Sara raats is jou fan wist je dat al?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:24 schreef Luna1975 het volgende:
Ik plaste altijd een beetje in mijn broek bij het trampolinespringen![]()
Ik ben op het allerallerlaatse moment van havo3 naar mavo4 geschopt. Omdat de school zijn administratie niet bepaald op orde had heb ik dit feit aangegrepen om mij niet by gym te vertonen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb geen gym
Wie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Sara raats is jou fan wist je dat al?![]()
Ik moest lachenquote:
amateurquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:42 schreef MrTorture het volgende:
Ik heb ooit es iemand met zn arm door een ring heen zien dunken. Toen bleef hij in de basket hangen en net toen je doorhad dat dat niet verstandig was, hoorde je z'n arm breken met een aardig luide knak
Was met dunken met trampolinequote:
Sprongtraining met trampoline, niets mis mee hoorquote:
we hadden een keer een soort trapeze gemaakt met een mat erop waar iedereen op kon zitten en dan schommelen. Viel ik daarvan af. Gymleraar trok me net op tijd weg, anders had ik die loodzware mat tegen m'n hoofd gehadquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Neohammer het volgende:
Op navolging van het redelijk geslaagde zwembad blunders topic nu eentje over de gymzaal. (het liefste natuurlijk schoolgym, want turners zijn eigenlijk net iets te profi. (alhoewel rekstok klateren ook amusant kan zijn.)![]()
Anyway, ik start zelf weer:
Op de mavo heb ik heel vaak voetballen, volleyballen of basketballen tegen m'n hoofd gehad. Op een of andere manier moet ik dan altijd aan de term "bitchslap" denken.
Vreselijk: op een gelijke brug een koprol proberen te maken, en niet meer weten wat de brug is, en waar jezelf bent, dat moet er behoorlijk belachelijk uit hebben gezien.![]()
Slecht voor je rug: de trampoline die in een keer niet meer wil veren. (dat je benen ongeveer terugstuiteren.)
Een zweefrol maken en daarbij zowat je nek breken, omdat je net niet goed genoeg je hoofd tegen je borst duwt.
Mijn radslagen waren ook niet je van het, maar het voelde wel stoer aan![]()
Een handstand gone bad: zowat je polsen breken omdat je naar voren valt.
Ik heb er nog wel een aantal, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die van jullie
Dat zijn de mooie momenten van het leven. Gefeli!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef ___MDJ___ het volgende:
*knip*, rolde de bal heel langzaam wel over de doellijn![]()
thnx, maar wel een week met een dikke blauwe neus gelopen. Ik was net een schrumpfquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie momenten van het leven. Gefeli!
Ohja, dat was altijd zo leuk aan gym. Van die trieste jochies die vonden dat iedereen gym en al die kansloze balspelletjes gaaf en interessant moeten vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ballen naar nerds gooien
nou dat gaat me weer te ver. ze moeten geen hersenschudding krijgen (is dat met 1 of 2 s-en?)quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef groggy het volgende:
hehe ballen gooien naar nedrs iddvooral met honkbal en dan zette je ze op honk 1 en dan steeds keihard een bal strak naar een hoof smijten!!
da's geen blunder, da's gewoon triestquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef groggy het volgende:
hehe ballen gooien naar nedrs iddvooral met honkbal en dan zette je ze op honk 1 en dan steeds keihard een bal strak naar een hoof smijten!!
Jij bent best professioneel blunderes he?quote:
Bij ons heeft iemand wel eens een softbal tegen zijn kop gehad, zag er niet lekker uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef Jett het volgende:
we gingen buiten softball spelennou ik was aan bat, en ik sla die bal weg en ik wilde me bat naar achtergooien, kwam die tegen de leraar aan
Nee joh, dan ben je hardstikke cool.quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op de middelbare school moest je bij gym altijd een shirtje van school dragen met een zwarte gymbroek.
Had je dat niet bij dan kreeg je iets van de gymdocent om aan te doen.
Meestal kreeg je dus een gymshirtje van school en een zwart sportbroekje. Nou zat er bij mij in de klas een gast, grote bek altijd tegen docenten en hij had een kleine 75 kilo aan overgewicht. Toen hij z'n gymkleren was vergeten kreeg ie van de gymleraar een zwart stretch broekje maatje S ofzo.
Ik had nog nooit zoiets ranzigs gezien![]()
dat gebeurt zelfs topvoetballersquote:Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef gigant het volgende:
Stond ik voor een open goal, schoot ik tegen de lat.
Jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:34 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Jij bent best professioneel blunderes he?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:42 schreef A.Powers het volgende:
gast ging ff vogelnestje maken in de ringen, tyft ie eruit en licht dus op de grond,
wij met ze alle voor de grap ballen tegen hem aanschieten want hij lag daar in een scheur van het lachen (dachten wij) hij was eigenlijk moeilijk hard aan het janken, want later bleek dat ie bij die val ze been had gebroken
hier gebeurt dat minimaal 1x per les... het lijkt wel alsof heel nederland 'en masse' tijdens Lo buiten gaat softballen... Dacht dat mijn school de enige rotterdamsche pauperschool is die dat doet...quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu presteerde t nogal eens om de bal bij slagbal/softbal/ what ever kwijt te raken
Hoe was dat gebeurt dat je vinger was verbrijzeld?quote:Op woensdag 1 juni 2005 18:33 schreef boekenworm het volgende:
Ik ben een paar keer over de trampoline gestruikeld en ik ben een keer vast blijven zitten in de ringen.
En het ergste: Ik heb mijn vinger een keer verbrijzeld met honkbal... ik weiger er verder op in te gaan.
nee dat doet elke school want het is goedkoopquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
hier gebeurt dat minimaal 1x per les... het lijkt wel alsof heel nederland 'en masse' tijdens Lo buiten gaat softballen... Dacht dat mijn school de enige rotterdamsche pauperschool is die dat doet...
of met basketbal recht in de hanen van de tegenstander passen (ofzo:P)quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef toetsel het volgende:
hmm gym blunders![]()
das mijn enige goede punt bij gym...
Bij een basketbal wedstrijd fanatiek op et verkeerde basket aflopen,
(ja, werd wel erg fanatiek toegejuigd.. athans dat dacht ik..)
dr recht voor staan niemand die je tegen houdt.. en dan ook nog missen! >_<
Jah dan krijg je wel een reputatie...
proberen nog een bal te redden en keihard tegen de muur aanlopen...
of je kop stoten als je een pingpong balletje onder de tafel weg wil halen..
quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:
Met speerwerpen je eigen krachten niet kennen
Gevolg: auto gespiest
Vind niemand dit dan grappig?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:12 schreef TrumpingPimp het volgende:
Op je kop in de touwen hangen en dat dan je zak een stukkie uit je broek hangt!
quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Met het touw in de handen boven in het klimrek klauteren, touw helemaal onderaan vast houden en springen maar.
Ja, dat doet zeer.
Dit zie je ook vaak op de tv geloof ik, het voelt niet alleen heel dom, het ziet er ook geweldig (dom) uit!quote:Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef Dinamiet het volgende:
Mja nou zit ik wel op turnen maar vooruit...
Je zit op de brug ongelijk op de lage legger en je wilt naar die hoge toe zweven, grijp je net mis en pleur je zo pardoes op de grond.
Dat voelt heeeel dom.
Ja klopt, zie je ook vaak op tv. Het is ook juist dé blunder die je wilt.. voorkomen omdat het superdom uit ziet.. zo droog en dan ist PLOF.quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef Neohammer het volgende:
[..]
Dit zie je ook vaak op de tv geloof ik, het voelt niet alleen heel dom, het ziet er ook geweldig (dom) uit!Kun je het een keertje filmen?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Ja klopt, zie je ook vaak op tv. Het is ook juist dé blunder die je wilt voorkomen omdat het superdom uit ziet.. Je komt met volle vaard aanvliegen concentreert je op die legger.. en je grijpt mis.. onwijs dom..
Maar nee, ik denk niet dat ik het voor je ga filmen![]()
Je hebt ze geteldquote:Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een heel recente blunder gebeurde gisteren. We waren aan het badmintonnen (dat was verplicht) en ik was zo fanatiek bezig dat ik het badmintonracket in mn oog parkeerde...![]()
Verder was ik op de middelbare school altijd in voor een potje voetbal, maar aangezien alle jongens op voetbal zaten en ik niet, moest ik nog wennen aan de kracht waarmee ze de voetbal schopten. Dat mocht ik even ervaren met een geweldige aanvaring in mn gezicht. Toen zag ik duizend sterretjes.
En nog vroeger toen ik op turnen zat, deden we oefeningen met de kast. Dan doe je een goede handstand overslag op de kast en dan flikker je aan het eind van de mat af, zodanig dat je dr een gekneusde enkel aan over hield. (zwakke enkels he).
Ik heb het verhaal gehoord van iemand die bij iemand in de klas zat... ze waren aan het speerwerpen. Iedereen klaar, speren ophalen. Was er eentje zo stom om toch nog een speer te gooien. Meisje keek om, bats, speer door d'r oogquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:
Met speerwerpen je eigen krachten niet kennen
Gevolg: auto gespiest
'k Hou het op een ruzie met iemand met een knuppel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Hoe was dat gebeurt dat je vinger was verbrijzeld?
Dat verteld iedere gymleraar om ze bang te maken. Je bent er dus ook ingetraptquote:Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik heb het verhaal gehoord van iemand die bij iemand in de klas zat... ze waren aan het speerwerpen. Iedereen klaar, speren ophalen. Was er eentje zo stom om toch nog een speer te gooien. Meisje keek om, bats, speer door d'r oog![]()
![]()
![]()
Ja hockey op de middelbare school is levensgevaarlijk.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:25 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Niet mijn blunder, wel vermeldenswaardig:
Klas was aan het rondjesrennen op de atletiekbaan. Na afloop laat een klasgenote zich op het valkussen bij de hoogspring-plaats vallen. Helaas was het betreffende kussen doorweekt van de regen.
Betreffend meisje had slechts een wit t-shirtje aan en duidelijk géén BH. Ze trok een hoop bekijks van de mannelijke aanwezigen!
Een voetbal is al erg genoeg... maar een softbalquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef DrMarten het volgende:
Heb een keer iemand letterlijk een kwartier over de grond zien rollen van de pijn toen hij door de buffel van de school op de sportdag een softbal in z'n zak geslagen kreeg (hij stond te pitchen).
Gymen op de uni? Welke debiel heeft dat bedacht? Is dat normaal op elke vervolgopleiding?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:12 schreef _Arual_ het volgende:
Nou ja, gym was sowieso een blunder. In 20 jaar school en uni heb ik nooit een onvoldoende gehaald - behalve dan voor gym. Zelfs op mijn rapport.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:07 schreef Sjakie01 het volgende:
(die geilbak uiteraard bij de dames).
Lekker sterkquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:56 schreef Apehaar het volgende:
Benen door de ringen steken. Door een zware gozer laten slingeren en dan vol door het plafond van de gymzaal heen gaan. Niet fijn.
en dan vervolges aan de basket blijven hangen en de boel afbreekt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:05 schreef Apehaar het volgende:
Trampoline voor de basket zetten, bal pakken, aanloop nemen, springen, en dan..... te hoog springen
Wij noemden dat vliegend tapijt. Ik was bepaald geen held en dus echt niet blij toen ik vanaf een kast op die in aantocht zijnde mat moest springen: “Ik ga nu…..nee, nu…eh, nee, nu maar denk ik.”quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:48 schreef Viking84 het volgende:
we hadden een keer een soort trapeze gemaakt met een mat erop waar iedereen op kon zitten en dan schommelen. Viel ik daarvan af. Gymleraar trok me net op tijd weg, anders had ik die loodzware mat tegen m'n hoofd gehad
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:23 schreef anneja het volgende:
Uiterst genant:
Shuttle-run test, waarbij je heen en weer moet rennen in de gymzaal en voor het piepje aan de overkant moet zijn. Piepjes volgen elkaar steeds sneller op, ben je twee keer te laat dan val je af. Het enige waar ik een beetje goed in was was rennen en ik was op een gegeven moment de enige die nog over was, en rende dus in mijn eentje voor het oog der natie en met opzwellend ego heen en weer. Allengs gingen de bewonderende blikken van mijn klasgenoten over in gegniffel en gegnuif. De jaloerserikken dacht ik nog. Tot ik iets warms en nats langs mijn been naar beneden voelde druipen. Wat een ge-wel-dig moment om ongesteld te worden, helemaal omdat dat voor mij uberhaupt pas de tweede keer ooit was. De schaamte! De gene!
Mijn ex vriendin was erbijquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:10 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Dat verteld iedere gymleraar om ze bang te maken. Je bent er dus ook ingetrapt![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef LostFormat het volgende:
Niet mijn blunder, maar die van een voormalig klasgenootje Anna. Anna was groot, stevig en oerlelijk, ze had het dus al niet makkelijk op school. Afijn, een of andere oefening op de brug met gelijke liggers. Anna komt eraan, zwaait drie keer heen en weer. *KRAK* Breekt een van die dikke houten balken finaal doormidden. Die gymles is uiteindelijk maar gestopt omdat echt iedereen zich kapot aan het lachen was.
ja maar dat is bij ons op de basischool ook eens geluktquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:52 schreef marchien het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet kunnen bij een brug
![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:37 schreef Scootmobiel het volgende:
LOL, heerlijk, die blunder-topics.
Mijn hele gymtijd op school was een ramp... Ik had er een enorme hekel aan en kon ook niets echt goed doen eigenlijk. Nee, dan liever vakken waarbij je alleen je hersens moest gebruiken, dat ging me toch een stuk beter af, haha...![]()
We moesten een keer een achterwaartse koprol maken in de ringen, maar dat durfde ik absoluut niet. Dus ik heel voorzichtig proberen, benen een beetje omhoog slingeren, en de gymlerares hielp mee om de juiste draai te krijgen...
En halverwege vond ik het zó eng worden dat ik gillend van paniek met beide benen op haar schouders bleef leunen en volstrekt niet meer vooruit te branden was.
Ik heb daar wel zo'n anderhalve minuut zo gehangen, helemaal verstijfd van angst, en maar blijven gillen de hele tijd, hahaha... Ze kon niks met me beginnen zo. Uiteindelijk heeft ze me toen voorzichtig omhoog geduwd, benen over m'n hoofd heen dus, zodat die koprol toch nog enigszins lukte, en toen ik die draai eenmaal gemaakt had liet ik me van pure angst op de grond vallen, op de mat die eronder lag. Pffffff, blij dat ik er van af was...![]()
Ik krijg nog de slappe lach als ik eraan terugdenk!![]()
![]()
![]()
Ik ook weer!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Muck het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zit me hier echt helemaal dood te lachen weet je dat!
Opzich is het wel volslagen idioot dat zo'n gymdocent zoiets doetquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zit me hier echt helemaal dood te lachen weet je dat!
Omdat die ballen eerst zacht waren, ze waren gemaakt van stof, lapjes enzo.quote:waarom ze het softbal noemen weet ik niet want dat ding was keihard.
De sadist !!!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef anneja het volgende:
Voor een cijfer moeten touwklimmen. Ik durfde dat echt niet. De leraar wist dat. Ik beheersde de techniek echter wel. De leraar wist dat ook. Hij dacht echter blijkbaar dat mijn angst om af te gaan voor mijn medeleerlingen groter was dan mijn angst om verkrampt tegen het plafond in een touw te hangen, dus moest ik in mijn eentje ten overstaan van de hele klas laten zien dat ik kon touwklimmen. En ik durfde dus echt niet. Toen ik na vijf minuten van frustratie en vernedering begon te janken mocht ik eindelijk naar de kant, en kreeg een 1.
en twee weken later was het shuttle-run incident
Geen gymzaal maar danszaal blunders: Rock'n'roll les!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:27 schreef timbob het volgende:
ook leuk:
een basketbal heel hard op de grond willen gooien (waarom? geen idee) en dan daardoor je duim heel hard tegen de grond slaan en 'm toch wel de verkeerde kant opbuigen
doet zeer
Onvoldoendes voor gym ken ik. (ik heb een 1 gehad voor hoogspringen). En dit jaar ben ik voor gym geëindigd met een 3.5, dus je bent niet de enige die er slecht in is.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:08 schreef anneja het volgende:
Voor een cijfer moeten touwklimmen. Ik durfde dat echt niet. De leraar wist dat. Ik beheersde de techniek echter wel. De leraar wist dat ook. Hij dacht echter blijkbaar dat mijn angst om af te gaan voor mijn medeleerlingen groter was dan mijn angst om verkrampt tegen het plafond in een touw te hangen, dus moest ik in mijn eentje ten overstaan van de hele klas laten zien dat ik kon touwklimmen. En ik durfde dus echt niet. Toen ik na vijf minuten van frustratie en vernedering begon te janken mocht ik eindelijk naar de kant, en kreeg een 1.
en twee weken later was het shuttle-run incident
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:42 schreef Paeromius het volgende:
Wel een keer gehad dat ik wou gaan sprinten, en vervolgens een keiharde wind liet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |