Dan zul je altijd zien dat, uh....quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:55 schreef Jonnetje het volgende:
Even wat anders... Ik KÁN vandaag niet bevallen...
De hele straat is afgezet en als ik de voordeur open en naar buiten loop, flikker ik over een lange tafel heen. Er is nu nog een stukje open maar om drie uur zit ik praktisch in mijn huis opgesloten!
Hee, ben jij al lang reviewer? Heb ik nooit gezien!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:06 schreef Randa_v het volgende:
Ik had tot vandaag eigenlijk nog niks voor de baby gekocht. Maar toen ik vandaag bij de zeeman naar binnenliep en bij de babyspullen ging kijken. Stond er een grote mand met sokjes. En ja sokjes van Winnie de Pooh of Tijgertje kan ik niet laten liggen. Dus 2 paar met Pooh, 1 met Tijgertje en 1 met Tweety waren uiteindelijk mijn aankoop. Zo heb ik nu pas 7 paar sokjes en 1 rompertje voor de bay in bezit. Echt veel!![]()
![]()
Nee, vandaag pas begonnen. Ik ga boeken reviewen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hee, ben jij al lang reviewer? Heb ik nooit gezien!
Wat review je precies?
Leuk zeg! Zou ik ook wel willen (gewone romans dan he, geen ingewikkelde boeken!)Succes daarmee!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Nee, vandaag pas begonnen. Ik ga boeken reviewen.
up and down.. soms een dagje dat het gaat.. maar soms ook weer niets als spugen.. en moe zijn.. maar beetje pogen te genieten van de "betere" dagen .. ach wel bijna de "magische"drie maandne grens bereikt.. misschien dat het binnenkort overgaat.. en zo niet.. zien we dan welquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Anitra het volgende:
Neva hoe is het met jou?
zin om ff te msn-en
Bed aan het voeteneind een stukje naar boven doen en een Klazien uit Zalk tip een stukje zeep onder je voeteneind waarom no idea (meer het baadt het niet dan schaadt het niet) heb deze tip wel van meerdere mensen gehoord.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand hier trouwens tips tegen kuitkramp? Ik had er altijd wel af en toe last van 's nachts, maar tegenwoordig is het elke nacht raak, in beide kuiten (normaal alleen in m'n linkerkuit). Ik voel het vaak aankomen en kon het vroeger altijd wegdrukken door m'n hak naar beneden te duwen, maar dat helpt niet meer.
Overdag kan ik dus niet lopen van de pijn in m'n kuiten en 's nachts tijdens de kramp krijg ik schreeuwneigingen. Iemand tips ter voorkoming?
Overigens drink ik genoeg melk (3 glazen per dag) en eet ik kaas en alles. Ik hoorde van iemand dat het kan komen door kalkgebrek, maar kan me haast niet voorstellen dat ik dat heb!
Nee, geen grote boekverslinder als ik mij met jou moet vergelijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Anitra het volgende:
randa ook zo'n boekverslinder? Ik lees gemiddeld 2 boeken per week
Ik ken deze tip ook van een yogaleraar en het hielp erg goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:41 schreef bixister het volgende:
magnesium(-tabletten), schijnt ook te helpen tegen kramp. werd dat niet in Duitsland voorgeschreven phileine?
In de Wij-jonge ouders van deze maand worden magnesium malaat of calciumtabletten aangeraden bij kuitkrampen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:41 schreef bixister het volgende:
magnesium(-tabletten), schijnt ook te helpen tegen kramp. werd dat niet in Duitsland voorgeschreven phileine?
lezen kan ik wel maar dat schrijven over boekenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:30 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Nee, geen grote boekverslinder als ik mij met jou moet vergelijken. Maar de boeken vliegen er in mijn huishouden zowieso wel doorheen. Als reviewer moet je 2 per maand lezen en dat geeft voor mij absoluut geen problemen. Ik lees en schrijf heel graag.
Bah, mijn maag voelt wat misselijk dus even opgestaan. Leuk die regelmatige nachtelijke uurtjes.
Ik was daarstraks mijn taille aan het meten en vond het idee van 90 cm ineens heel raar. Toch even teruggezocht hoeveel cm het in het begin was. 80cm. Mmm, word ik echt dikker?Grappig en raar tegelijk eigenlijk. Ik zie het zelf niet namelijk. Magneet zegt het wel, en het blijkt.
Leuk hoor. En de tijd ga zo snel.Over een half jaar kan ik al een babytje in mijn armen hebben.
![]()
Anitra, ik heb er al van 6 en 9 weken met nauwelijks verschil. Er is nog niet veel te zien. Met 12 weken, maandag wordt er weer een foto gemaakt. Maar daarop zal ook nog weinig te zien zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:49 schreef Anitra het volgende:
[..]
lezen kan ik wel maar dat schrijven over boeken. Succes met revieuwen!!!
Drom moet je ook buikfoto's maken randa!! Want dan kan jezelf het verschil zien. Als je die dan neemt iedee keer op dezelfde plek en dezelfde houding, Ladybos had toen een hele mooie serie, dan zie je het verschil zelf ook.
Ingrid, wij hebben met 18 weken al een 3D echo laten maken, toen was het al helemaal geweldig!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:42 schreef Ingrid19 het volgende:
Is een pretecho echt een aanrader? 2d of 3d. Is het echt zo leuk? En wanneer kun je dan het beste heen? Met 20 weken? Wij denken er over na. Ligt ook een beetje aan de kosten.
Weet iemand toevallig een adresje in Drenthe? Ik kan alleen iets in Groningen vinden, is ook goed. Maar prijzen vergelijken is ook handig.
Verder weinig beleefd. Voel me goed! Morgen personeelsfeest met BBQ, ik durf het niet aan om vlees te nemen. Gelukkig zijn er ook groentenspiesen!
hihi.. jullie willen het veel te graag wetenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:56 schreef renzell het volgende:
Zeg Vicky, anders vertel je het toch gewoon.... vinden wij helemaal niet erg hoor!![]()
Glenn was 'alleen' maar groot. Gelukkig natuurlijk, maar hij moest wel 24 uur ter observatie blijven. Dus het eerste nachtje zonder hem moeten slapen. Ach ja, ik lag aan de morfinepomp dus echt veel heb ik van die nacht ook niet meegekregen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Leah het volgende:
EW, was het nou zo dat Glenn een lage bloedsuikerspiegel bij zijn geboorte had? Of was ie "alleen" maar groot?
dat vroeg ik mij nou ook net af!quote:Op zondag 12 juni 2005 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Jonnetje!
Waar hang jij uit vandaag? Doe eens melden!
Lekker uitslapen en lang onder de douche hangeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn......quote:Op zondag 12 juni 2005 14:17 schreef jessie het volgende:
Jonnetjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee wat doe je??????
De voorspelling was 14 juni Toch?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:37 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Lekker uitslapen en lang onder de douche hangeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennn......
Guppie vind het volgens mij iets te lekker daar binnen..
Hij of zij heeft nog niet echt zin om buiten te komen kijken...
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |