Maar... waarom kijk je zoiets dan?quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Deuce Bigelow: Male Gigolo (Mike Mitchell, 1999)en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Shit, nu toch al gedaan
. Naja. Ik heb in elk geval meer plezier beleefd aan het schrijven van dit stukje dan aan het kijken van dit smakeloze wanproduct. ½
Omdat ik alle films met meer dan 10.000 votes op IMDb gezien wil hebben, wat er op dit moment nog maar 8 zijn die ik niet gezien heb.quote:
Ow.. was jij datquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:15 schreef hornage het volgende:
#123 Sin City
Zo zat ik bij laatste star wars echt constant VET te roepen etc.
Now that's a HUGE bitchquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Deuce Bigelow: Male Gigolo (Mike Mitchell, 1999)en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Shit, nu toch al gedaan
. Naja. Ik heb in elk geval meer plezier beleefd aan het schrijven van dit stukje dan aan het kijken van dit smakeloze wanproduct. ½
Die is juist zo dom dat ie best heel erg grappig isquote:Op donderdag 2 juni 2005 09:49 schreef Gorro het volgende:
Dit is echt mijn favoriete Dracula verfilming.quote:Op donderdag 2 juni 2005 10:48 schreef Kolkus het volgende:
Nosferatu: Phantom der Nacht
Herzog's versie uit '79 van het origineel uit '22.
Ik vond 'em verassend, het is nauwelijks een horrorfilm in de zin van eng.
De film heeft een bijna hypnotiserende bezwering over zich en dit in combinatie met de schitterende locaties en Kinksi die perfect de eenzame en door dood en verderf achtervolgde Nosferatu neerzet, maakt het voor mij een indrukwekkende film.
Ook leuk dat de dorpscenes in Delft zijn opgenomen, Rijk de Gooijer een rolletje heeft en Bruno Ganz een van de hoofdrollen speeltquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:38 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Dit is echt mijn favoriete Dracula verfilming.
Beter dan het origineel wat mij betreft. Ik vind met name de scene op het plein met al die doodskisten prachtig.
Leuk detail: net als in de oorspronkelijke versie heeft Nosferatu ook in deze versie gewoon een spiegelbeeld.
Ik heb de Herzog-box ook maar eens besteld na al je reviewtjes. Je hebt mijn leven veranderd!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Ook leuk dat de dorpscenes in Delft zijn opgenomen, Rijk de Gooijer een rolletje heeft en Bruno Ganz een van de hoofdrollen speelt![]()
Oef... da's geen leuke taak. Wordt het afwerken van dat soort lijstjes dan geen obsessie, in plaats van leuk een filmpje kijken? Tenminste, dat merk ik bij mezelf nu ik de IMDB-250 aan het afwerken ben; Marx brothers en Chaplin kijken terwijl ik wéét dat ik het helemaal niks vind...quote:Op donderdag 2 juni 2005 09:57 schreef Gorro het volgende:
[..]
Omdat ik alle films met meer dan 10.000 votes op IMDb gezien wil hebben, wat er op dit moment nog maar 8 zijn die ik niet gezien heb.
Zo ervaar ik het in elk geval niet. Die ik nu moet zijn allemaal best leuke films in elk geval (denk ik dan):quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Wordt het afwerken van dat soort lijstjes dan geen obsessie, in plaats van leuk een filmpje kijken?
Die van jou en nog vele anderenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:18 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik heb de Herzog-box ook maar eens besteld na al je reviewtjes. Je hebt mijn leven veranderd!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Tering zeg, Is er dan echt niemand die deze film vind tegenvallen?quote:
Wauw er is er een vervolg, dat wist ik niet en Azumi is echt één van mijn favoriete films in dit genre. Vond in deel 1 wel gruwlijk hoe ze hun leraar moesten bewijzen dat ze er klaar om hun missie te gaan volbrengen. En dat mietje die heel goed was met vechten was ook erg grappig om te zien. Ben echt benieuwd naar deze film, ga die zeker zoeken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 18:28 schreef kinky_queen het volgende:
AZUMI 2: DEATH OR LOVE
Mischien iets minder dan AZUMI maar niet veel hoor! De schurken zijn een stuk kleurrijker en de film is iets bloederiger zoals je in een sequel mag verw88 en iets minder wire-fu gelukkig want daar stoor ik me aan.
Azumi is nog steeds op strooptocht naar slechterikken om haar missie naar volledige vrede te volbrengen en dat is een kleine 2 uur genieten.
Tuurlijk is het niet serieus te nemen maar fans van het origineel kunnen deze film met een gerust hart gaan bekijken
* En wat is het toch een leuk dametje...
Nouja, waar dat precies op sloeg, sinds wanneer was die Hartnett dokter geworden, waar kende Hartnett dat dametje van, etc etc etcquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Wat snapte je niet Hare?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, waar dat precies op sloeg, sinds wanneer was die Hartnett dokter geworden, waar kende Hartnett dat dametje van, etc etc etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]Aha, kijk, dat verklaard een hele hoop. Ik had dus echt niet het idee dat hij een hm was, ook niet van wat ik uit het begin van de film had gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
nee ik heb bij de Franse amazon de franse 2 disc besteld (en hij is al verzondenquote:Op donderdag 2 juni 2005 03:32 schreef fractalis het volgende:
[..]
Pot vol blommetjes zeg, halen die Krieterion...
ben erg benieuwd naar In The Mood For Love. Hoop dat ie gauw binnen komtquote:Op donderdag 2 juni 2005 08:42 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Mooi he? Ik vond 'm trouwens veel beter dan In the Mood for Love. Misschien komt het omdat ik die laatste een hele tijd geleden gezien heb en moet ik een keer op herhaling...
Volgens mij kijken jullie gewoon via WInDVD en dan op 1.5 speed waarbij het geluid nog goed is ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |