quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vrees dat ik gedwongen zal zijn om te studeren.
ik heb oproepdienst dit weekend ! dus dan is de kans groot dat ik weg ben...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's waar. Zullen we de meet naar deze zaterdag verschuiven?
't Was ook maar een grapje, Wolliebollie van me!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:10 schreef het_fokschaap het volgende:
ik heb oproepdienst dit weekend ! dus dan is de kans groot dat ik weg ben...
Bij mij staat er 1 wat werkloos in de hoek.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kán helemaal niet gitaar spelen en bovendien héb ik geen gitaar.
Neem mee naar de meet!!! Als we dan naar het strand gaan, kunnen we samen liedjes zingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:13 schreef Haushofer het volgende:
Bij mij staat er 1 wat werkloos in de hoek.
kinderenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
't Was ook maar een grapje, Wolliebollie van me!![]()
Mijn nichtje had vandaag een grappige opmerking. Ze zei dat ze een keer 'babypap' had gegeten en dat dat naar wol smaakte. Nee, voegde ze er later aan toe, het smáákte niet naar wol, het voelde als wol in je mond.
never say never denk ik, maar momenteel heb ik er geen behoefte aan. ik heb al moeite met 2 weken een kat...vermoeiendquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar Fokschaapje, jij wilt dus ook pertinent geen kinderen?
Nee, okee, never say never. Maar als je naar je toekomst kijkt of erover fantaseert, zie je die dan met of zonder kids?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:22 schreef het_fokschaap het volgende:
never say never denk ik, maar momenteel heb ik er geen behoefte aan. ik heb al moeite met 2 weken een kat...vermoeiend
ik zie daar voorlopig geen kids. en ik kijk ook niet al dromerig naar m'n opa status met kleinkinderenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, okee, never say never. Maar als je naar je toekomst kijkt of erover fantaseert, zie je die dan met of zonder kids?
Okee.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie daar voorlopig geen kids. en ik kijk ook niet al dromerig naar m'n opa status met kleinkinderen
sweet dreamsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Okee.
Ik ga slapen. Welterusten.
Beetje je post editen als ik al gereplied heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:25 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zie het niet nemen van kinderen niet als de ultieme overwinning van onze barbaarse instincten ofzo, ik heb er op één of andere manier weinig zin in...maar goed, misschien kom ik opeens een vrouw tegen en denk ik "ik wil een kind van haar"
toen ik op invoeren klikte bedacht ik me nog ietsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Beetje je post editen als ik al gereplied heb.![]()
ik weet niet of ik goede redenen heb om het niet te doen, ik weet alleen dat ik het pas wel wil doen als ik het echt graag zou willen. wie weet komt dat ooitquote:Geen zin in en ik kan eik niet echt een goede reden bedenken om ze wel te nemen (en een heleboel goede redenen om het niet te doen). Het is net als met de Europese Grondwet.
Welterusten qu63quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
* qu63 gaat ook maar slapen.. morgen om half 9 een afspraak bij UWV-arts
Wij blijven ook altijd als laatste over hequote:
je hoeft hem toch niet verplicht uit te zitten ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:25 schreef Doffy het volgende:
Heb zojuist een hele slechte film gezien... 'Kung Fu Hustle'. Beetje teveel van het Kung fu-goede, zeg maar.
Als je hier komt, dan zuipen we ons klem en gaan we de hele nacht Kumbaya zingen met mijn tokkelgitaarquote:
Ik had er voor betaald, jaquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:26 schreef het_fokschaap het volgende:
je hoeft hem toch niet verplicht uit te zitten ?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:26 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als je hier komt, dan zuipen we ons klem en gaan we de hele nacht Kumbaya zingen met mijn tokkelgitaar
ah...tja, dan staat niets ons meer in de wegquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:27 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik heb peterselie om in mn oren te stoppen
De whisky staat klaar. Ik heb zin om me alvast pre-referendum te laten vollopenquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:29 schreef het_fokschaap het volgende:
ah...tja, dan staat niets ons meer in de weg
ah...nog nooit geprobeerd. ging vroegah nog wel eens naar de Riks achter Tuschinski. Voor dat geld bleef ik ook zitten...quote:
heb ik net al gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2005 00:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
De whisky staat klaar. Ik heb zin om me alvast pre-referendum te laten vollopen
Dank je.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef qu63 het volgende:
ik heb een kunbaya versie van Guano Apes vs. Micheal Mitter
Er zijn er nog een paar.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wij blijven ook altijd als laatste over he
Ah, dat heb ik ook eens moeten doenquote:
Net gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:33 schreef qu63 het volgende:
ik heb een kunbaya versie van Guano Apes vs. Micheal Mitter
Die is wel leuk om te horen
hier te downloaden
met dan aan qu63.nl
ik kan niet stemmen, zit nu in h'sum en stembiljet ligt in enschede.quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
over het referendum ? of over je schoolprestaties ?
* qu63 drinkt eigenlijk nooit whiksy (remember..)quote:Op woensdag 1 juni 2005 00:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook eens moeten doen
Maar jij bent ook welkom voor de whisky en de tokkelgitaar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |