abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:37:38 #51
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_27546554
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:32 schreef Jett het volgende:
we gingen buiten softball spelen nou ik was aan bat, en ik sla die bal weg en ik wilde me bat naar achtergooien, kwam die tegen de leraar aan
Bij ons heeft iemand wel eens een softbal tegen zijn kop gehad, zag er niet lekker uit

Ikzelf heb alleen maar een stuk of 3x een hockeystick in me smoel gehad
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_27546604
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:47 schreef MrTorture het volgende:
da's geen blunder, da's gewoon triest
Nee joh, dan ben je hardstikke cool.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_27546723
gast ging ff vogelnestje maken in de ringen, tyft ie eruit en licht dus op de grond,
wij met ze alle voor de grap ballen tegen hem aanschieten want hij lag daar in een scheur van het lachen (dachten wij) hij was eigenlijk moeilijk hard aan het janken , want later bleek dat ie bij die val ze been had gebroken
My wife made me join a bridge club. I jump off next Tuesday
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:44:47 #54
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_27546838
Vreselijk allemaal! Botbreuken, kneuzingen, schaaf, snij en brandwonden.... gym = fun !!
Ik was ook altijd erg blij als we apekooi gingen doen. Dan viel het niet zo op dat je uber slecht was

*Er liep hier net iemand voorbij die verdacht veel op Braun leek.
Hebridean Black project 90%
pi_27547236
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Op de middelbare school moest je bij gym altijd een shirtje van school dragen met een zwarte gymbroek.
Had je dat niet bij dan kreeg je iets van de gymdocent om aan te doen.

Meestal kreeg je dus een gymshirtje van school en een zwart sportbroekje. Nou zat er bij mij in de klas een gast, grote bek altijd tegen docenten en hij had een kleine 75 kilo aan overgewicht. Toen hij z'n gymkleren was vergeten kreeg ie van de gymleraar een zwart stretch broekje maatje S ofzo.

Ik had nog nooit zoiets ranzigs gezien
ik moest lachen

Ik heb eigenlijk geen blunders die ik me kan herrinneren, behalve 1 incident op de basisschool.

We hadden een hele strenge leraar van wie ik niet naar de wc mocht toen ik het vroeg. Heel de les gebleven, en vlak voor het eind van de les piste ik mn broek vol, dus ik mn gymkleding uit, ondergoed uit, en in mn nakie mn kleding in
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  woensdag 1 juni 2005 @ 16:00:30 #56
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_27547466
Stond ik voor een open goal, schoot ik tegen de lat.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_27547575
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 16:00 schreef gigant het volgende:
Stond ik voor een open goal, schoot ik tegen de lat.
dat gebeurt zelfs topvoetballers
pi_27547810
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:34 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Jij bent best professioneel blunderes he?
Ja
Ach ben ik toch nog ergens goed in
pi_27548297
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 15:42 schreef A.Powers het volgende:
gast ging ff vogelnestje maken in de ringen, tyft ie eruit en licht dus op de grond,
wij met ze alle voor de grap ballen tegen hem aanschieten want hij lag daar in een scheur van het lachen (dachten wij) hij was eigenlijk moeilijk hard aan het janken , want later bleek dat ie bij die val ze been had gebroken

bij ons vroeger toen we buiten gingen softballen had iemand onwijs ver geslagen dus hij liep achterlijk huppelend richting het thuishonk met zo'n instelling van kijk mij tof zijn. Toen gooide vanachter in het veld iemand die bal keihard terug en hij zag dat niet, want hij liep achterlijk te doen. Pprecies keihard op zn achterhoofd toen hij op et thuishonk wilde stappen UIT! En die kwam heel hard aan
pi_27550649
Aan de ringen hangen en dan los laten en precies met je tenen op de mat maar niet met je hakken, ik heb al te korte achilles pezen....dat deed aardig pijn ja
Slaan met slagbal is perfect alleen vangen
En gisteren lekker softballen op school groot grasveld, leraar doet ff voor hoe je moet slaan...poff ik zie die bal op me af komen en dan is het lastig na denken welke kant je op gaat springen, toen me maar om gedraait. Mooie roode plek op me kuit geworden...
En vorig jaar een jongen die de bal in z'n maag geslagen kreeg door de leraar.

Ik zie de post hierboven met softbal en dan huppelen, jongen uit mijn klas maakt altijd een koprol over de plaat als hij een homerun maakt
  woensdag 1 juni 2005 @ 18:33:05 #61
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_27551411
Ik ben een paar keer over de trampoline gestruikeld en ik ben een keer vast blijven zitten in de ringen.
En het ergste: Ik heb mijn vinger een keer verbrijzeld met honkbal... ik weiger er verder op in te gaan.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_27551758
* Ou-Tannu presteerde t nogal eens om de bal bij slagbal/softbal/ what ever kwijt te raken
pi_27552623
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu presteerde t nogal eens om de bal bij slagbal/softbal/ what ever kwijt te raken
hier gebeurt dat minimaal 1x per les... het lijkt wel alsof heel nederland 'en masse' tijdens Lo buiten gaat softballen... Dacht dat mijn school de enige rotterdamsche pauperschool is die dat doet...
pi_27553332
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 18:33 schreef boekenworm het volgende:
Ik ben een paar keer over de trampoline gestruikeld en ik ben een keer vast blijven zitten in de ringen.
En het ergste: Ik heb mijn vinger een keer verbrijzeld met honkbal... ik weiger er verder op in te gaan.
Hoe was dat gebeurt dat je vinger was verbrijzeld?
pi_27553346
dubbelpost
pi_27554026
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:15 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

hier gebeurt dat minimaal 1x per les... het lijkt wel alsof heel nederland 'en masse' tijdens Lo buiten gaat softballen... Dacht dat mijn school de enige rotterdamsche pauperschool is die dat doet...
nee dat doet elke school want het is goedkoop

zelf nooit echt geblunderd (deed niet zo actief mee).

maar iemand die bij me in de klas zat wel

ene keer met bokspringen 2 bokken overslaan en dan met je nek in de trampoline komen

zelfde les dan nog eens iemand die vol met zijn zak tegen de bok aan springt

iemand die zo`n zweefduik wou doen op zo`n dikke mat maar over de mat heen sprinkt en vol met zijn kanus over de vloer schuift.

met softbal natuurlijk een paar man een bal in zijn maag en zak gehad.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_27554641
hmm gym blunders
das mijn enige goede punt bij gym...

Bij een basketbal wedstrijd fanatiek op et verkeerde basket aflopen,
(ja, werd wel erg fanatiek toegejuigd.. athans dat dacht ik..)
dr recht voor staan niemand die je tegen houdt.. en dan ook nog missen! >_<
Jah dan krijg je wel een reputatie...

proberen nog een bal te redden en keihard tegen de muur aanlopen ...
of je kop stoten als je een pingpong balletje onder de tafel weg wil halen..
pi_27554782
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:19 schreef toetsel het volgende:
hmm gym blunders
das mijn enige goede punt bij gym...

Bij een basketbal wedstrijd fanatiek op et verkeerde basket aflopen,
(ja, werd wel erg fanatiek toegejuigd.. athans dat dacht ik..)
dr recht voor staan niemand die je tegen houdt.. en dan ook nog missen! >_<
Jah dan krijg je wel een reputatie...

proberen nog een bal te redden en keihard tegen de muur aanlopen ...
of je kop stoten als je een pingpong balletje onder de tafel weg wil halen..
of met basketbal recht in de hanen van de tegenstander passen (ofzo:P)
pi_27554884
Niet mijn blunder, maar toch:

Wij hadden op de basisschool altijd 1 jongen die heel hard kon gooien en heel hard kon slaan bij slagbal. En toen gingen we een keer slagbal (met zo'n plankje) doen in zo'n kleine gymzaal. Dus die jongen sloeg de bal keihard horizontaal ongeveer op kruishoogte de gymzaal in en raakte daarmee Guus in z'n kruis

Wij dachten ook dat ie moest lachen dus gingen we met z'n allen zingen:

Één minuuuuutje stilte voor de ballen van Guus, één minuutje stilte voor de ballen van Guus.
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_27554956
Via de trampolien naast de kast springen (Au)
Van de kast af donderen toen ik er op stond (Au)
Een bankje tussen mn benen hebben (Au)

woensdag 1 juni 2005 @ 20:28:20 #71
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_27554963
Met speerwerpen je eigen krachten niet kennen

Gevolg: auto gespiest
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:47:33 #72
102466 cappp
Ondertitel
pi_27555557
Duizenden keren bewustenloos zijn bij voetbal... Kreeg steeds die bal tegen mijn hoofd. Record was 30 seconden

Ook is een keer bij basketbal, stond ik daar met de bal, werd geblokt door 3 mensen. Dus ik hoor ergens achter me 'he Cappp, hier gooi die bal!' Dus ik pass hem blind naar achteren, is het iemand van de tegenstander, die een grol met me wou uithalen Nog nooit zo hard om mijn eigen stomheid gelachen
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:48:26 #73
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_27555572
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:

With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:51:26 #74
71089 blxxun
leve het leven !
pi_27555652
Tja, in militaire dienst voetballen. Ik deed fanatiek mee, en toen ik de bal had dacht ik : "verhip, ik kan scoren !!! " Zo gezegd, zo gedaan, alleen ...... in m`n eigen doel !!

Mijn `maten` wilde smeerworst van me maken (en nog meer van dat soort verwensingen waar men tegenwoordig staatsbescherming voor krijgt) . Ik heb snel twee doelpunten gemaakt in het goede doel, anders zat ik nu niet meer te fokken.. ...

Nooit meer over gepraat trouwens ......
Een vrouw is net een cryptogram...Geef me het antwoord, en ik snap er nog niks van...
pi_27556083
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 13:12 schreef TrumpingPimp het volgende:
Op je kop in de touwen hangen en dat dan je zak een stukkie uit je broek hangt!
Vind niemand dit dan grappig?

OT: Ik kan me nog wel eentje herinneren, uit de brugklas, niet van mij. Het meisje met de grootste borsten van de klas (werd later nog mijn vriendinnetje ) deed een handstand en haar t-shirt gleed af. En ze had een BH aan, wat hebben wij gelachen! Een BH
pi_27556209
Met het touw in de handen boven in het klimrek klauteren, touw helemaal onderaan vast houden en springen maar.
Ja, dat doet zeer.
pi_27556613
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:05 schreef Dirkh het volgende:
Met het touw in de handen boven in het klimrek klauteren, touw helemaal onderaan vast houden en springen maar.
Ja, dat doet zeer.
what where you thinking

pi_27556923
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef Zebbie het volgende:

[..]

what where you thinking
SUPERMANNNN
  woensdag 1 juni 2005 @ 21:28:08 #79
36666 Furious
animalist.
pi_27557167
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:15 schreef Zebbie het volgende:

[..]

what where you thinking
Waarschijnlijk niet verbijsterend veel.
Ik post om het posten.
pi_27557498
Gewoon denken dat je een salto kunt en dan keihard op je bek klappen
pi_27557614
ik heb trouwens maar 2 jaar gym gedaan
en dat was in de eerste en 2de
in de 3/4de heb ik 2 keer mee gedaan aan het eind van ieder jaar, want die vent zij van als je komt krijg je een 8 van me
pi_27557932
Mja nou zit ik wel op turnen maar vooruit...
Je zit op de brug ongelijk op de lage legger en je wilt naar die hoge toe zweven, grijp je net mis en pleur je zo pardoes op de grond.
Dat voelt heeeel dom.
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
  woensdag 1 juni 2005 @ 22:00:22 #83
121708 Neohammer
Acromantula in the works...
pi_27558445
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 21:48 schreef Dinamiet het volgende:
Mja nou zit ik wel op turnen maar vooruit...
Je zit op de brug ongelijk op de lage legger en je wilt naar die hoge toe zweven, grijp je net mis en pleur je zo pardoes op de grond.
Dat voelt heeeel dom.
Dit zie je ook vaak op de tv geloof ik, het voelt niet alleen heel dom, het ziet er ook geweldig (dom) uit! Kun je het een keertje filmen?
Hebridean Black project 90%
pi_27558972
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:00 schreef Neohammer het volgende:

[..]

Dit zie je ook vaak op de tv geloof ik, het voelt niet alleen heel dom, het ziet er ook geweldig (dom) uit! Kun je het een keertje filmen?
Ja klopt, zie je ook vaak op tv. Het is ook juist dé blunder die je wilt.. voorkomen omdat het superdom uit ziet.. zo droog en dan ist PLOF.
Maar nee, ik denk niet dat ik het voor je ga filmen
pi_27559032
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:13 schreef Dinamiet het volgende:

[..]

Ja klopt, zie je ook vaak op tv. Het is ook juist dé blunder die je wilt voorkomen omdat het superdom uit ziet.. Je komt met volle vaard aanvliegen concentreert je op die legger.. en je grijpt mis.. onwijs dom..
Maar nee, ik denk niet dat ik het voor je ga filmen
pi_27559240
Een heel recente blunder gebeurde gisteren. We waren aan het badmintonnen (dat was verplicht) en ik was zo fanatiek bezig dat ik het badmintonracket in mn oog parkeerde...

Verder was ik op de middelbare school altijd in voor een potje voetbal, maar aangezien alle jongens op voetbal zaten en ik niet, moest ik nog wennen aan de kracht waarmee ze de voetbal schopten. Dat mocht ik even ervaren met een geweldige aanvaring in mn gezicht. Toen zag ik duizend sterretjes.

En nog vroeger toen ik op turnen zat, deden we oefeningen met de kast. Dan doe je een goede handstand overslag op de kast en dan flikker je aan het eind van de mat af, zodanig dat je dr een gekneusde enkel aan over hield. (zwakke enkels he).
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_27560339
Sorry gebeurde iets vaags.
pi_27560433
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een heel recente blunder gebeurde gisteren. We waren aan het badmintonnen (dat was verplicht) en ik was zo fanatiek bezig dat ik het badmintonracket in mn oog parkeerde...

Verder was ik op de middelbare school altijd in voor een potje voetbal, maar aangezien alle jongens op voetbal zaten en ik niet, moest ik nog wennen aan de kracht waarmee ze de voetbal schopten. Dat mocht ik even ervaren met een geweldige aanvaring in mn gezicht. Toen zag ik duizend sterretjes.

En nog vroeger toen ik op turnen zat, deden we oefeningen met de kast. Dan doe je een goede handstand overslag op de kast en dan flikker je aan het eind van de mat af, zodanig dat je dr een gekneusde enkel aan over hield. (zwakke enkels he).
Je hebt ze geteld

pi_27560493
Ik had altijd de neest achterlijke smoezen om niet mee te doen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_27560537
-Meester hij heeft me geschopt ik kan niet gymen
-OK zie ik je volgende les .

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:06:29 #91
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_27561080
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:28 schreef Intergalactrick het volgende:

Ik heb het verhaal gehoord van iemand die bij iemand in de klas zat... ze waren aan het speerwerpen. Iedereen klaar, speren ophalen. Was er eentje zo stom om toch nog een speer te gooien. Meisje keek om, bats, speer door d'r oog
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_27561442
Met blokjesvoetbal mocht ik, na door een of andere aso onderuit te zijn gehald, een soort van strafschop nemen. Dus ik neem een aanloop, en struikel over de bal.

Verder heb ik een keer mijn enkel gekneusd, omdat we zo nodig touwtje moesten springen. Hoe nutteloos.
  woensdag 1 juni 2005 @ 23:55:45 #93
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_27562600
Als bij ons iemand met voetbal de bal hard tegen iemand aan schopte, dan moest de trapper tegen de muur, met z'n kont naar de degene die bal tegen zich aan kreeg.

Die mocht toen de bal schoppen xD
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 2 juni 2005 @ 00:10:09 #94
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_27562943
Op de middelbare school met ringzwaaien.
Dan ging er eentje zwaaien, en moest er iemand achter staan zeg maar om diegene soort van te vangen bij de afsprong.
Ik stond dus klaar om ene natasja op te vangen.
Springt ze af, en ipv haar bij haar heupen of zo vast te pakken om te stabiliseren (wat je normaal doet) krijg ik het voor elkaar om waar de hele klas bijstaat haar recht bij haar bortsen te grijpen.
Ik werd toen best rood. (zij ook trouwens)

Was in de 3e geloof ik.
.
..
...
....
  donderdag 2 juni 2005 @ 09:48:08 #95
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_27568034
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:40 schreef mister_dog het volgende:

[..]

Hoe was dat gebeurt dat je vinger was verbrijzeld?
'k Hou het op een ruzie met iemand met een knuppel.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_27571622
Ik heb een keer een klasgenoot zien struikelen over een mat en zo met dr mond op een rekstok zien vallen. Voortanden gebroken én een hapje uit de stok

Zelf een keer gymkleren vergeten. Bij de reservekleren kijken. Was alleen een regenbroek die tien maten te klein was. Softbal. Ik catchen, hurken dus. Bal wordt gegooid. Op het moment dat ik m vang opeens *RATS* scheur ik uit het kruis. De goden zij dank had ik een vrouwenboxer aan, anders sta je daar in je blote bever

Oh ja, en die klasgenoot die met softbal de knuppel nog in de zwaai van zich afwierp en hem dwars door een zonnebril midden in het oog van de gymlerares parkeerde. ZO'N blauw oog (maar het oog zat er nog...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_27573846
Ik wilde op een bank springen, maar toen glipte mn voet er net van af. Viel toen heel charmant bovenop die bank

Ook nog wel eens een paar keer (bijna) over een voetbal gestruikeld.
  donderdag 2 juni 2005 @ 13:10:37 #98
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_27574402
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 23:06 schreef Allantois het volgende:

[..]

Ik heb het verhaal gehoord van iemand die bij iemand in de klas zat... ze waren aan het speerwerpen. Iedereen klaar, speren ophalen. Was er eentje zo stom om toch nog een speer te gooien. Meisje keek om, bats, speer door d'r oog
Dat verteld iedere gymleraar om ze bang te maken. Je bent er dus ook ingetrapt
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_27574695
bij mij is een keer mijn gymbroek uitgescheurd in het midden.
  donderdag 2 juni 2005 @ 14:25:05 #100
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_27576984
Niet mijn blunder, wel vermeldenswaardig:

Klas was aan het rondjesrennen op de atletiekbaan. Na afloop laat een klasgenote zich op het valkussen bij de hoogspring-plaats vallen. Helaas was het betreffende kussen doorweekt van de regen.

Betreffend meisje had slechts een wit t-shirtje aan en duidelijk géén BH. Ze trok een hoop bekijks van de mannelijke aanwezigen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')