En het duurt al dik 2 uurquote:Op zondag 5 juni 2005 12:19 schreef Morrigun99 het volgende:
Dit weekend op herhaling geweest:
Gisteravond Léon weer eens gekeken. Blijft een superfilm. Reno's beste imo. Maar het enige nadeel vind ik dat ie voor m'n gevoel vrij kort is. Hij had van mij nog best een half uur oid langer mogen duren.
Net iets minder dan 1 % dus nog :0quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef Gorro het volgende:
[..]
Omdat ik alle films met meer dan 10.000 votes op IMDb gezien wil hebben, wat er op dit moment nog maar 8 zijn die ik niet gezien heb.
Na gister dat wereldbekende stukje gezien te hebben moest je hem gewoon zien?quote:
mmm ik heb is even gezocht met IMDB .. en gekeken wat ik nog moet zien .. ik moet nog 120 van de 874. 14% vind ik wel netjesquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef Gorro het volgende:
[..]
Omdat ik alle films met meer dan 10.000 votes op IMDb gezien wil hebben, wat er op dit moment nog maar 8 zijn die ik niet gezien heb.
de horrorversie van The Girl Next Door??quote:
Ik kan er weer een wegstrepen (Kingdom of Heaven), maar nu is weer Rocky III erbij gekomenquote:Op zondag 5 juni 2005 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
mmm ik heb is even gezocht met IMDB .. en gekeken wat ik nog moet zien .. ik moet nog 120 van de 874. 14% vind ik wel netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6,5xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
Waar vind ik die lijst eigenlijk precies?quote:Op maandag 6 juni 2005 00:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik kan er weer een wegstrepen (Kingdom of Heaven), maar nu is weer Rocky III erbij gekomen. En dan moet ik dus eerst Rocky II kijken, want anders kom ik spoilers daarover te weten voordat ik hem gezien heb en dat kan natuurlijk niet
. Ach het houdt je bezig
Via dequote:Op maandag 6 juni 2005 12:13 schreef fractalis het volgende:
[..]
Waar vind ik die lijst eigenlijk precies?![]()
Ik heb hem onlangs op DVD gekocht (Nederlandse release). Geweldige film inderdaad. Maar zoals ik al eerder in dit topic aanhaalde, ben je nu wel min of meer verplicht om Before Sunset te gaan kijken. Dat is het vervolg en nét zo mooi (al dan niet mooier).quote:Op maandag 6 juni 2005 14:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Before Sunrise (1995)
Anderhalf uur twee mensen die niks anders doen dan rondlopen en praten. Veel mensen zullen bij zo'n plot denken. Maar mij boeit die zelfs de 3x dat ik hem zie. Het blijft gewoon een
film. De dialogen lopen ontzettend natuurlijk, Hawke en Delpy zijn beide
![]()
en de uur en driekwartier zijn voorbij voordat je het weet.
cijfer: 10
heb je R2 / R3 dan nooit gezien .. ik weet ook allemaal niet precies meer .. maar met feestjes vroeger werd dat toch wel vaak gehuurd enzo.quote:Op maandag 6 juni 2005 00:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik kan er weer een wegstrepen (Kingdom of Heaven), maar nu is weer Rocky III erbij gekomen. En dan moet ik dus eerst Rocky II kijken, want anders kom ik spoilers daarover te weten voordat ik hem gezien heb en dat kan natuurlijk niet
. Ach het houdt je bezig
Zo vond ik Orlando wel Troy schaden . in deze was hij best acceptabel.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:46 schreef Gorro het volgende:
Kingdom of Heaven (Ridley Scott, 2005)
Orlando Bloom is acceptabel in z'n rol als koene ridder. Hij kan niet de film dragen zoals Russell Crowe Gladiator droeg, maar z'n performance schaadt de film ook niet over het algemeen. Met z'n 145 minuten is de film niet kort te noemen, maar toch had ik nergens het idee dat de film z'n tijd verdeed; sterker nog, soms vond ik het zelfs te snel gaan. Bijvoorbeeld wanneer hij binnen één minuut van Italië in de woestijn belandt via een merkwaardig gemonteerde sequentie. Zo zaten er nog wat goed bedoelde maar minder geslaagde scenes in. De actiescenes zijn spectaculair en het verhaal heel onderhoudend, waardoor de tijd voorbij vliegt en de film een belonende is. ***½
Één van m'n favoriete films met de briljante scheldkanonnade van Alec Baldwin.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:52 schreef fratsman het volgende:
Glengarry Glen Ross
Goede film met een uitmuntende sterrencast!Helaas wel iets aan de korte kant. Al Pacino steelt de show als Ricky Roma!.
Oh. Ik vond het net duidelijk de beste. Voor Simon en Les Invasions Barbares (nog zo'n film). En dan Million Dollar Baby, die vond ik toch wel de minste.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als ik deze film dan ook vergelijk met de andere films over dit onderwerp die de afgelopen tijd zijn verschenen, (Million Dollar Baby en Simon) dan vind ik Mar adentro toch de minste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |