ik sta achter kastaquote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef kastanova het volgende:
Standaard blaatverhaaltje vol clichématige dooddoeners en nietszeggende opvullingen zonder daadwerkelijk ook maar íets te melden.
Dat zou op zich nog niet zo'n probleem zijn, ware het niet dat de schrijver ook maar het kleinste beetje gevoel voor humor totaal ontbeert, waardoor er slechts een gefrustreerd schrijfseltje van een zichzelf chronisch overschattend vrouwmens overblijft.
quote:Women's Rule of Thumb: If it has tires or testicles, you're going to have trouble with it!
Reactie van een zichzelfoverschattende man, wie zegt dat ze het geheel serieus bedoelt?quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:51 schreef kastanova het volgende:
Standaard blaatverhaaltje vol clichématige dooddoeners en nietszeggende opvullingen zonder daadwerkelijk ook maar íets te melden.
Dat zou op zich nog niet zo'n probleem zijn, ware het niet dat de schrijver ook maar het kleinste beetje gevoel voor humor totaal ontbeert, waardoor er slechts een gefrustreerd schrijfseltje van een zichzelf chronisch overschattend vrouwmens overblijft.
Ja met beschreven stereoypes, maar zonder nieuwe invalshoeken, creativiteit of humor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:17 schreef vdo28 het volgende:
Het is een heerlijk verhaal vol beschreven stereotyperingen...
Wat jij wilquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja met beschreven stereoypes, maar zonder nieuwe invalshoeken, creativiteit of humor.
Gelukkig wel!quote:Op woensdag 1 juni 2005 19:03 schreef boekenworm het volgende:
Volgens mij missen potten dat gen...
Juistquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:50 schreef vidivici het volgende:
Dit is geen beschrijving van een vrouw maar van een meisje dat niet volwassen wil worden.
Wannebequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef SHE het volgende:
En idd, ik hoop nog heel lang onvolwassen te blijven![]()
Je blijft een MILF, maakt niet uit hoe onvolwassen je wil overkomen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:31 schreef SHE het volgende:
En idd, ik hoop nog heel lang onvolwassen te blijven![]()
MILF leeftijd, dat is allesquote:Op donderdag 2 juni 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
Heeft SHE een kind? Nee toch?
nee dank jequote:Op donderdag 2 juni 2005 12:52 schreef Copycat het volgende:
Heeft SHE een kind? Nee toch?
Armen over elkaar, onder de borst, is non verbale communicatie wat zoveel betekent als " fuck off "quote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:09 schreef Aneurism het volgende:
Het enige vraagstuk waar ik mee speel, is waarom vrouwen soms hun armen over elkaar leggen en dit onder de borsten doen... Sommige beweren voor het gewicht, maar ik zag het laatst ook bij een vrouw die een a cup had..
ah daarom doe ik dat als ik geirriteerd ben en niets wil zeggenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Armen over elkaar, onder de borst, is non verbale communicatie wat zoveel betekent als " fuck off "
Volgens mijn NLP docent is dat de reden idd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah daarom doe ik dat als ik geirriteerd ben en niets wil zeggen
Ik zit nu met mijn benen over elkaar en wiebel uit automatisme met mijn voet... heb ik dus constant orgasmes zonder dat ik het in de gaten heb?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:04 schreef SHE het volgende:
Als ze zachtjes met haar voet wiebelt, is ze recentelijk klaargekomen.
Wiebelt ze hard, dan is ze goed pissig
Dat zeg ik, is gerelateerd aan woede, spanning, irritatie. In elk geval een negatieve emotie.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:09 schreef DarkElf het volgende:
ik wiebel altijd als ik zit met mijn voeten, ik dacht meestal dat dat kwam door gespannenheid, verveling en/of irritatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |