Hmmmm, de belangrijkste ontwikkelingen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef MaJo het volgende:
Onvoorstelbaar... Maanden heb ik gewacht op het moment dat DH weer begint. En wat gebeurd er? Ik vergeet het gewoonKan iemand vertellen wat er gebeurd is of is er ergens een samenvating te vinden? Ik baal echt heel erg...
Wordt deze aflevering nog herhaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef Little_Acorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten om spoiler te lezen![]()
En nog een kleine toevoeging op het bovenstaande, terwijl ze in zijn huis die video aan het bekijken waren, kwam Paul thuis. Susan kon nog net de tv uitzetten en de videoband eruit halen, maar toen ze allebei achter de bank doken liet ze per ongeluk de videoband los die in een plooi van de bank terechtkwam. Paul ging op die bank zitten en Edie kwam gauw van achter de bank te voorschijn, ze had als zijn makelaar de sleutel van zijn huis en die zou ze nog komen terugbrengen, en toen hij vroeg waarom ze 's avonds laat in zijn huis was begon ze hem te verleiden en loog ze tegen hem dat ze hem aantrekkelijk vond. Terwijl ze hem zoende kroop Susan snel het huis uit. Toen Susan weg was zei Edie dat het haar speet dat ze zich zo had laten gaan en wilde ook weggaan, maar Paul zei dat hij zich juist gevleid voelde en wilde nog wel even doorgaan, whaha. Toen Edie ook weg was en Paul weer op de bank zat, vond hij daar de videoband, waardoor hij dus weet dat Edie die band heeft ontdekt.quote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef Tokay het volgende:
*Edie heeft als makelaar de sleutel van het huis van Paul Young (de weduwnaar van Mary-Alice), en na een avondje stappen besluiten zij en Susan Mayer zijn huis te doorzoeken, omdat ze vinden dat hij zich verdacht gedraagt. Ze vinden een oude videoband met daarop Mary-Alice in haar vorige leven (als verpleegster, onder een andere naam), en wie staat er naast haar? De zus van de vermoorde Mrs. Huber.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef Little_Acorn het volgende:Nu snap ik er nog minder vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef Little_Acorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vertel meer! Ben onwijs nieuwsgierig maar heb geen zin om de afleveringen te downloadenMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef MaJo het volgende:
De zoon van Bree naar een heropvoedingskamp. Weten zijn ouders nou al dat hij op jongens valt?
Dat dacht ik inderdaad alquote:
Zo uit mijn hoofd aflevering 17quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Degene die ik zojuist gemist hebWeet iemand daar de afleverings-nummer van? Ik zit hem nu in de veronica gids op te zoeken, maar ik kan het nergens zien
quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef Little_Acorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat begon ik dus al te vermoeden![]()
Maar waarom en hoe???
Wat is dit toch een geweldige serie
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Bedankt, dan kan ik die ook ergens vandaan kapen (Is dat nou illegaal? Ik bedoel, ik betaal per slot van rekening wel kijk en luistergeld over deze aflevering... en ik zal het bestand na het kijken keurig deleten hoorquote:
Misschien komt dat tijdens dat strafkampje welquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad alRaar trouwens dat dat verder nog niet terug is gekomen, behalve in zijn gedrag dan...
Gelukkig staat er een hek omheenquote:Op woensdag 14 september 2005 08:56 schreef Apfel het volgende:
Beetje je moeder laten struikelen en in het gezicht spugen.![]()
![]()
Martelkamp ipv heropvoedingskamp![]()
Nee, natuurlijk niet, want ze heeft niet gehoord wat mama zei voordat ze dood ging, omdat de zuster een koptelefoon op had met muziek.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer leeeuk jaBen benieuwd of die ene zuster het nog naar buiten gaat brengen dat Gabrielle vreemd gaat.
En er staat ook nog elektriciteit op ook nogquote:Op woensdag 14 september 2005 09:02 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Gelukkig staat er een hek omheen
Ben jij ook zo'n tuig dan? Bree had 'm best wat harder aan mogen pakken, van mij. Maar wel mooi dat Rex eindelijk ook eens voor Bree op kwam.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:16 schreef Nory het volgende:
Gelukkig is mijn moeder niet hetzelfde als Bree.![]()
Nee, ik ben heel braaf hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 13:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n tuig dan? Bree had 'm best wat harder aan mogen pakken, van mij. Maar wel mooi dat Rex eindelijk ook eens voor Bree op kwam.
Jammer dat er deze week niets nieuws over Mary-Alice kwam. Maar verder heel erg gave aflevering..
Nee hoor, hun dochter is toch ook niet zo?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:15 schreef Nory het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel braaf hoorZie mijn bovenstaande bericht. Met zo'n moeder & vader moet je wel gewoon zo worden
![]()
Nou, ook niet echt bepaald een lieverdje.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:57 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Nee hoor, hun dochter is toch ook niet zo?
Die was ook verbeterd -korte tijd-. Ze krijgen natuurlijk ge d van het ziekenhuis omdat ma Solis zomaar uit haar bed kon komen en zelfs ongezien bij het trappenhuis kon komen en daar te pletter viel. Gabrielle ging natuurlijk informeren en nu willen ze haar de mond snoeren.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Leeft ma Solis niet nog gewoon en hebben ze de verkeerde begraven ofzo want waarom krijgt ze anders geld van dat ziekenhuis? En in mijn gids stond dat de situatie van ma Solis verbeterde
who cares?quote:Op woensdag 14 september 2005 07:47 schreef Geqxon het volgende:
Ook goedMaar het gaat erom dat ik aan iemand (casema?) geld heb betaald om deze aflevering te mogen zien. Mag ik hem dan ook downloaden, om vervolgens na het bekijken de aflevering weg te gooien?
Gabrielle ging informeren of iemand toevallig haar dirty little secret van Mama Solis had vernomen voor ze dood ging. Zij wist natuurlijk ook dondersgoed dat dat het laatste zou zijn wat Ma Solis zou doen voor haar dood, verknocht als ze was aan haar zoon. Het ziekenhuis dacht echter dat ze kwam om een schuldige voor haar dood te zoeken, en wilden haar afkopen. Hilarisch misverstand.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:53 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Die was ook verbeterd -korte tijd-. Ze krijgen natuurlijk ge d van het ziekenhuis omdat ma Solis zomaar uit haar bed kon komen en zelfs ongezien bij het trappenhuis kon komen en daar te pletter viel. Gabrielle ging natuurlijk informeren en nu willen ze haar de mond snoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze spoiler gaat over deze aflevering![]()
Dat Gaby gelukzalig in de armen van haar tuinman ligt...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Wat was dat shot ook alweer?
Ja, dan is ze straks natuurlijk zwanger en weet ze niet van wiequote:Op woensdag 21 september 2005 10:27 schreef MadGuy het volgende:
Oh ja, haha. Maar dat zag je al een beetje aankomen doordat ze terugkwamen op het verwisselen van de pil door Carlos...
Ja, vreemd. Zach als soort jonge Kelly, wie had dat gedacht? Zou 'ie nog een spleetje hebben?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Geqxon het volgende:
Ben ik nou de enige die het raar vind dat Zach's oorspronkelijke naam Dana is, en het me helemaal niks boeit van Gabrelle??
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:07 schreef Fratz het volgende:
ik heb de laatste aflevering gemist! iemand een kleine samenvatting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]Dank je! Nou ben ik weer bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:22 schreef Geqxon het volgende:
Nog even wat op een rijtje, dit verhaaltje is niet helemaal compleet:ik zie het wel weer, ik heb weer van alles gemist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die aflevering komt vast nog een keer op belgië, kan ik hem alsnog kijken.
komt de serie trouwens ook op dvd? iemand die dat weet?There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
Dana is een naam voor zowel een jongen als een meisje, dus dat zegt nog niks over het geslacht van Zachquote:Ja, vreemd. Zach als soort jonge Kelly, wie had dat gedacht? Zou 'ie nog een spleetje hebben?
Als het een meisje is, vind ik het wel zielig voor Juliequote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dana is een naam voor zowel een jongen als een meisje, dus dat zegt nog niks over het geslacht van Zach
gaaaaaf! dan komtie hier ook vast snel uit! leuk!quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Jep, de eerste serie is - in de VS in ieder geval - uit op DVD...
Klopt, ik heb hem besteld. Kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef MadGuy het volgende:
Jep, de eerste serie is - in de VS in ieder geval - uit op DVD...
Andrew is een soort Damian van The Omen. Duivels ventje.quote:
"But God prefers you stick to vanilla"quote:Op woensdag 28 september 2005 10:41 schreef Geqxon het volgende:
"But sometimes, I prefer the chocolate"
''I don't believe in God''quote:Op woensdag 28 september 2005 11:55 schreef MadGuy het volgende:
[..]
"But God prefers you stick to vanilla"
Oeh, mooi. Want ik ben vanavond niet thuis en heb mn video al een tijd geleden weggegeven. Kunnen ze dat bij GG vanavond ook even doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond geen reguliere aflevering van DH, maar een samenvattingsaflevering die vertelt wat er tot nu toe gebeurd is. Precies dezelfde als die op de dvd die bij de Veronicagids zat, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |