We gaan zo even weer op de fietsquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:06 schreef TukkerBart1965 het volgende:
Jah inderdaad, Binnen half uur is alles weg.
Dat word vroeg uit bed zaterdagochtend.![]()
BrauN met of houd hij van de hollandse hitsquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:12 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ziet er puikend uitIk gon dr ook heen
![]()
quote:Eminem & 50 Cent
Wauw, iedere rechtgeaarde hiphopliefhebber krijgt bij de gedachte alleen al klamme handen. Maar het is deze keer geen fantasie, maar werkelijkheid: Eminem en 50 Cent rocken binnenkort samen op een podium. Met The European Anger Managment Tour 3 zullen de twee grootste players van de hiphopgame opnieuw bewijzen dat zij momenteel nog steeds over de gruwelijkste skills beschikken.
En dat is nog niet alles, want zij nemen ook nog een hoop bevriende rappers mee. D12, G Unit, Obie Trice, Stat Quo en Flipsyde, zij zijn er allemaal bij. Maar het draait natuurlijk om de twee zwaargewichten uit de ruffe wereld van beats, spitting and dissing. Zondermeer wordt er geschiedenis geschreven in Amsterdam. Absoluut de hiphopshow van 2005!
Artiesten
50 Cent, Eminem Voorprogramma: Flipsyde
6 sep 2005 Eminem & 50 Cent
Amsterdam Arena, Amsterdam ZO
aanvang 18:00 uur
start voorverkoop za, 4 jun 2005
entree ¤34.00 ¤38.00 ¤42.00 ¤46.00 ¤47.00 ¤48.00
En die pauze na hem tot CH was té lang.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:53 schreef Dos37 het volgende:
vorige keer was Xzibit dat was helemaal onwijs
Ja dat wel en ook de pauze van CH naar Eminem was helemaal te langquote:Op woensdag 1 juni 2005 12:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En die pauze na hem tot CH was té lang.
Hoe vond je CH?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat wel en ook de pauze van CH naar Eminem was helemaal te lang
Iek ende BrauN gon samenquote:Op woensdag 1 juni 2005 09:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
BrauN met of houd hij van de hollandse hits
Redelijk vond het niet super. ik vond het een beetje schreeuwerig.quote:
Okee. Ik vond het ook wel middelmatig. Dat gedrum en die dikke joint staan me nog het meest bij.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Redelijk vond het niet super. ik vond het een beetje schreeuwerig.
En wanneer komt dat? Nog niet bekend zeker.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:55 schreef Salvad0R het volgende:
ik ga niet naar eminem & 50 cent.
wel naar dre .
ik hoorde eind juli.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En wanneer komt dat? Nog niet bekend zeker.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Als dit concert voor in september nu al bekend is.
Ja precies vond het een beetje overdreven.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee. Ik vond het ook wel middelmatig. Dat gedrum en die dikke joint staan me nog het meest bij.
Zo denk ik nu ook. Iets interessants heeft hij niet meer gedaan sinds 2003.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:59 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind de voorprogramma's altijd leuker van Eminem
Ik ga niet 1 keer is genoeg
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:06 schreef Zwansen het volgende:
Is The Game er ook bij? Of heeft die nog gezeik met 50?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:06 schreef Zwansen het volgende:
Is The Game er ook bij? Of heeft die nog gezeik met 50?
Wat! Voor 50 cent?quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:48 schreef El_Rolando het volgende:
Kaarten zijn al te koop op www.budgetticket.nl
De duurste is het kutst.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:45 schreef Twista101 het volgende:
Er zijn daar 8 rangen, heeft iemand enig idee welke rang het beste is?
Rang 1
¤ 47
Rang 2
¤ 48
Rang 3
¤ 46
Rang 4
¤ 42
Rang 5
¤ 38
Rang 6
¤ 34
Rang 7
¤ 34
Rang 8
¤ 48
Rolstoel-/begeleiderplaats
¤ 48
ik vond het nog wel meevallen nou stond ik ook goed trouwensquote:Op donderdag 2 juni 2005 21:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik ga niet meer naar concerten in de Arena. Vorige keer met Eminem was het ook zwaar zwaar kut geluid. En veel te groot.
Doe mij maar HMH![]()
Ow.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:38 schreef JOHAN410 het volgende:
gaat de verkoop via ticketservice (postkantoor)
Dan heb je ook gezien hoe Eminem zoals gewoonlijk beetje meerapte over de geluidsband?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik vond het nog wel meevallen nou stond ik ook goed trouwens
Idd...heb hem in 2001 en 2003 gezien. Leverde die ook perfecte albums. Zijn nieuwe album is crap.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zo denk ik nu ook. Iets interessants heeft hij niet meer gedaan sinds 2003.
Ik zat toen toevallig in de trein uit Amsterdam en ineens werd de trein overspoeld door miniatuur-wiggertjes omdat het Eminem-concert net was afgelopen..quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:45 schreef SoPo het volgende:
ik ben naar hem geweest in r'dam en a'dam. en in de Arena was het ronduit verschrikkelijk. het leek wel een kinderfeestje. allemaal kleintjes die met hun ouders kwamen. Zo erg anti..![]()
Is wel een beetje over volgens mij.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:40 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ben weer benieuwd naar de kneusjes met blond geverfde haren inclusief oorbellen met eminem t-shirt
vorige keer toen het in de arena was zag ik nog wel een hele hoop van dat soort figuren rondlopen in de buurt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Is wel een beetje over volgens mij.
Is het al uitverkocht danquote:
Waar zit je dan met VIP?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:41 schreef kanja316 het volgende:
Ik was ook te laat met het bestellen van kaartjes maar heb inmiddels 2 VIP kaarten kunnen bemachtigen á 92 euro per stuk. Is wel veel geld maar ja ik wil het gewoon een keer meemaken en 2 x 92 euro kan ik op dit moment wel betalen...... Hoop dat het allemaal goed komt............
waar heb je die vandaan? en wat is er extra aan een vipkaart?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:41 schreef kanja316 het volgende:
Ik was ook te laat met het bestellen van kaartjes maar heb inmiddels 2 VIP kaarten kunnen bemachtigen á 92 euro per stuk. Is wel veel geld maar ja ik wil het gewoon een keer meemaken en 2 x 92 euro kan ik op dit moment wel betalen...... Hoop dat het allemaal goed komt............
Dit is een topic voor mensen die wel van hun muziek houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Lekker belangrijk.....Eminem is een huilie. 50 cent is een pooier.
Maar goed....dat is mijn mening
Eminem is verleden tijd. 50 cent is een kwestie van afsterven.
Ik word dus zenuwachtig van dat geschreeuw en gehuil van Eminem. Duidelijk een geval van te weinig aandacht in zijn jeugd. Laat die gozer een dagboek bijhouden inplaats van anderen lastig te vallen met zijn gejank.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |