Koffie??quote:
DEN HAAG - Politiemensen lopen vanaf 1 juli het risico beboet te worden als zij in diensttijd te hard rijden. Vanaf die datum gaan nieuwe landelijke richtlijnen in die verantwoord rijgedrag stellen boven het risico op ongelukken.
De eerste keer dat ik moest stemmen, in Vleuten, hadden ze al stemmachines staanquote:
Moet je nu met zo'n groot rood potlood de papieren invullen?quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:14 schreef Againzender het volgende:
Handig, die FOK!tools, kan je makkelijk quoten uit een gesloten topic:
[..]
De eerste keer dat ik moest stemmen, in Vleuten, hadden ze al stemmachines staan
Ach, we geven gewoon Cohen de schuld van alles hier, wel zo makkelijk
hij is veilig geland, de parachutist dusquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef Bos81 het volgende:
is de heli er al ?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je nu met zo'n groot rood potlood de papieren invullen?
jammer inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is veilig geland, de parachutist dus
Je kan tot 20:00 stemmen geloof ikquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie het nog wel even wanneer ik ga.
Geen full-time samenwoner, maar een weekend-samenwoner. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Samenwonen Zjroen, mogen we jou feliciteren?
Ja ik las het net op frontpagequote:Op woensdag 1 juni 2005 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Tot 21:00 zelfs.
Dat kan ook wel gezellig zijnquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen full-time samenwoner, maar een weekend-samenwoner. Dat dan weer wel.
Part-timerquote:Op woensdag 1 juni 2005 10:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen full-time samenwoner, maar een weekend-samenwoner. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |