quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Enkele opzienbarende clips zijn toch wel Sabotage van de Beastie Boys en Smack my bithc up van de Prodigy. Waarvan ik de eerste vooral nog steeds tof vind.
Bewegend decorquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:22 schreef clowncloon het volgende:
UNKLE - Rabbit in your headlights
absoluut nummero uno!
Die clip van jameriquai in die kamer met de bewegende vloer (virtual insanity??)
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:29 schreef Oosthoek het volgende:
Aphex Twin - Windowlicker
Turn around, every now and the I get a little bit lonely and you're never coming roundquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:36 schreef Viking84 het volgende:
Bonnie Tyler: Total eclipse of the heart. Wat een schitterende, (voor die tijd) innovatieve video!!
Turn around, every now and then I get a little bit lonely and you're never coming 'round
uit je hoofd?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef BobRooney het volgende:
< tekst van total eclipse >
Bonjovi - Always ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:43 schreef Luna1975 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee welk nummer het is, maar in die clip zitten een jongen en een meisje in het begin te ruzieën, maar het meisje lijkt zich niks aan te trekken van wat die jongen zegt en ze staat verdrietig op en gaat weg. Later blijkt dat hij zelf is omgekomen bij een ongeluk, dus hij is dood en daarom reageert ze niet op hem, hij is er nl niet meer...
Weet niet zeker of ik de clip goed omschrijf, maar zat even met een brok in mijn keel toen ik em zag..
Was dat niet van Tony Braxton?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:43 schreef Luna1975 het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee welk nummer het is, maar in die clip zitten een jongen en een meisje in het begin te ruzieën, maar het meisje lijkt zich niks aan te trekken van wat die jongen zegt en ze staat verdrietig op en gaat weg. Later blijkt dat hij zelf is omgekomen bij een ongeluk, dus hij is dood en daarom reageert ze niet op hem, hij is er nl niet meer...
Weet niet zeker of ik de clip goed omschrijf, maar zat even met een brok in mijn keel toen ik em zag..
dacht ik ook al aan maar die jongen gaat niet dood. Toni Braxton zou nog t meest logisch zijn dan.quote:
De international pleasureman. Top clip. Zulke links wil ik zien.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:58 schreef Xtecee het volgende:
http://www.funnyheck.com/gunther.html
(ja.. deze 2 vergeet je niet nee.. maar niet omdat ze zo goed zijn)
jij bepaalt hier niet wat wij postenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:03 schreef -Angel- het volgende:
[..]
De international pleasureman. Top clip. Zulke links wil ik zien.
Jawel hoor, wist je dat nog niet? Raar dat je dat nog niet wist. Vraag anders het maar even na aan de moderators.quote:
Ontzettend mooie clip idd.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:26 schreef Flyingdutchman het volgende:
Faithless - I want more. Naar mijn mening de mooiste clip (dat is met die koreaanse danseressen voor degenen die er geen beeld bij hebben)
< insert fuck you smiley >quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:20 schreef -Angel- het volgende:
Mist smiley met een L op voorhoofd.
die is inderdaad tof!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:12 schreef zodiakk het volgende:
Ken Ishii - Extra
[afbeelding]
Je kunt hem hier bekijken:
http://www.sputnik7.com/vod/index.jsp?section=music&key=extr
Of Stan bedoel ik eigenlijk. Boeie. Beide zijn vet.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:42 schreef skiczukie het volgende:
Eminem - The Way I Am. Natuurlijk. Die vergweet ik nooit meer.
nickelback - somedayquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:43 schreef Luna1975 het volgende:
Ah, U bent op de hoogte zie ik. Indrukwekkend lijstje. Meestal hoor je steeds dezelfde clips voorbij komen, maar ik wil U mijn bijdrage zeker niet onthouden;quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:25 schreef PDOA het volgende:
REM - Losing My Religion
Prodigy - Smack My Bitch Up
Fatboy Slim - Weapon of Choice
Beastie Boys - Sabotage
Weezer - Buddy Holly
Orbital - Belfast
The Chemical Brothers - Let Forever Be
NERD - Lapdance
Mirwais - Disco Science
Bjork - All Is Full Of Love
U2 - Sunday Bloody Sunday
Michael Jackson - Thriller
Massive Attack - Teardrop
Fatboy Slim - SlashDotDash (X-Rated Version)
FSOL- We Have Explosive
Jaaa! Die bedoel ik. Thanks!!! Ik heb em meteen gedownload van de Nickelback site en had gelijk weer tranen in mijn ogen. Wat een mooie clip en wat een gaaf nummer. Ik ga die cd ook kopen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
nickelback - someday
volgens mij bedoel je die...
Die wilde ik ook posten jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Golden Earring - When The Lady Smiles
mooi lijstjequote:Op woensdag 1 juni 2005 15:25 schreef PDOA het volgende:
REM - Losing My Religion
Prodigy - Smack My Bitch Up
Fatboy Slim - Weapon of Choice
Beastie Boys - Sabotage
Weezer - Buddy Holly
Orbital - Belfast
The Chemical Brothers - Let Forever Be
NERD - Lapdance
Mirwais - Disco Science
Bjork - All Is Full Of Love
U2 - Sunday Bloody Sunday
Michael Jackson - Thriller
Massive Attack - Teardrop
Fatboy Slim - SlashDotDash (X-Rated Version)
FSOL- We Have Explosive
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef Fransie het volgende:
Orbital _ The box
quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:19 schreef ThomasBerge het volgende:
Blur - Coffee & TV
Een live-registratie gefilmd. Kan het niet echt bijzonder noemenquote:
Heb de clip nooit mogen zien, maar 'Scrape' is wel een héél lekker nummer!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:05 schreef OMG het volgende:
Unsane - Scrape
Iedereen die wel eens na twaalven MTV heeft gekeken heeft deze clip wel eens voorbij zien komen; de clip waarin alleen maar skateboarders en BMX-ers gigantisch op hun bek gaan.
Wat IS dat in Godsnaam.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:19 schreef LostFormat het volgende:
Eentje die nog niet uit is maar wel veelbelovend is: Rubber Johnny
[afbeelding]
Chris Cunningham - Rubber Johnny
ga jij het topic dan lezen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Niemand heeft 't over de clips van de Chemical Brothers. Shame on you! Ga Star Guitar eens analyseren!
Iedereen hoort die clip te noemen. Net als Royksopp - remind me.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Niemand heeft 't over de clips van de Chemical Brothers. Shame on you! Ga Star Guitar eens analyseren!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:31 schreef Oosthoek het volgende:
Chemical brothers - Star guitar
quote:
Tada!quote:
Ja ja als jij het topic gewoon doorlas, had je tenminste geen last van je zeikmodus.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
The Test dan. Ga die eens kijken. Of Believe.
Die is van de Audiobullys toch? Met geleende Shirley Bassey samples?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:12 schreef shredder het volgende:
Bang Bang (My baby shot me down)
Mooie clip met kleuren zwart, wit, roze. Mooi graffiti achtig. (net als Opgezwolle - Rustug)
Toen ik de topictitel zag, dacht ik.... Laat ik "Sabrina - Boys" noemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:12 schreef -Angel- het volgende:
Laat ik zelf eens aftrappen. Ik heb nog elke dag plezier van de onderstaande clip.
[afbeelding]
Neeeaah geen zeikmodus! Ik promoot die prachtige clips alleen!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:49 schreef shredder het volgende:
[..]
Ja ja als jij het topic gewoon doorlas, had je tenminste geen last van je zeikmodus.
Dat is toevallig, ik ook. Hahaha.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:34 schreef Italo het volgende:
Toen ik de topictitel zag, dacht ik.... Laat ik "Sabrina - Boys" noemen![]()
Audio Bullys - We Don't Care mag natuurlijk niet ontbreken, grappig ventje is datquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die is van de Audiobullys toch? Met geleende Shirley Bassey samples?
quote:
Er zijn 2 clips van, maar de je ziet meestal die live registratie. Er is ook een clip met beelden van de rellen en de gebeurtenissen erna. Die is erg mooi en het is onbegrijpelijk dat ze die bijna nooit uitzenden.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een live-registratie gefilmd. Kan het niet echt bijzonder noemen
Meer clips met rellen:quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:56 schreef PDOA het volgende:
[..]
Er zijn 2 clips van, maar de je ziet meestal die live registratie. Er is ook een clip met beelden van de rellen en de gebeurtenissen erna. Die is erg mooi en het is onbegrijpelijk dat ze die bijna nooit uitzenden.
hele fijne link, thanx!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 03:08 schreef Laton het volgende:
Voor BAKKEN met coole videoclips check dit:
http://sputnik7.com/
Ook absoluut het vermelden waard inderdaad.quote:
Die was al genoemd; Bastian - You got my lovequote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:41 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe heet dat nummer waar je alleen maar de borsten van vrouwen ziet? (bedekt helaas)
Een leuke 'variant' daarop is Demon - You Are My High. Nou ja variant, eigenlijk is hij gewoon heel anders.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die was al genoemd; Bastian - You got my love
Nice!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:03 schreef dynast het volgende:
Bogdan Raczynski
[afbeelding]
Bekijk 'm hier: http://www.bendawkins.pwp.blueyonder.co.uk/bogdan.html
Grappig ventje!? Ik vind dat een van de engste clips van de laatste jaren.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:39 schreef splendor:
Audio Bullys - We Don't Care mag natuurlijk niet ontbreken, grappig ventje is dat
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:24 schreef roxxe het volgende:
heeft iemand een link naar de video van why go van faithless?
Nancy Sinatra.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die is van de Audiobullys toch? Met geleende Shirley Bassey samples?
die is inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef crossover het volgende:
die nieuwe van de queens of the stone age.. everybody knows that you're insane
een naakte kerel die in de sneeuw aan het rennen is![]()
hier de link
http://boss.streamos.com/(...)uareinsane-clean.asx
Dat weet men bij 3VOOR12quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:01 schreef Uzumaki_Naruto:
wie is die japanner?
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef crossover het volgende:
die nieuwe van de queens of the stone age.. everybody knows that you're insane
een naakte kerel die in de sneeuw aan het rennen is![]()
hier de link
http://boss.streamos.com/(...)uareinsane-clean.asx
Ja, die's vet!quote:Op donderdag 2 juni 2005 02:11 schreef Laton het volgende:
INTERSTELLA 5555 natuurlijk!!!! clip van een heel album :
[afbeelding]
op lowlands 2x heengegaan nog
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:41 schreef Fransie het volgende:
Orbital _ The box
Natuurlijk welquote:Op zondag 5 juni 2005 02:32 schreef Dr_Crouton het volgende:
Niemand die Dire Straits - Money For Nothing kent?
Was dat niet Freak on a Leash van Korn. Overigens is het geen bal, maar een kogelquote:Op zondag 5 juni 2005 02:19 schreef Croupouque het volgende:
Járen geleden heb ik een videoclip gezien die ook veel indruk op me maakte en die ik graag nog een keer terug wil zien. Ik weet echter niet van welke band deze is of hoe het liedje heet, wie weet heeft iemand hier het antwoord.
De clip bestaat uit één shot, waarin een metalen bal gevolgd wordt terwijl deze door een huis rolt, en in één van de kamers in dat huis staat de band te spelen.
dat zijn meerdere shots, gedeelte getekend, en niet in een huis, maar meerdere plekken.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:50 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Was dat niet Freak on a Leash van Korn. Overigens is het geen bal, maar een kogel
Van Paul Mccartney?quote:Op maandag 6 juni 2005 14:52 schreef Ienepien het volgende:
We all stand together (ofzo, dat kikkerliedje)
Dat zal dan wel 'Cannonball' zijn, van The Breeders.quote:Op zondag 5 juni 2005 02:19 schreef Croupouque het volgende:
Járen geleden heb ik een videoclip gezien die ook veel indruk op me maakte en die ik graag nog een keer terug wil zien. Ik weet echter niet van welke band deze is of hoe het liedje heet, wie weet heeft iemand hier het antwoord.
De clip bestaat uit één shot, waarin een metalen bal gevolgd wordt terwijl deze door een huis rolt, en in één van de kamers in dat huis staat de band te spelen.
het heeft wel voor veel opschudding gezorgd iigquote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef vdo28 het volgende:
Queen-I want to break free..
Niet het mooiste filmpje van hen, maar wel eentje om niet te vergeten...
Dat nummer, die clip, ik kan het NIET meer zien. Voor mij heeft het alle humoristische waarde verloren doordat het te vaak gebruikt/misbruikt is.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef vdo28 het volgende:
Queen-I want to break free..
Niet het mooiste filmpje van hen, maar wel eentje om niet te vergeten...
Ook erg goed, maar doe mij dan maar Bicycle Race of Innuendo.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dat nummer, die clip, ik kan het NIET meer zien. Voor mij heeft het alle humoristische waarde verloren doordat het te vaak gebruikt/misbruikt is.
Doe mij dan maar I'm going slightly mad.
Innuendo is inderdaad zeer amusant. Bicycle race is ook eh, erg interessant.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:57 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Ook erg goed, maar doe mij dan maar Bicycle Race of Innuendo.
What the... Is daar een clip van!?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:06 schreef Kolkus het volgende:
The Sisters of Mercy - Temple of Love '92
Schitterende clip, die echt een meerwaarde aan het nummer is.
Ik had al zo'n vermoeden, daar had ik namelijk hetzelfde gepostquote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Smirnov het volgende:
Nine Inch Nails - We're InThis Together
... en er is nog een vergelijkbaar topic: Meesterlijke videoclips deel 2
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:55 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Dat nummer, die clip, ik kan het NIET meer zien. Voor mij heeft het alle humoristische waarde verloren doordat het te vaak gebruikt/misbruikt is.
Doe mij dan maar I'm going slightly mad.
http://www.pumake.be/tv_muziek.htmquote:Op maandag 6 juni 2005 23:09 schreef TheSeeker_NL het volgende:
weten jullie nog sites waar je video clips kan bekijken, had er eerst 1, maar ben 'm kwijt!
www.sputnik7.com dus...had em al eerder gepost!quote:Op maandag 6 juni 2005 23:09 schreef TheSeeker_NL het volgende:
weten jullie nog sites waar je video clips kan bekijken, had er eerst 1, maar ben 'm kwijt!
Tijger.quote:
Yup, we gaan in dat topic verder als deze vol is.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:06 schreef Smirnov het volgende:
Nine Inch Nails - We're InThis Together
... en er is nog een vergelijkbaar topic: Meesterlijke videoclips deel 2
Yo! Hiero! Zoveel als mijn hdd-ruimte toelaat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die clips in digitaal formaat (.avi, .mpeg, .mov, etc.) verzamelen?
En Hunter natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het meeste van Björk en dan vooral Bachelorette, All is Full of love, Yoga en Play Dead
wat denk jij nouquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen die clips in digitaal formaat (.avi, .mpeg, .mov, etc.) verzamelen?
Jimjim wat is dat nu, commerciele muziek jimjim? Dat kan niet hoor, nog even en je gaat me vertellen dat je de albums van Petey Pablo in je bezit hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat denk jij nou![]()
DMX - Ruff Ryders anthem
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jimjim wat is dat nu, commerciele muziek jimjim? Dat kan niet hoor, nog even en je gaat me vertellen dat je de albums van Petey Pablo in je bezit hebt.
Grappig jimjim? Grappig? Leg jij dan maar eens uit wat er grappig aan is?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
![]()
ik heb ook nog DJ Tomekk ft.Lik Kim & Trooper Da Don - Kimnotyze
maar die heb ik meer omdat ze zo grappig zijn
luister maar eens naar Trooper Da Donquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Grappig jimjim? Grappig? Leg jij dan maar eens uit wat er grappig aan is?
![]()
Je bedoelt Air - All I Need?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:45 schreef jimjim1983 het volgende:
die videoclip van Air was ook wel mooi, zo'n soort documentaire filmpje was dat.
Nu je het zegt, ik zag laatste een videoclip (geen idee van wie, ik denk van hun dan) waarin de zang zeg maar wel gewoon goed loopt, dus de beweging van de mond, maar verder alles achteruit. Stoelen die weer recht gingen staan, dat soort dingen. Heel erg stoer gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:52 schreef jimjim1983 het volgende:
is drop van the pharcyde al genoemd trouwens?
achterstevoren afgespeeld.
is dat niet die clip van Jack Johnson? gastje met een gitaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef splendor het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik zag laatste een videoclip (geen idee van wie, ik denk van hun dan) waarin de zang zeg maar wel gewoon goed loopt, dus de beweging van de mond, maar verder alles achteruit. Stoelen die weer recht gingen staan, dat soort dingen. Heel erg stoer gedaan
coldplay kan ook nog..quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat niet die clip van Jack Johnson? gastje met een gitaar.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:08 schreef -Frankie- het volgende:
Ik kreeg vandaag deze in mijn mailbox.....ook onvergetelijk![]()
klik
Was het deze: Jack Johnson.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:02 schreef splendor het volgende:
Nu je het zegt, ik zag laatste een videoclip (geen idee van wie, ik denk van hun dan) waarin de zang zeg maar wel gewoon goed loopt, dus de beweging van de mond, maar verder alles achteruit. Stoelen die weer recht gingen staan, dat soort dingen. Heel erg stoer gedaan
Wat is het toch met die clip dat iedereen hem noemt ? Ik vind het een schitterend nummer, maar het is toch gewoon die lopende negerin ? Of moet ik hem maar weer eens bekijken ?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:50 schreef Captain_Chaos het volgende:
Unfinished Sympathy van Massive Attack.
...
Heb je die clip weleens gezien?quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:28 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Grappig jimjim? Grappig? Leg jij dan maar eens uit wat er grappig aan is?
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Heb je die clip weleens gezien?
http://www.abum.com/?show_media=2253&file_type=Movies&file_id=1740928262.wmv
Hilarisch!
Volgens mij is dit hem jaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Was het deze: Jack Johnson.
Overigens "All I Need" een geweldige track.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |