Óf niet. Wat een regen zeg.. niet normaal dit! Pff.. wat een kut dag. Ik voel me vertiefd..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:17 schreef gekke_sandra het volgende:
Pokke telefoon.. ik wil vandaag nog een nieuwe.Maybe zo dan maar naar Rdam.. meteen maar filmpje pakken dan.. ofzo.. weet ik veel. Verveel me dood..

Hey, zulke mensen kun je altijd bellen en staan altijd voor je klaar...omdat die weten wat je waard bent. Die zijn er voor je.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:03 schreef gekke_sandra het volgende:
Soms zou ik toch echt graag zien, dat mijn leven meer zou gaan zoals ík dat zou willen.. Maar ja, wie wil dat niet? Geluk en liefde is gewoon niet voor iedereen weggelegd, niet voor mij iig. Ik heb al meerdere keren vandaag mijn tranen door moeten slikken, maar die brok in mijn keel krijg ik niet meer weg.. tranen kan ik ook niet meer tegenhouden. Was mijn beste vriend maar hier.. kon ik maar in zijn armen uithuilen. Maar ja.. hij wil me niet verdrietig zien en al helemaal niet om deze reden. Pff zal ik hem bellen? Hmm.. nee.. hij neemt vast niet op, net als een ander..

Zo nou dat is gelukt hoor: was om kwart voor zes klaarwakker en sliep pas na tweeën sowiesoquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
OT: ben slaperig, heel erg zelfs![]()
Misschien kan ik vannacht eens een normaal aantal uur slapen? Yeah right

niets is beter dan het gevoel dat iig 1 iemand je liefheeft omdat hij/zij je respecteert zoals je bent...quote:

Check!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:41 schreef Sjowhan het volgende:
niets is beter dan het gevoel dat iig 1 iemand je liefheeft omdat hij/zij je respecteert zoals je bent...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |