06-******28quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:39 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Even hier het nummer van je alarmklok melden:..........................![]()
dat zei ik 1,5 uur geleden ook alquote:
Ik moest mijn wiskunde tentamens altijd op zaterdag doen (dan was de huur van de zalen relatief goedkoop)quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vroeger was dat heel anders... toen moest er nog gewerkt worden. Ook op zaterdag. En waren er geen leuke dingen om te doen. Was iedereen veel betrokkener bij hun studie.![]()
tskquote:
Tsja, er gebeuren rare dingen in dat gatquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:43 schreef qu63 het volgende:
tsk
dan heb ik mn eigen kloon ontmoet in het solse gat!
Heb ik al. Blijft een idioot nummer.quote:Electric Six (ook heel fout!) dus
*slurp*quote:ze hebben ook Queen - radio ga ga gecovered! Best goed eigenlijkhttp://mfile.akamai.com/9(...)_radiogagaWin_lo.asx
Ik begin langzaam in de gaten te krijgen waar de Q in jouw naam voor staat.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Queen - radio ga ga gecovered! Best goed eigenlijk![]()
Voor de plaatselijke VVV:quote:
de hele band blijft idiootquote:Heb ik al. Blijft een idioot nummer.
* slurp* ?quote:*slurp*
Nu pas?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:45 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik begin langzaam in de gaten te krijgen waar de Q in jouw naam voor staat.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:46 schreef qu63 het volgende:
Voor de plaatselijke VVV:
"Je komt er jezelf tegen"
"Dé iedeale plek om tot jezelf te komen"
Download... maar 't was een asxquote:* slurp* ?
Ik ben bijzonder snel van begripquote:
Slaap lekker!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:55 schreef qu63 het volgende:
dan ga ik ook maar
en nu echt ja
denk ik....
En vergeet niet te stemmenquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:52 schreef Doffy het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. 't Was gezellig iedereen, tot eh.. morgen?![]()
Waar ben je nu Lupa?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Welterusten Alicey, ik moet zo ook maar naar bed want ik moet ook vroeg op.
Ik ook niet, maar daarom is het juist zo'n uitdaging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kán helemaal niet gitaar spelen en bovendien héb ik geen gitaar.
Hoe is jouw zangtalent?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neem mee naar de meet!!! Als we dan naar het strand gaan, kunnen we samen liedjes zingen.Is het een acoustische?
Je hebt al gelezen over mijn zangtalenten?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]je wilt mij niet horen zingen....
Nou, ik speel weer nooit gitaar. We zijn dus aardig complementair als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 drinkt eigenlijk nooit whiksy (remember..)
die gitaar zal wel goed komen
Uiteindelijk is therapie iets wat je zelf moet doen. Het is vooral te hopen dat degene die je begeleidt (psycholoog waarschijnlijk) tot jou spreekt.quote:
Jozo!quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:07 schreef Yosomite het volgende:
Hallo Alicey, goedemorgen!
Ja het was best leuk.
Q, die nu wakker gemaakt moet worden heeft ons een paar hele mooie "foute" liedjes kunnen geven.
Ze zijn als link nog wel downloadbaar.
leg eens uit????quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:56 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja, en het volgende viel me op:
2543.
2:
2
1
punt 3, of 3 punt met name.
Heb je me niet gehoord.quote:
Niet best, maar met z'n allen liedjes zingen (bij voorkeur bij een kampvuurquote:
Ik woon alleen in de gemeente Hilversumquote:Op woensdag 1 juni 2005 07:26 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Heb je me niet gehoord.
Kreeg zelfs de politie nog achter me aan toen ik al toeterend in Hilversum rondreed![]()
ah!quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:23 schreef Yosomite het volgende:
nr 2543 met een lengte van 2:21 minuten is het belangrijkste nummer van Queen op jouw lijst, want het het is het 1e Queen nummer.
En als je Qu63 heet, wordt plaats 2543 grappig, want het is niet de 1e plaats.
Dus zo'n grote fan van Queen kun je dan niet zijn.![]()
![]()
In de tekst staat 2543.
Dat eindigt op 3 punt.![]()
![]()
Als ik deze gedachtengang zo teruglees denk ik: hm. Wat deed ik toen.
Ik eik ook wel.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:14 schreef Yosomite het volgende:
Vandaag wordt een interessante dag voor Nederland.
En voor de politici.
Ik ben nu al benieuwd naar het commentaar dat ze gaan leveren als de uitslag bekend zal worden..
Dat is waar, en is er ook vast wel iemand die je overstemt.. Dat vind ik ook altijd prettig aan dat soort dingen. Je kunt zingen zonder dat iemand zich stoort aan het geluid.quote:Op woensdag 1 juni 2005 07:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet best, maar met z'n allen liedjes zingen (bij voorkeur bij een kampvuur) is altijd leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |