quote:
nee ik heb bij de Franse amazon de franse 2 disc besteld (en hij is al verzonden
![]()
) die volgens
dvdbeaver beter schijnt te zijn. Ook nog met NL subs
![]()
quote:
Op donderdag 2 juni 2005 08:42 schreef Sokolsky het volgende:[..]
Mooi he? Ik vond 'm trouwens veel beter dan In the Mood for Love. Misschien komt het omdat ik die laatste een hele tijd geleden gezien heb en moet ik een keer op herhaling...
ben erg benieuwd naar In The Mood For Love. Hoop dat ie gauw binnen komt
![]()
Afgelopen donderdag in de sneak:
Guess WhoBlanke jongen (Ashton Kutcher) gaat voor t eerste de ouders van zijn zwarte vriendin ontmoeten. 1 probleem: zij heeft haar ouders niet verteld dat hij blank is, en daar heeft de vader (Bernie Mac) van t meisje nogal problemen mee, met alle gevolgen van dien...
Remake van Guess who`s coming to dinner is lang niet zo goed en leuk als t origineel. Ashton Kutcher is zoals we m kennen: niet echt grappig en t lijkt alsof ie maar 1 en dezelfde blik in z`n ogen heeft
![]()
. Bernie Mac is wel erg cool en de hele film rust dan ook op zijn schouders. Er zitten een aantal leuke scenes in, maar t verhaal is veel te voorspelbaar.
Toch wel leuk om een keer gezien te hebben, maar zeer zeker niet meer dan dat.
IMDB Cijfer: 4,9/10
Mijn Cijfer: 6,0/10
En gisteren gezien in t plaatselijke filmhuis:
Bin-JipHet schoolvoorbeeld van t feit dat je niet altijd veel hoeft te zeggen in een film om iets moois te laten zien en te kunnen overtuigen. Er wordt helemaal niet veel gesproken in de film, de hoofdpersoon zegt zelfs helemaal niets! En toch is ie erg sterk. Goed geacteerd dus, door de hele cast. Verder is de fotografie erg mooi, het verhaal origineel, leuk en goed uitgewerkt. Toch zakt de film na de pauze wat in, maar daarintegen is t einde wel weer erg mooi. Net als de soundtrack trouwens. Die Koreanen weten toch altijd de perfecte muziek uit te kiezen voor hun films
![]()
.
Erg mooi, zeker een aanrader
![]()
IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 7,7/10