abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:10:48 #1
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_27541593
Op navolging van het redelijk geslaagde zwembad blunders topic nu eentje over de gymzaal. (het liefste natuurlijk schoolgym, want turners zijn eigenlijk net iets te profi. (alhoewel rekstok klateren ook amusant kan zijn.)

Anyway, ik start zelf weer:
Op de mavo heb ik heel vaak voetballen, volleyballen of basketballen tegen m'n hoofd gehad. Op een of andere manier moet ik dan altijd aan de term "bitchslap" denken.

Vreselijk: op een gelijke brug een koprol proberen te maken, en niet meer weten wat de brug is, en waar jezelf bent, dat moet er behoorlijk belachelijk uit hebben gezien.

Slecht voor je rug: de trampoline die in een keer niet meer wil veren. (dat je benen ongeveer terugstuiteren.)

Een zweefrol maken en daarbij zowat je nek breken, omdat je net niet goed genoeg je hoofd tegen je borst duwt.

Mijn radslagen waren ook niet je van het, maar het voelde wel stoer aan

Een handstand gone bad: zowat je polsen breken omdat je naar voren valt.

Ik heb er nog wel een aantal, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die van jullie
Hebridean Black project 90%
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:12:48 #2
110099 TrumpingPimp
You are fired!
pi_27541650
Op je kop in de touwen hangen en dat dan je zak een stukkie uit je broek hangt!
Make your money bigger, make your money bigger, make your money bigger!
Get the money first! After that you get the women!!!
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:13:54 #3
121318 Fujiwara.
Desalwelteplus.
pi_27541690
Na een sprong met beide scheenbenen op een harde bank landen en zodoende aan één been een open botbreuk oplopen.
Driedubbele user. Whahahahahaha!!!!!111deux!!11
pi_27541692
ik heb geen gym
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:16:27 #5
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27541757
Heb geen gymblunders, ik ben gewoon goed
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_27541764
met hockey tanden eruit laten slaan
pi_27541820
Ik dook achter een bal aan met een of ander spel en ketste met mijn arm nogal hard tegen een deur aan. Als resultaat zat ik een tijdje met een gebroken pols.
pi_27541841
Mijn entree in de gymzaal was meestal al een blunder
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_27541908
Een jongen bij mij op school was zo'n onhandige kluns. Elke week wel iets wat fout ging, of hij mepte met de hockeystick iemand in zijn kruis, of bij het honkballen gooide hij de knuppel richting teamgenoten. Maar het mooiste was toen we gingen voetballen, hij zat in mijn team, maar begreep niet dat je in het andere doel moest scoren, en de andere partij natuurlijk elke keer van **** je moet naar "iamredleader" zijn doel toe schieten, en wij maar gillen van nee, andere kant op!

best wel triest hoor, die jongen
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:21:29 #10
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_27541910
Een klasgenote die mijn hand wilde vastpakken en enigszins mis greep. (naja, ze had ineens wat anders in haar handen )
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:24:40 #11
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_27542005
Ik plaste altijd een beetje in mijn broek bij het trampolinespringen
Mauw
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:26:08 #12
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_27542050
Sporthallen Zuid te Amsterdam: een aantal hallen met in de lengte vrij smalle gangen daartussen. In de hal was 'men' met een frisbee aan het gooien, ding zeilt door de deur de gang op, maakt daar een bocht van 90 graden en raakt mij (vreedzaam in de genoemde gang lopende) vol op mijn gezicht.

Hiermee heb ik een reputatie opgedaan die me nu al >10 jaar achtervolgt...
pi_27542113
Tijdens gym tegen mekaar op bieden dat je wel over de kast kan springen... en dan er met pijn en moeite overheen springen (ik lag dus achter de kast). Iedereen geschrokken en ik lachend achter die kast vandaan

betreffende kast alleen hij leek hoger en langer
pi_27542149
Softbal, over de honk willen rennen.. 1 voet op de honk gezet, glijd dat ding weg
pi_27542191
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:24 schreef Luna1975 het volgende:
Ik plaste altijd een beetje in mijn broek bij het trampolinespringen
Sara raats is jou fan wist je dat al?
pi_27542193
Ik heb met buiten gym (mag dat ook in dit topic? ) wel eens in eigen doel geschoten. Daarmee was meteen de boodschap duidelijk dat men mij met voetbal maar gewoon aan de kant moet laten staan, gelukkig hebben we met gym dan ook weinig aan voetbal gedaan. Overigens weet ik nog net genoeg van voetbal om te weten dat de bal daar niet moest zijn, vandaar dat ik mijn doelpunt zo cool vond.

En op de basisschool nog een keer met slagbal de persoon die naast me stond in z'n gezicht gemept ipv dat ik de bal raakte. Oeps...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:30:10 #17
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_27542194
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:14 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb geen gym
Ik ben op het allerallerlaatse moment van havo3 naar mavo4 geschopt. Omdat de school zijn administratie niet bepaald op orde had heb ik dit feit aangegrepen om mij niet by gym te vertonen.

In de laatste week van het lesjaar kwam de betreffende docent eens bij mijn mentor informeren wie toch die * NT-T.BartMan was. Moest ik nog twee keer komen, samen met nog een paar lijntrekkers....

Er werd al gedreigd dat ik mijn recht op herexamen zou kwijtraken, ik was niet onder de indruk (ben met gemiddeld 8 geslaagd...)
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:32:23 #18
90689 Luna1975
Italians do it better
pi_27542280
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:30 schreef this_is_Gigolo het volgende:

[..]

Sara raats is jou fan wist je dat al?
Wie?
Mauw
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:34:44 #19
111340 Vigile
Always on the move
pi_27542363
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:16 schreef keijz het volgende:
met hockey tanden eruit laten slaan
Ik moest lachen

Maar even ontopic:
De koprol is mij regelmatig bijna fataal geworden....je moet je kin tegen je borst drukken maar ik wilde juist vooruit blijven kijken waardoor je dus eigenlijk over je gezicht heen rolt met vervelende gevolgen voor je nek......
I reject your reality and substitute it for my own.
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:37:50 #20
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_27542455
ik heb wel een basketbalbord kapot gedunkt
pi_27542527
Met softbal een bal in je gezicht geslagen krijgen als je pitcher bent....auw . De bal was nog van een stomme trut ook !

Met de molenzwaai vol je zak meedraaien
Fingerspitzgefühl
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:42:02 #22
26777 MrTorture
pi_27542613
Ik heb ooit es iemand met zn arm door een ring heen zien dunken. Toen bleef hij in de basket hangen en net toen je doorhad dat dat niet verstandig was, hoorde je z'n arm breken met een aardig luide knak
Vis een optie?
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:43:01 #23
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_27542656
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:42 schreef MrTorture het volgende:
Ik heb ooit es iemand met zn arm door een ring heen zien dunken. Toen bleef hij in de basket hangen en net toen je doorhad dat dat niet verstandig was, hoorde je z'n arm breken met een aardig luide knak
amateur
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:43:25 #24
26777 MrTorture
pi_27542666
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

amateur
Was met dunken met trampoline
Vis een optie?
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:45:25 #25
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_27542732
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:43 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Was met dunken met trampoline
dan is het amateuristisch
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:45:35 #26
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27542738
hahaha, nou echte blunders heb ik niet.. was redelijk oke met gym

al heb ik wel iemand vol in d'r gezicht geraakt met een voetbal... en dan nog zeggen van tjah ze bukte telaat degene die ik wou laten schrikken bukte wel....
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
pi_27542755
Je neus breken met een hockeystick
pi_27542777
Met gym op de basisschool wilde ik altijd "apekooien" (volgens mij is dat wel een algemeen bekend begrip). Het liefst zat ik dan altijd in de touwen, op en neer klimmen en touwen overspringen. Één keer heb ik teveel op en neer geklommen waardoor beide lagen vel van m'n scheenbeen waren gebrand door het naar beneden glijden. Touw zat dus onder het bloed en de gymleraar had dat gezien, kijkt vervolgens naar mij en ziet m'n scheenbeen. "Silk, kom eens uit de touwen". Ik nietsvermoedend naar de leraar en die wijst me op m'n bloedende en paars uitziende been. De andere kindjes natuurlijk allemaal vies en bang kijken, maar ik voelde er niks van (op dat moment) en dan interesseert het jezelf niet. Dus dat was wel een beetje een raar moment voor mij...
"Are you pondering what I'm pondering, Pinky?"
"Uh... yeah, Brain, but this time you wear the tutu!"
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:47:01 #29
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_27542780
is wou dat ik nog gym had. lekker beetje sporten, ballen naar nerds gooien, meisje met een natte handdoek meppen
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:47:03 #30
26777 MrTorture
pi_27542782
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

dan is het amateuristisch
Sprongtraining met trampoline, niets mis mee hoor
Vis een optie?
pi_27542791
brug met gelijke leggers waar je op je armen van voor naar achter moest zwaaien..ik deed het helemaal aan het uiteinde en maakt zoveel vaaart dat toen ik naar achter zwaaide ik de brug niet meer kon vasthouden dus ik vloog achterwaarts naar achter En flikkerde op mn rug op de poten van die brug En deed niet eens pijn!

Of met hoogspringen ik wou steeds hoger en hoger, op geegven moment flikkerde ik dus over het touwtje. Lig in het zand en wil weer omhoog komen; maar door mijn val trok het touwtje wat achter de paal bleef hangen :S de paal om, en deze kopte ik vol terug.. Gevolg een rood hoofd
Don't trust anyone else!
Trust me!
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:48:58 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_27542832
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:10 schreef Neohammer het volgende:
Op navolging van het redelijk geslaagde zwembad blunders topic nu eentje over de gymzaal. (het liefste natuurlijk schoolgym, want turners zijn eigenlijk net iets te profi. (alhoewel rekstok klateren ook amusant kan zijn.)

Anyway, ik start zelf weer:
Op de mavo heb ik heel vaak voetballen, volleyballen of basketballen tegen m'n hoofd gehad. Op een of andere manier moet ik dan altijd aan de term "bitchslap" denken.

Vreselijk: op een gelijke brug een koprol proberen te maken, en niet meer weten wat de brug is, en waar jezelf bent, dat moet er behoorlijk belachelijk uit hebben gezien.

Slecht voor je rug: de trampoline die in een keer niet meer wil veren. (dat je benen ongeveer terugstuiteren.)

Een zweefrol maken en daarbij zowat je nek breken, omdat je net niet goed genoeg je hoofd tegen je borst duwt.

Mijn radslagen waren ook niet je van het, maar het voelde wel stoer aan

Een handstand gone bad: zowat je polsen breken omdat je naar voren valt.

Ik heb er nog wel een aantal, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar die van jullie
we hadden een keer een soort trapeze gemaakt met een mat erop waar iedereen op kon zitten en dan schommelen. Viel ik daarvan af. Gymleraar trok me net op tijd weg, anders had ik die loodzware mat tegen m'n hoofd gehad
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:50:57 #33
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_27542897
Plat op je muil uit de ringen vallen omdat je net ff te vroeg loslaat, dat was toch wel mijn topblunder

Verder ook nog een keer mn enkelbanden opgerekt omdat ik in het blauwe deel van de trampoline sprong
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_27542983
Met voetbal. Ik rende op de keeper af die wilde uittrapen. Hij schoot mij vol op de neus. Ik stortte ter aarde. Terwjil iedereen zich over mij heen boog, rolde de bal heel langzaam wel over de doellijn
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:53:49 #35
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_27543004
Op de middelbare school moest je bij gym altijd een shirtje van school dragen met een zwarte gymbroek.
Had je dat niet bij dan kreeg je iets van de gymdocent om aan te doen.

Meestal kreeg je dus een gymshirtje van school en een zwart sportbroekje. Nou zat er bij mij in de klas een gast, grote bek altijd tegen docenten en hij had een kleine 75 kilo aan overgewicht. Toen hij z'n gymkleren was vergeten kreeg ie van de gymleraar een zwart stretch broekje maatje S ofzo.

Ik had nog nooit zoiets ranzigs gezien
pi_27543043
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef ___MDJ___ het volgende:
*knip*, rolde de bal heel langzaam wel over de doellijn
Dat zijn de mooie momenten van het leven. Gefeli!
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:55:29 #37
46473 Diovarus
BioHazard Warning
pi_27543064
dat ik ging sporten was mijn blunder
Ik ben niet te negatief, jij bent gewoon veel te positief. J&J
  woensdag 1 juni 2005 @ 13:56:30 #38
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_27543103
Boven in het touw geklommen.
Klasgenote begon aan touw te zwaaien, waardoor ik naar beneden gleed en een dikke brandwond aan de binnenkant van elk bovenbeen had
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_27543262
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:54 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Dat zijn de mooie momenten van het leven. Gefeli!
thnx, maar wel een week met een dikke blauwe neus gelopen. Ik was net een schrumpf
Just remember...if the world didn't suck, we'd all fall off
pi_27543469
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ballen naar nerds gooien
Ohja, dat was altijd zo leuk aan gym. Van die trieste jochies die vonden dat iedereen gym en al die kansloze balspelletjes gaaf en interessant moeten vinden.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:10:40 #41
88233 Steve
Still the best.
pi_27543604
Ik moest mijn handen gaan staan, en twee mensen langs mij moesten mijn benen dan vast houden. Na de zoveelste poging het eens goed te doen lukte het per ongeluk, maar de mensen die mijn benen moesten vastpakken hadden niet verwacht dat het mij zou lukken, dus viel ik als een hoopje in elkaar. dat deed behoorlijk pijn aan mij rug.

laat me dan ook niet turnen bij gym
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_27543837
hehe ballen gooien naar nedrs idd vooral met honkbal en dan zette je ze op honk 1 en dan steeds keihard een bal strak naar een hoof smijten!!
Don't trust anyone else!
Trust me!
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:21:38 #43
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_27543920
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef groggy het volgende:
hehe ballen gooien naar nedrs idd vooral met honkbal en dan zette je ze op honk 1 en dan steeds keihard een bal strak naar een hoof smijten!!
nou dat gaat me weer te ver. ze moeten geen hersenschudding krijgen (is dat met 1 of 2 s-en?)
pi_27544417
LOL, heerlijk, die blunder-topics.

Mijn hele gymtijd op school was een ramp... Ik had er een enorme hekel aan en kon ook niets echt goed doen eigenlijk. Nee, dan liever vakken waarbij je alleen je hersens moest gebruiken, dat ging me toch een stuk beter af, haha...

We moesten een keer een achterwaartse koprol maken in de ringen, maar dat durfde ik absoluut niet. Dus ik heel voorzichtig proberen, benen een beetje omhoog slingeren, en de gymlerares hielp mee om de juiste draai te krijgen...
En halverwege vond ik het zó eng worden dat ik gillend van paniek met beide benen op haar schouders bleef leunen en volstrekt niet meer vooruit te branden was.

Ik heb daar wel zo'n anderhalve minuut zo gehangen, helemaal verstijfd van angst, en maar blijven gillen de hele tijd, hahaha... Ze kon niks met me beginnen zo. Uiteindelijk heeft ze me toen voorzichtig omhoog geduwd, benen over m'n hoofd heen dus, zodat die koprol toch nog enigszins lukte, en toen ik die draai eenmaal gemaakt had liet ik me van pure angst op de grond vallen, op de mat die eronder lag. Pffffff, blij dat ik er van af was...

Ik krijg nog de slappe lach als ik eraan terugdenk!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:47:21 #45
26777 MrTorture
pi_27544743
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:18 schreef groggy het volgende:
da's geen blunder, da's gewoon triest
Vis een optie?
pi_27546329
O god, zoveel

- We moesten een keer een koprol maken in de ringen achteruit en ik kan dat dus niet
Toch proberen omdat het anders ook weer zo laf staat, val ik eruit, keihard op m'n stuitje
Iedereen gelijk kijken enzo

- Bal tegen mn hoofd ook vast wel een paar keer

- Uitglijden bij een honk tijdens softbal

- Duim gekneusd toen ik een handstand wou maken

- Tijdens hoogspringen achter dat touw blijven hangen zodat je keihard voorover valt en dat hele ding vervolgens ompleurt

En ehm, vast nog wel meer
pi_27546381
we gingen buiten softball spelen nou ik was aan bat, en ik sla die bal weg en ik wilde me bat naar achtergooien, kwam die tegen de leraar aan
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:33:00 #48
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_27546386
Wild hockeyen zonder cup is pijnlijk.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:34:38 #49
26777 MrTorture
pi_27546447
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:31 schreef sinaasappelsapje het volgende:
O god, zoveel
Jij bent best professioneel blunderes he?
Vis een optie?
pi_27546499
ik mag niet meer mee hockeyen met schoolgym ik was te fanatiek oja en sloeg een bal nog tegen iemands hoofd aan
damn die leraar haatte/haat me echt
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:37:38 #51
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_27546554
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef Jett het volgende:
we gingen buiten softball spelen nou ik was aan bat, en ik sla die bal weg en ik wilde me bat naar achtergooien, kwam die tegen de leraar aan
Bij ons heeft iemand wel eens een softbal tegen zijn kop gehad, zag er niet lekker uit

Ikzelf heb alleen maar een stuk of 3x een hockeystick in me smoel gehad
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')