Dan zul je altijd zien dat, uh....quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:55 schreef Jonnetje het volgende:
Even wat anders... Ik KÁN vandaag niet bevallen...
De hele straat is afgezet en als ik de voordeur open en naar buiten loop, flikker ik over een lange tafel heen. Er is nu nog een stukje open maar om drie uur zit ik praktisch in mijn huis opgesloten!
Hee, ben jij al lang reviewer? Heb ik nooit gezien!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:06 schreef Randa_v het volgende:
Ik had tot vandaag eigenlijk nog niks voor de baby gekocht. Maar toen ik vandaag bij de zeeman naar binnenliep en bij de babyspullen ging kijken. Stond er een grote mand met sokjes. En ja sokjes van Winnie de Pooh of Tijgertje kan ik niet laten liggen. Dus 2 paar met Pooh, 1 met Tijgertje en 1 met Tweety waren uiteindelijk mijn aankoop. Zo heb ik nu pas 7 paar sokjes en 1 rompertje voor de bay in bezit. Echt veel!![]()
![]()
Nee, vandaag pas begonnen. Ik ga boeken reviewen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hee, ben jij al lang reviewer? Heb ik nooit gezien!
Wat review je precies?
Leuk zeg! Zou ik ook wel willen (gewone romans dan he, geen ingewikkelde boeken!)Succes daarmee!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Nee, vandaag pas begonnen. Ik ga boeken reviewen.
up and down.. soms een dagje dat het gaat.. maar soms ook weer niets als spugen.. en moe zijn.. maar beetje pogen te genieten van de "betere" dagen .. ach wel bijna de "magische"drie maandne grens bereikt.. misschien dat het binnenkort overgaat.. en zo niet.. zien we dan welquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Anitra het volgende:
Neva hoe is het met jou?
zin om ff te msn-en
Bed aan het voeteneind een stukje naar boven doen en een Klazien uit Zalk tip een stukje zeep onder je voeteneind waarom no idea (meer het baadt het niet dan schaadt het niet) heb deze tip wel van meerdere mensen gehoord.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef Fuente het volgende:
Heeft iemand hier trouwens tips tegen kuitkramp? Ik had er altijd wel af en toe last van 's nachts, maar tegenwoordig is het elke nacht raak, in beide kuiten (normaal alleen in m'n linkerkuit). Ik voel het vaak aankomen en kon het vroeger altijd wegdrukken door m'n hak naar beneden te duwen, maar dat helpt niet meer.
Overdag kan ik dus niet lopen van de pijn in m'n kuiten en 's nachts tijdens de kramp krijg ik schreeuwneigingen. Iemand tips ter voorkoming?
Overigens drink ik genoeg melk (3 glazen per dag) en eet ik kaas en alles. Ik hoorde van iemand dat het kan komen door kalkgebrek, maar kan me haast niet voorstellen dat ik dat heb!
Nee, geen grote boekverslinder als ik mij met jou moet vergelijkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Anitra het volgende:
randa ook zo'n boekverslinder? Ik lees gemiddeld 2 boeken per week
Ik ken deze tip ook van een yogaleraar en het hielp erg goedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:41 schreef bixister het volgende:
magnesium(-tabletten), schijnt ook te helpen tegen kramp. werd dat niet in Duitsland voorgeschreven phileine?
In de Wij-jonge ouders van deze maand worden magnesium malaat of calciumtabletten aangeraden bij kuitkrampen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:41 schreef bixister het volgende:
magnesium(-tabletten), schijnt ook te helpen tegen kramp. werd dat niet in Duitsland voorgeschreven phileine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |