Bij Charmed moest Net5 stoppen omdat ze gelazer kregen met the WB. Ze liepen namelijk maar 2 afleveringen achter op Amerika met Charmed, en dat vond the WB niet zo leuk...quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:32 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er in Belgie iig wel aan gedacht, die zijn toch op hetzelfde punt gestopt?
Ik dicht Net5 wat dat betreft niet al te veel toe, die schijnen toch ook te knippen in bijvoorbeeld Will en Grace, en stopten met Charmed ook op de raarste punten
zo'n vriendin wil ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef bluzh het volgende:
Zonder ooit een aflevering gezien te hebben had ik de serie al geboycot. Toen mijn vriendin met een dvd kwam aanzetten heb ik toch maar besloten de 1e aflevering te bekijken.... Jezus... in 3 dagen 23 afleveringen bekeken... Viel me dus alles mee: Leuke serie met humor om te lachen. Nu maar weer tot september wachten voor aflevering 24
Waarom zou je een serie boycotten zonder überhaupt een aflevering gezien te hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef bluzh het volgende:
Zonder ooit een aflevering gezien te hebben had ik de serie al geboycot...
ah, das al over een kleine maandquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:38 schreef MadGuy het volgende:
6 September nieuwe afleveringen als ik het wel heb!
Ik begrijp dat niet helemaal. Ik heb die dvd dus ook van de gids en er staat gewoon een soort van compilatie op van alles wat al geweest is, misschien dat er 1 of 2 dingen waren die ik niet gezien had of bedoel jequote:Op donderdag 1 september 2005 17:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die "oude" trailer staat ook op de Veronica Magazine DVD..
LET OP: Er zitten wel giga spoilers in die aflevering die erop staat!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het wel leuk om die dvd even te bekijken, want je zit er weer goed in voor de nieuwe afleveringen.
quote:Op donderdag 1 september 2005 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Erg veel spoilers staan er idd niet op die dvd. Bovenstaande dus enje hebt gelijk, volgens mij was dat idd ook nieuw. Ik had eigenlijk gehoopt dat er gewoon een echte speciale aflevering op de dvd zou staan, bv die met Oprah WinfreySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vond het wel leuk om die dvd even te bekijken, want je zit er weer goed in voor de nieuwe afleveringen.Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
Het enige wat ik trouw volg is DH; ben blij dat de zomerstop er eindelijk op zit!quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:38 schreef Aventura het volgende:
Jippie! Ik heb werkelijk al weken geen TV meer gekeken maar nu begint Net 5 weer met die ouderwetse wijvenavonden (SATC, Gilmore Girls, DH)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toch weer een topmomentquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Tokay het volgende:
Ik heb echt keihard gelachen toen Susan op haar knieën terug naar huis kroop.![]()
quote:John Rowland: This is great. Got tons of homework tonight. It's always easier to concentrate after sex.
Gabrielle: Well, I'm glad I could help. Education's very important.
Waarom zenden ze zoiets nu hier niet uit??? Leuk om te zienquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef MadGuy het volgende:
http://abc.go.com/primetime/desperate/
Leuke, gelikte promo! Juicy, zou ik zelfs zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |