Hij staat op de FP. TS is het vast vergeten in z'n copy/paste haast.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:07 schreef vdo28 het volgende:
Het zal geheid ergens anders gestaan hebben maar waarom staat de maakster niet vermeld? Behalve bij eerste reactie?
quote:Nu zult u zich, na het lezen van deze inzichten afvragen wat u met deze informatie kunt.
Nou, helemaal niks.
Het vrouw gen is namelijk onveranderlijk en zelfs al weet je wat een vrouw bedoelt en beheers je straks de kunst om haar taal te begrijpen....we zullen altijd terugkomen met nieuwe methoden, die voor zoveel mogelijk verwarring zorgen.
Klopt.quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef kastanova het volgende:
Standaard blaatverhaaltje vol clichématige dooddoeners en nietszeggende opvullingen zonder daadwerkelijk ook maar íets te melden.
Dat zou op zich nog niet zo'n probleem zijn, ware het niet dat de schrijver ook maar het kleinste beetje gevoel voor humor totaal ontbeert, waardoor er slechts een gefrustreerd schrijfseltje van een zichzelf chronisch overschattend vrouwmens overblijft.
ik sta achter kastaquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef kastanova het volgende:
Standaard blaatverhaaltje vol clichématige dooddoeners en nietszeggende opvullingen zonder daadwerkelijk ook maar íets te melden.
Dat zou op zich nog niet zo'n probleem zijn, ware het niet dat de schrijver ook maar het kleinste beetje gevoel voor humor totaal ontbeert, waardoor er slechts een gefrustreerd schrijfseltje van een zichzelf chronisch overschattend vrouwmens overblijft.
quote:Women's Rule of Thumb: If it has tires or testicles, you're going to have trouble with it!
Reactie van een zichzelfoverschattende man, wie zegt dat ze het geheel serieus bedoelt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef kastanova het volgende:
Ja met beschreven stereoypes, maar zonder nieuwe invalshoeken, creativiteit of humor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef vdo28 het volgende:
Het is een heerlijk verhaal vol beschreven stereotyperingen...
Wat jij wilquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja met beschreven stereoypes, maar zonder nieuwe invalshoeken, creativiteit of humor.
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:03 schreef boekenworm het volgende:
Volgens mij missen potten dat gen...
Juistquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:50 schreef vidivici het volgende:
Dit is geen beschrijving van een vrouw maar van een meisje dat niet volwassen wil worden.
Wannebequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef SHE het volgende:
En idd, ik hoop nog heel lang onvolwassen te blijven![]()
Je blijft een MILF, maakt niet uit hoe onvolwassen je wil overkomen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef SHE het volgende:
En idd, ik hoop nog heel lang onvolwassen te blijven![]()
MILF leeftijd, dat is allesquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
Heeft SHE een kind? Nee toch?
nee dank jequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
Heeft SHE een kind? Nee toch?
Armen over elkaar, onder de borst, is non verbale communicatie wat zoveel betekent als " fuck off "quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef Aneurism het volgende:
Het enige vraagstuk waar ik mee speel, is waarom vrouwen soms hun armen over elkaar leggen en dit onder de borsten doen... Sommige beweren voor het gewicht, maar ik zag het laatst ook bij een vrouw die een a cup had..
ah daarom doe ik dat als ik geirriteerd ben en niets wil zeggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Armen over elkaar, onder de borst, is non verbale communicatie wat zoveel betekent als " fuck off "
Volgens mijn NLP docent is dat de reden idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah daarom doe ik dat als ik geirriteerd ben en niets wil zeggen
Ik zit nu met mijn benen over elkaar en wiebel uit automatisme met mijn voet... heb ik dus constant orgasmes zonder dat ik het in de gaten heb?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef SHE het volgende:
Als ze zachtjes met haar voet wiebelt, is ze recentelijk klaargekomen.
Wiebelt ze hard, dan is ze goed pissig
Dat zeg ik, is gerelateerd aan woede, spanning, irritatie. In elk geval een negatieve emotie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef DarkElf het volgende:
ik wiebel altijd als ik zit met mijn voeten, ik dacht meestal dat dat kwam door gespannenheid, verveling en/of irritatie
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:29 schreef MouseOver het volgende:
Grappige stukje. De hele taktiek wordt alleen een stuk minder effectief als het mannelijke deel van de bevolkiing er ook van op de hoogte is en de poot stijfhoudt. Vooral de opmerking "tief op snol, je stelt je aan en dat weet je verdomd goed" is vaak met een vertraging van 10 minuten ongelofelijk effectief.
ja zeker dat lieve snol erbij ja, je zou in de stront kunnen zakkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:29 schreef MouseOver het volgende:
Grappige stukje. De hele taktiek wordt alleen een stuk minder effectief als het mannelijke deel van de bevolkiing er ook van op de hoogte is en de poot stijfhoudt. Vooral de opmerking "tief op snol, je stelt je aan en dat weet je verdomd goed" is vaak met een vertraging van 10 minuten ongelofelijk effectief.
Maar waarom dan die armen over elkaar als je over straat loopt en als het ware 'ze' lift? Dus dat je ze draagt, ze omhoog duwt? Komt het omdat je niet een goeie bh hebt, omdat je een hele dag gelopen hebt en ze zwaar zijn... Als ik iemand duidelijk wil maken van fuck off, zou ik ze niet de lucht in duwen maar mijn armen er gewoon overheen leggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah daarom doe ik dat als ik geirriteerd ben en niets wil zeggen
oh dat doe ik niet, ik ben namelijk een boer die het liefst met haar handen in haar zakken looptquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Maar waarom dan die armen over elkaar als je over straat loopt en als het ware 'ze' lift?
Jep... Maar ik zie het steeds vaker op straat.... Ik ga vanmiddag wel effe foto's maken met mijn mobiel in adam.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat doe ik niet, ik ben namelijk een boer die het liefst met haar handen in haar zakken loopt
Niet dat ik dat vaak doe want het staat voor geen meter, dus meestal hou ik lekker girly like mijn tas vast met 1 hand..
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef Aneurism het volgende:
Maar waarom dan die armen over elkaar als je over straat loopt en als het ware 'ze' lift? Dus dat je ze draagt, ze omhoog duwt? Komt het omdat je niet een goeie bh hebt, omdat je een hele dag gelopen hebt en ze zwaar zijn... Als ik iemand duidelijk wil maken van fuck off, zou ik ze niet de lucht in duwen maar mijn armen er gewoon overheen leggen.
Armen over elkaar, deze gezamelijk over elkaar op de onderzijde van de ribbenkast laten rusten. Vervolgens deze twee armen gezamelijk omhoog duwen waardoor de vleeselijke massa, genaamd borsten, omhoog word gestuwd. Dit tot een effect heeft dat meestal, afhankelijk van BH, deze borsten tot een hoogte van 5-10 cm omhoog duwt. Vergelijkbaar met een product dat kan worden gekocht, genaamd: Pushup BHquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik weet werkelijk niet waarover je het hebt. Vrouwen die met de armen gekruist rondlopen of wat moet ik me er bij voorstellen ?
K, het mocht misschien iets subtieler, maar geef toe: vrouwen weten het vaak zelf ook wel als ze onuitstaanbaar bezig zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja zeker dat lieve snol erbij ja, je zou in de stront kunnen zakken
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
ik weet werkelijk niet waarover je het hebt. Vrouwen die met de armen gekruist rondlopen of wat moet ik me er bij voorstellen ?
Nee, maar ze kijkt wel boos. Dat liften is verder een bijkomstigheid, het gaat om de uitstralingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:31 schreef DarkElf het volgende:
ja maar ze lift ze niet
Elke dag worden er nutteloze onderzoeken uitgevoerd naar bijvoorbeeld de effecten van fastfood op minderjarigen... Laat ze eens nuttig onderzoek doen: Het liften van borsten door vrouwen en de psychologische gedachtengang hierachter.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:50 schreef DarkElf het volgende:
ik weet wat je bedoelt hoor, zie het idd ook vaak. Geen idee waarom ze dat doen.
volgens mij hebben ze het dan gewoon koudquote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:45 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Maar waarom dan die armen over elkaar als je over straat loopt en als het ware 'ze' lift? Dus dat je ze draagt, ze omhoog duwt? Komt het omdat je niet een goeie bh hebt, omdat je een hele dag gelopen hebt en ze zwaar zijn... Als ik iemand duidelijk wil maken van fuck off, zou ik ze niet de lucht in duwen maar mijn armen er gewoon overheen leggen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het dan gewoon koud
als ik een vest aan heb bv en geen jas en het dan te koud heb, ga ik zo lopenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:16 schreef Aneurism het volgende:
[..]De conclussie heb ik eigenlijk getrokken toen ik vorig weekend (zaterdag) in het vondelpark zat en vrouwen voorbij zag wandelen die zo liepen... Het was niet echt koud...
Maar jij doet het als het koud is?
Dat is een vechthouding die ze aanneemt, zovan 'wat jullie kunnen, kan ik ook'.quote:
Offtopic: Met je armen over elkaar lopen lijkt me niet erg comfortabel en praktisch... je houdt je lichaam stijf op die manier, en stel je voor je struikelt en valt op je snufferd.. kan je je mooi niet opvangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat doe ik niet, ik ben namelijk een boer die het liefst met haar handen in haar zakken loopt
Niet dat ik dat vaak doe want het staat voor geen meter, dus meestal hou ik lekker girly like mijn tas vast met 1 hand..
Ach, die 'goede schrijvers' zijn ook niet van begin af aan zo 'goed' geweest.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
De ultieme meligheid. Ik heb echt niet een keer gelachen, alleen goede schrijvers kunnen van een dergelijk uitgemolken thema iets maken dat het lezen waard is.
Betaling is niet echt een criterium, vind ik. Daarbij, als iedereen het met elkaar eens is, is er hier ook niets te beleven.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:03 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, die 'goede schrijvers' zijn ook niet van begin af aan zo 'goed' geweest.
We hebben het hier over een column waar de waarschijnlijk relatief onervaren schrijfster, zover ik weet, niks voor betaald krijgt. Zoiets afzeiken is dan imo gewoon een beetje te makkelijk. Zeg dan gewoon niets.
Dat wel ja. En dat is jammer, want dat leidt af.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:46 schreef milagro het volgende:
rommelig geschreven.
Zegguh dit ging toch meer om een lijstje rondom het levende schilderijtje ?quote:
denk het ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:54 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze het dan gewoon koud
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk het ookof miss willen ze gaan rennen en willen ze niet dat alles ze om de oren flapt?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |