Sara raats is jou fan wist je dat al?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:24 schreef Luna1975 het volgende:
Ik plaste altijd een beetje in mijn broek bij het trampolinespringen![]()
Ik ben op het allerallerlaatse moment van havo3 naar mavo4 geschopt. Omdat de school zijn administratie niet bepaald op orde had heb ik dit feit aangegrepen om mij niet by gym te vertonen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb geen gym
Wie?quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef this_is_Gigolo het volgende:
[..]
Sara raats is jou fan wist je dat al?![]()
Ik moest lachenquote:
amateurquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:42 schreef MrTorture het volgende:
Ik heb ooit es iemand met zn arm door een ring heen zien dunken. Toen bleef hij in de basket hangen en net toen je doorhad dat dat niet verstandig was, hoorde je z'n arm breken met een aardig luide knak
Was met dunken met trampolinequote:
Sprongtraining met trampoline, niets mis mee hoorquote:
we hadden een keer een soort trapeze gemaakt met een mat erop waar iedereen op kon zitten en dan schommelen. Viel ik daarvan af. Gymleraar trok me net op tijd weg, anders had ik die loodzware mat tegen m'n hoofd gehadquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Neohammer het volgende:
Op navolging van het redelijk geslaagde zwembad blunders topic nu eentje over de gymzaal. (het liefste natuurlijk schoolgym, want turners zijn eigenlijk net iets te profi. (alhoewel rekstok klateren ook amusant kan zijn.)![]()
Anyway, ik start zelf weer:
Op de mavo heb ik heel vaak voetballen, volleyballen of basketballen tegen m'n hoofd gehad. Op een of andere manier moet ik dan altijd aan de term "bitchslap" denken.
Vreselijk: op een gelijke brug een koprol proberen te maken, en niet meer weten wat de brug is, en waar jezelf bent, dat moet er behoorlijk belachelijk uit hebben gezien.![]()
Slecht voor je rug: de trampoline die in een keer niet meer wil veren. (dat je benen ongeveer terugstuiteren.)
Een zweefrol maken en daarbij zowat je nek breken, omdat je net niet goed genoeg je hoofd tegen je borst duwt.
Mijn radslagen waren ook niet je van het, maar het voelde wel stoer aan![]()
Een handstand gone bad: zowat je polsen breken omdat je naar voren valt.
Ik heb er nog wel een aantal, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die van jullie
Dat zijn de mooie momenten van het leven. Gefeli!quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef ___MDJ___ het volgende:
*knip*, rolde de bal heel langzaam wel over de doellijn![]()
thnx, maar wel een week met een dikke blauwe neus gelopen. Ik was net een schrumpfquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat zijn de mooie momenten van het leven. Gefeli!
Ohja, dat was altijd zo leuk aan gym. Van die trieste jochies die vonden dat iedereen gym en al die kansloze balspelletjes gaaf en interessant moeten vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ballen naar nerds gooien
nou dat gaat me weer te ver. ze moeten geen hersenschudding krijgen (is dat met 1 of 2 s-en?)quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef groggy het volgende:
hehe ballen gooien naar nedrs iddvooral met honkbal en dan zette je ze op honk 1 en dan steeds keihard een bal strak naar een hoof smijten!!
da's geen blunder, da's gewoon triestquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef groggy het volgende:
hehe ballen gooien naar nedrs iddvooral met honkbal en dan zette je ze op honk 1 en dan steeds keihard een bal strak naar een hoof smijten!!
Jij bent best professioneel blunderes he?quote:
Bij ons heeft iemand wel eens een softbal tegen zijn kop gehad, zag er niet lekker uitquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef Jett het volgende:
we gingen buiten softball spelennou ik was aan bat, en ik sla die bal weg en ik wilde me bat naar achtergooien, kwam die tegen de leraar aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |