Hmmmm, de belangrijkste ontwikkelingen...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:04 schreef MaJo het volgende:
Onvoorstelbaar... Maanden heb ik gewacht op het moment dat DH weer begint. En wat gebeurd er? Ik vergeet het gewoonKan iemand vertellen wat er gebeurd is of is er ergens een samenvating te vinden? Ik baal echt heel erg...
Wordt deze aflevering nog herhaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef Little_Acorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet laten om spoiler te lezen![]()
En nog een kleine toevoeging op het bovenstaande, terwijl ze in zijn huis die video aan het bekijken waren, kwam Paul thuis. Susan kon nog net de tv uitzetten en de videoband eruit halen, maar toen ze allebei achter de bank doken liet ze per ongeluk de videoband los die in een plooi van de bank terechtkwam. Paul ging op die bank zitten en Edie kwam gauw van achter de bank te voorschijn, ze had als zijn makelaar de sleutel van zijn huis en die zou ze nog komen terugbrengen, en toen hij vroeg waarom ze 's avonds laat in zijn huis was begon ze hem te verleiden en loog ze tegen hem dat ze hem aantrekkelijk vond. Terwijl ze hem zoende kroop Susan snel het huis uit. Toen Susan weg was zei Edie dat het haar speet dat ze zich zo had laten gaan en wilde ook weggaan, maar Paul zei dat hij zich juist gevleid voelde en wilde nog wel even doorgaan, whaha. Toen Edie ook weg was en Paul weer op de bank zat, vond hij daar de videoband, waardoor hij dus weet dat Edie die band heeft ontdekt.quote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef Tokay het volgende:
*Edie heeft als makelaar de sleutel van het huis van Paul Young (de weduwnaar van Mary-Alice), en na een avondje stappen besluiten zij en Susan Mayer zijn huis te doorzoeken, omdat ze vinden dat hij zich verdacht gedraagt. Ze vinden een oude videoband met daarop Mary-Alice in haar vorige leven (als verpleegster, onder een andere naam), en wie staat er naast haar? De zus van de vermoorde Mrs. Huber.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef Little_Acorn het volgende:Nu snap ik er nog minder vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
quote:Op maandag 12 september 2005 12:03 schreef Little_Acorn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vertel meer! Ben onwijs nieuwsgierig maar heb geen zin om de afleveringen te downloadenMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
Volgens mij niet neequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:18 schreef MaJo het volgende:
De zoon van Bree naar een heropvoedingskamp. Weten zijn ouders nou al dat hij op jongens valt?
Dat dacht ik inderdaad alquote:
Zo uit mijn hoofd aflevering 17quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:26 schreef Geqxon het volgende:
Degene die ik zojuist gemist hebWeet iemand daar de afleverings-nummer van? Ik zit hem nu in de veronica gids op te zoeken, maar ik kan het nergens zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |