Wat! Tegen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Zoals ik al zei±
Vanochtend weer in slaap gevallen tot een paar uur geleden. Voel me nog steeds niet denderend, maar hopelijk gaat die douche wonderen verrichten. Ik ga mijn chagerijnige humeur zo het putje door spoelen. Daarna ga ik tegen de grondwet stemmen.
Zodra je tegen hebt gestemd voel je je ook gelijk een stuk beter. Toch weer een goeie daad gedaan vandaag.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Vanochtend weer in slaap gevallen tot een paar uur geleden. Voel me nog steeds niet denderend, maar hopelijk gaat die douche wonderen verrichten. Ik ga mijn chagerijnige humeur zo het putje door spoelen. Daarna ga ik tegen de grondwet stemmen.
Linkje naar het vorige deeltje : HVJJN 331
Dom is zo relatief, dom tenopzichte van wat/wie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:50 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het zo jammer dat zoveel mensen zo dom zijn
(nee, dit heeft niets met de verkiezingen te maken)
Dom ten opzichte van hoe ik zou willen dat ze zouden zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef Gutteguttegut het volgende:
Dom is zo relatief, dom tenopzichte van wat/wie?
Aha..is dat geen utopie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dom ten opzichte van hoe ik zou willen dat ze zouden zijn
quote:
*voelt meequote:
Ik ken dat gevoel....(zie boven).quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:02 schreef -Marjo- het volgende:
Beetje last van hoofdpijn...
Oeh lekker, doe ik daarna jou...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:08 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel....(zie boven).
*pakt hoofd van -Marjo- en begint hoofdmassage...![]()
Ik werk in de thuiszorg, dus ik ben drie keer in de week huishoudsterquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:16 schreef DarkElf het volgende:
* DarkElf zal zich even voorstellen:
Hallo, ik ben DE en vandaag ben ik huishoudster
blegh, pokke werk , maar goed; mijn huis is mega schoon
Niet alleen de jouwequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:06 schreef TopStyle het volgende:
Wat! Tegen?![]()
Nouja zeg dan doe je mijn stem al teniet.
Daar kun jij toch niets aan doen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:05 schreef An24 het volgende:
griep terwijl ik foto's zou maken voor het afscheid van een collega...boos op mezelf dus
![]()
antwoord a: weet ik wel, heb niet alles in de handquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:08 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Daar kun jij toch niets aan doen?.
Tssss weetje je ut al zeker dat je het gehaald hebtquote:Op woensdag 1 juni 2005 18:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Morgen laatste examen maken en morgenavond krijg ik een verrassing omdat ik het (waarschijnlijk) wel gehaald heb!
Hey look on the bright side: dikke knaken in de zak.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat ik vanmiddag mijn allerallerlaatste college gehad heb.
![]()
![]()
![]()
Nu nog die tentamens. EN EEN BAAN GVD
Bij de uni hebben ze zo´n lelijke met beton omrande vijver. Daar zaten enorm veel piepkleine eendjes in.Dat was toch wel mijn
-moment voor vandaag
Herstel: geen baan, maar nog meer bergen sollicitaties. Voorlopig geen cent, en mijn OV is ook verleden tijd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:45 schreef TGT het volgende:
[..]
Hey look on the bright side: dikke knaken in de zak.
OT: Zometeen lekker leren JippieBelastingrecht.. Zal ik t ooit onder de knie krijgen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |