RaptorWat een onvoorstelbaar idiote film
![]()
. Echt.
Er komt in de hele film geen enkele raptor voor, het gaat over exemplaren van de T-Rex.
In het geheime complex van het slechte genie (6 verdiepingen onder de grond) hangt een reddingsvest aan de muur
![]()
. Dat krijg je als je scenes uit een andere film gebruikt en die scene zich afspeelt op een boot.
De T-Rex valt enkele mensen in een jeep aan bij een ravijn, vreemd genoeg worden ze (met jeep) in het midden van de woestijn teruggevonden. Een dino met een rijbewijs
![]()
.
Diezelfde dino ontsnapt 2 keer uit het complex. In 't begin van de film loopt hij al los, later gaat hij nog eens terug om zich dan vanachter in een truck vol kippen te verstoppen en nogmaals te ontsnappen. Hij moet wel een paar keer overstappen, want het is niet altijd dezelfde truck.
Dino's kunnen teleporteren
![]()
. Wanneer een wagen wordt aangevallen, valt het beestje eerst langs voren aan, maar dan staat hij plots weer achter de wagen..... De wagen zelf teleporteert blijkbaar mee, want de aanval begon in 't midden van een bos, plots bevinden ze zich op een spoorweg en tenslotte dondert de wagen zowaar van een brug waarbij hij 3 keer explodeert op 2 seconden tijd.
Wanneer de politie bij het valse genie opduikt, weet hij hen op erg sluwe wijze te ontwijken. "Zeg hen dat ik er niet ben."
![]()
.
De T-Rex breekt in in een dierenzaak (OK), maar wat hij in de drankzaak ernaast ging doen, is me toch een raadsel.
En zo gaat het nog wel een tijdje verder.....
![]()
.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.