgende:
niets is beter dan het gevoel dat iig 1 iemand je liefheeft omdat hij/zij je respecteert zoals je bent...
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 juni 2005 03:46 schreef marcb1974 het volgende:
Welterusten Fok!
Nee, idd.. dit zijn de tijden om te gaan slapen! Moeeequote:Op zondag 5 juni 2005 03:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Dit zijn geen tijden om op te staan.![]()
ik kan niet meer slapen dus moet ff het beste ervan maken.
Spijt is zonde van de tijd.quote:Op zondag 5 juni 2005 05:46 schreef ArmaniMania het volgende:
Goh, dat dingen zo drastisch kunnen veranderen.
Kon ik dingen maar terug draaien of ongedaan maken.
Ja zech!quote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef releaze het volgende:
wel goed, maar ook wel zenuwachtig voor vanmiddag...
Have fun vanmiddagquote:Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef releaze het volgende:
wel goed, maar ook wel zenuwachtig voor vanmiddag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |