Ik weet niet hoe het met jou (jullie) zit, maar als mijn ouders al aanstalten maken om te gaan dansen is het al tijd voor rijkelijk kromme tenenquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:11 schreef het_fokschaap het volgende:
zo grappig dat m'n ouders de dansvloer op sprongen toen de DJ bij m'n broers bruiloft "Follow the leader" draaide...Ze dachten op een hippe plaat te dansen
mja, en het is altijd een soort houterige twist ofzo die ze doenquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou (jullie) zit, maar als mijn ouders al aanstalten maken om te gaan dansen is het al tijd voor rijkelijk kromme tenen
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:11 schreef het_fokschaap het volgende:
zo grappig dat m'n ouders de dansvloer op sprongen toen de DJ bij m'n broers bruiloft "Follow the leader" draaide...Ze dachten op een hippe plaat te dansen
Ik ben echt anti-fransquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:12 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ga je ook wel eens van schrik frans praten?Of heb je iets met duits?
Ja de souplesse is er wel afgesleten ja.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:14 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, en het is altijd een soort houterige twist ofzo die ze doen
die van mij gaan altijd stijldansen, ik heb mn vader pas 1x de polonaise zien doen, dat was toen ie 50 werd en niet meer wist wat er na 11en gedaan werd (het feest ging door tot 3 uur ofzo...)quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:13 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou (jullie) zit, maar als mijn ouders al aanstalten maken om te gaan dansen is het al tijd voor rijkelijk kromme tenen
Ik mag niet eens frans meer spreken van mijn voormalige lerares fransquote:
quote:duits ligt me makkelijker, heb duitse (eigenlijk deense) voorouders (sleeswijk-holstein, vroeger DK, nu DU) en er is daar zelfs een plaats naar mij vernoemd!
ik heb ook nog een niet-dance mixquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yep, dit is erg
Volgens mij is Willeke toch nog overtroffen
naar mijn achternaam natuurlijkquote:
Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:16 schreef Doffy het volgende:
Ik mag niet eens frans meer spreken van mijn voormalige lerares frans
Ik heb tegen de tijd dat ze dat soort dingen gaan doen, de zaal allang verlaten, als Hans Wiegel voordat z'n partij het correctief referendum aan zou nemenquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:15 schreef qu63 het volgende:
die van mij gaan altijd stijldansen, ik heb mn vader pas 1x de polonaise zien doen, dat was toen ie 50 werd en niet meer wist wat er na 11en gedaan werd (het feest ging door tot 3 uur ofzo...)
Ja dat is niet eerlijkquote:
Er zal ook vast wel een Doffy astroide zijnquote:en qu63 zit ergens in de ruimte
zoek maar op googleis een asteroïde geloof ik
Ik toen ookquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:17 schreef qu63 het volgende:
Dat wil ik ook!
En een singletje van Frans Bauer erbij?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:19 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn broer heeft een ster laten vernoemen naar z'n vriendin/vrouw.
Dat schijnt een vrij louche club te zijn, had ik begrepen. Maar vaag vind ik 't sowieso.quote:daar betaal je dan geld voor. ik vraag me wel af wie de controle doet op die verkopen
In Plop-landquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:18 schreef Yosomite het volgende:
Ik luister nu vol overgave naar: inde maneschijn
"Waar ben ik beland??"
je kan ook stukjes man kopen enzo, terwijl het nog op de maan is, zeg maar..quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:19 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn broer heeft een ster laten vernoemen naar z'n vriendin/vrouw. daar betaal je dan geld voor. ik vraag me wel af wie de controle doet op die verkopen
Mijn achternaam komt van een klein Vlaams plaatsjequote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:21 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mijn achternaam komt van een klein Vlaams plaatsje
edit: oei, maar jij hebt een kasteel
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:16 schreef Doffy het volgende:
Ik mag niet eens frans meer spreken van mijn voormalige lerares frans
quote:
Welnee, tegen Friezen hoef je niet aardig te doenquote:kom er alleen achter dat ze daar ook Fries spreken.. moet toch maar wat aardiger tegen haus en Luupje doen
In het Nederlands, met het verzoek het daarbij te houden?quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:23 schreef Yosomite het volgende:
Ik kreeg een boek nadat ik eindexamen Frans gedaan had namens de Franse ambassadeur.
okquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:24 schreef Doffy het volgende:
Welnee, tegen Friezen hoef je niet aardig te doen![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:24 schreef Doffy het volgende:
[..]
In het Nederlands, met het verzoek het daarbij te houden?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ook maar slapen.. morgen om half 9 een afspraak bij UWV-arts
Dit doet mij om de een of andere reden altijd goed. Zal wel genetisch bepaald zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:24 schreef Doffy het volgende:
Welnee, tegen Friezen hoef je niet aardig te doen![]()
Trustuh! Sweet dreams, enquote:
En onze blauwe friesvriendelijke vrienden zijn er ook nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:27 schreef Yosomite het volgende:
Dit doet mij om de een of andere reden altijd goed. Zal wel genetisch bepaald zijn.![]()
Die worstelen in Groningen met de een of andere slinger in de Martinitorenquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:29 schreef Doffy het volgende:
[..]
En onze blauwe friesvriendelijke vrienden zijn er ook niet![]()
Wat ze al niet verzinnen als excuus om in de kroeg te mogen hangenquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:31 schreef Yosomite het volgende:
Die worstelen in Groningen met de een of andere slinger in de Martinitoren![]()
of met het zonnestelsel in het centrumquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Die worstelen in Groningen met de een of andere slinger in de Martinitoren![]()
dealquote:Op woensdag 1 juni 2005 01:35 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Wij blijven zwaaien.
Morgenochtend bellen we je wel wakker.![]()
![]()
![]()
En daar ook nog studiepunten voor krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat ze al niet verzinnen als excuus om in de kroeg te mogen hangen![]()
Vroeger was dat heel anders... toen moest er nog gewerkt worden. Ook op zaterdag. En waren er geen leuke dingen om te doen. Was iedereen veel betrokkener bij hun studie.quote:Op woensdag 1 juni 2005 01:38 schreef Yosomite het volgende:
En daar ook nog studiepunten voor krijgen.![]()
Voor de buren en wel goed hard!!!!!!!!!!!!!!!!!!11quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |