Succes.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo!En Dag!
Ik ga eten bij mijn pleegzus en haar vriend. In ruil voor het oplossen van hun computerprobleem.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:10 schreef Alicey het volgende:
Ik hoorde daarnet op de radio wat interviews over de grondwet, en het niveau van argumentatie was - aan beide zijden - bedroevend laag.
Have fun Reya!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:18 schreef Reya het volgende:
* Reya gaat maar even een avond goed uitrusten
Overigens nog niet slapen, maar een beetje TV kijken, krant lezen, misschien nog wat gedichten schrijven...
Wordt het niet tijd voor een dokter?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:57 schreef Bensel het volgende:
AU! vanavond ging m'n oor ineens opspelen. ineens zat hij vol, en sindsdien jeukt hij, en doet aardig pijn..
Neuh. ik red me wel.. ben een sterke man (met een zacht hartquote:
Mooizo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet alles gelukt, maar dat lag niet aan mij.Eten was prima.
Ik vroeg het vooral omdat je er steeds meer bij lijkt te krijgen.. Ikzelf ben eigenlijk ook nooit ziek, en als er iets is is het meestal in een paar dagen over. Hoewel ik wel een tijdje terug wat keelpijn etc. had wat toch wel enige tijd aanhield..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:10 schreef Bensel het volgende:
[..]
Neuh. ik red me wel.. ben een sterke man (met een zacht hart)
het is idd wel iets wat ik niet snel heb.. dat ik meerdere dagen ziek ben.. meestal is het met een dag of 2 wel over.. maar heb vorig jaar ook al een rare ziektes ervaring gehad.. dat ik ineens een ontzettende buikgriep kreeg.. Blijkbaar ben ik iets vatbaarder geworden voor zulke dingen.. ik ben niet echt snel ziek..
Kom ik er eindelijk achter wie dat nymfomaantje achter dat avatartje isquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zo'n zin in de meet.![]()
![]()
Bedenk me net pas dat ik de maandag erop een tentamen heb.Maar ik snap alles, dus dat komt wel goed.
Nu ineens een stuk minder zin.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:21 schreef Haushofer het volgende:
Kom ik er eindelijk achter wie dat nymfomaantje achter dat avatartje is![]()
Zomaar vergeten?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zo'n zin in de meet.![]()
![]()
Bedenk me net pas dat ik de maandag erop een tentamen heb.Maar ik snap alles, dus dat komt wel goed.
Daar wordt je vast blij van.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:17 schreef Bensel het volgende:
ja, keelpijn blijft ook bij mij relatief lang hangen.. Ach.. het is ook een leerervaring.. (nee niet dat soort) Ik weet nu tenminste wat een progressief ziektebeeld is
Niet vergeten, ik had me alleen nog niet volledig gerealiseerd dat de meet het weekend direct voor de tentamenweken plaatsvond.quote:
Oh, je hebt het over de maandag na de meet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet vergeten, ik had me alleen nog niet volledig gerealiseerd dat de meet het weekend direct voor de tentamenweken plaatsvond.
Een triootje zie ik toch minder zitten hoor...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
Als Haus lastig wordt kunnen we hem met zijn tweeen vast wel aan.
Ik dacht daar nog niet eens aan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een triootje zie ik toch minder zitten hoor...
Ik denk best wel aan sex, maar dan doe ik daar niet dubbelzinnig over.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zal wel weer niet. Nee, jij bent het kuise meisje, jij denkt nooit aan seks. Ha!![]()
mag ik daar ook nog iets over zeggen....?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een triootje zie ik toch minder zitten hoor...
Hangt er van af hoe sterk je bent.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef Haushofer het volgende:
[..]
mag ik daar ook nog iets over zeggen....?
Je bent tegen mij anders al aardig bezig.. Maar da's zeker niet leuk genoeg?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben chagrijnig. Valt er nog ergens wat te rellen?
Ik wil het best, onder één voorwaarde. Dat de derde deelnemende persoon een grote, ingeoliede neger is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:47 schreef Haushofer het volgende:
mag ik daar ook nog iets over zeggen....?
Nee, want jij laat je niet echt opnaaien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:50 schreef Alicey het volgende:
Je bent tegen mij anders al aardig bezig.. Maar da's zeker niet leuk genoeg?
Jahoor. Hier.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben chagrijnig. Valt er nog ergens wat te rellen?
Dat zou je als een uitdaging kunnen zien.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want jij laat je niet echt opnaaien.
WAT?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:55 schreef Alicey het volgende:
Zaterdag zitten we trouwens zonder fok.
Ze gaan de database van 60 gig overzetten naar een andere server. Zijn ze wel ff mee bezig, en doen ze dus op zaterdag..quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze gaan de database van 60 gig overzetten naar een andere server. Zijn ze wel ff mee bezig, en doen ze dus op zaterdag..
Hoe verzinnen ze het. Zaterdag is fokdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:58 schreef Alicey het volgende:
Ze gaan de database van 60 gig overzetten naar een andere server. Zijn ze wel ff mee bezig, en doen ze dus op zaterdag..
Dat wordt dan maar weer gitaar spelen zaterdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe verzinnen ze het. Zaterdag is fokdag.
truste maar weerquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:01 schreef Alicey het volgende:
Nu ben ik trouwens echt wg. Truste allemaal!![]()
Ik kán helemaal niet gitaar spelen en bovendien héb ik geen gitaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:00 schreef Alicey het volgende:
Dat wordt dan maar weer gitaar spelen zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |