quote:
Doe je goed!
![]()
Vooral met dit weer, lekker uitwaaien.
ot: wel ok, net een reactie teruggegeven met als klap op de vuurpijl 'for what's worth, ik geef dus ook wel degelijk om jou'
![]()
, lief toch of niet, sprak de love-kluns.
Met mijn mams gaat het echter helemaal niet goed. Ze heeft een van pijn doortrokken gezicht en is al 3 kg afgevallen in 2 dagen. Ze eet dan ook niks, maar drinkt gelukkig wel. Alleen thee, want koffie smaakt haar ook niet meer, niks smaakt haar meer. Heel vreemd allemaal. Ik heb haar ook gewezen op dat ze veel moet blijven drinken, erg veel, want had gezocht op internet op nierstenen en volgens mij is goed blijven drinken dan goed.
Lopen kan ze amper meer en ze weet niet hoe ze zitten of staan moet, alleen in bed kan ze nog een bepaalde houding aannemen, waardoor de pijn iets minder is. Ze heeft 3 pakketen zetpillen van de apotheek gekregen, althans mijn vader erbij gekregen/gehaald. Zij hadden zelfs zoiets van
![]()
. Volgens mij is dat dus helemaal niet goed. En ze moet nog iig tot as donderdag of toch echt tot 13 juni wachten, want dan krijgt ze pas de uitslag. Ergens abnormaal, tenminste ik vind het niet normaal en ronduit belachelijk hoeveel pijn ze nu moet doorstaan. Het klinkt erg klootjesvolkachtig, maar als ze de koningin was geweest, lag ze nu allang niet meer te creperen van de pijn.
Dat maakt mij dan wel weer boos, niet dat, maar wel dat ze nog steeds ontzettende pijn heeft
![]()
.
En zo verdrietig en kut voor der. Enige voordeel is dat mijn paps en broer nu wat tenminste doen in huis
![]()
en beseffen van wat zij altijd wel niet doet voor hun en voor mij
![]()
.